هیوندای پالیساد به بزرگترین شاسی بلند این شرکت تبدیل می شود

چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | 2 نظر

هیوندای پالیساد به بزرگترین شاسی بلند این شرکت تبدیل می شود

پس از مدت زمان نسبتا طولانی که شاهد عرضه یک شاسی بلند فول سایز از سوی هیوندای نبودیم، این شرکت اعلام کرده که قرار است هیوندای پالیساد 2020 را به عنوان بزرگترین شاسی بلند خود در نمایشگاه خودرو لس آنجلس به معرض دید عموم بگذارد. عمده رقبای این خودرو را محصولات آمریکایی تولید شده توسط کادیلاک، شورولت، فورد و جنرال موتورز تشکیل می دهند و باید منتظر ماند و دید آیا خریداران آمریکایی، ترجیح می دهند یک محصول از برند کره ای را جایگزین محصولات آمریکایی کنند یا خیر.

همانند بسیاری دیگر از محصولات هیوندای که مشابهی در شرکت کیا دارند، پس از عرضه هیوندای پالیساد ، کیا Telluride نیز در اوایل سال آتی میلادی معرفی شده و سپس عرضه خواهد شد. این دو خودرو از هیوندای سانتافه و کیا سورنتو بزرگتر بوده و در نسخه های هفت و هشت صندلی ارایه خواهند شد. ظاهر خودرو همانند دیگر محصولات این رده که از شاسی نردبانی بهره می برند، چهار گوش و منظم بوده و در نمای جلو مشابهت زیادی با تولیدات کادیلاک دارد.

سلامی به موتورهای حجیم

مدت زمانی می شود که موتورهای شش سیلندر و هشت سیلندر، کمتر در محصولات هیوندای به چشم میخورند و عمده تمرکز این شرکت بر روی موتورهای چهار سیلندر بوده است. اما برای یک شاسی بلند فول سایز، نمی توان از یک موتور چهار سیلندر استفاده کرد و به همین منظور هیوندای قصد دارد تا یک موتور 3.3 لیتری V6، مجهز به دو توربو با توان تولید 365 اسب بخار قدرت و 510 نیوتون متر گشتاور را بر روی این خودرو قرار دهد تا شاهد یک آفرودر قدرتمند کره ای باشیم. همانند برخی محصولات این روزهای بازار، احتمال عرضه نسخه پلاگین هیبریدی که مجهز به نسخه تنفس طبیعی موتور V6 و یک موتور الکتریکی 130 اسب بخاری می باشد نیز وجود دارد. در حال حاضر عرضه هیوندای پالیساد تنها برای بازار ایالات متحده تایید شده و مشخص نیست در سایر بازارها عرضه می شود، یا خیر.


2 دیدگاه

  1. sunmartin | آبان 24, 1397 | لینک نظر

    طراحی خوب اصولی و با وقاری توام با حس لاکچری و آمریکایی پسندی داره این خودرو از جدیدترین طراحی های جناب دانکرلووک آلمانی هست که طراحی های بی نظیر ایشان و همکارشون ریس دپارتمان طراحی هیوندای آلکساندر سلیپانو،طراح سابق بوگاتی است که محصول بسیار ارزنده ای حاصل شده

  2. amin | آبان 23, 1397 | لینک نظر

    تلاشی از جانب هیوندای برای احیای کاهش فروش و سهم از دست رفته بازار در چین و آمریکا