تست درایو چری آریزو6 برگزار شد

شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ | 33 نظر

تست درایو چری آریزو6 برگزار شد

مدیران خودرو به واسطه همکاری گسترده با شرکت اصلی چری، محصولات بروزی را همواره به بازار معرفی می کند و چری آریزو6 ، آخرین برگ از نوآوری های چری برای بازار ایران است. چری با عرضه آریزو6 ، سعی بر آن داشته تا یک سدان سایز متوسط را برای رقابت با محصولاتی نظیر هیوندای سوناتا و کیا اپتیما به بازار عرضه کند و هدف اصلی تولید آن، ساخت یک نمونه ارتقا یافته از چری آریزو5 بوده است.
با توجه به آن که در طی ماه های گذشته قیمت ارز و قطعات یدکی خودرو رشد بسیاری داشته است، نمی توان خوش بین بود که چری آریزو6 فروشی در حد محصولات دیگر این شرکت همانند آریزو5 یا ام وی ام 530 داشته باشد. مشکلات مالی ایجاد شده برای شرکت های خودروسازی، مدیران خودرو را نیز تحت تاثیر خود قرار داده که البته به واسطه افزایش قیمت ها و برنامه ریزی مناسب، این شرکت از این دوره به راحتی عبور می کند. امیدواریم هر چه زودتر شرایط فروش اقساطی خرید مدیران خودرو برقرار شود تا خریداران بیشتری بتوانند از این موهبت بهره مند شوند.
رسم دیگری که مدیران خودرو در این سالها همواره به آن پایبند بوده و می توان این شرکت را به نوعی ابداع کننده این سبک در ایران دانست، رسم برگزاری تست درایوهاست. در این رویدادها خودروهای تست در اختیار مردم و مشتریان قرار می گیرد تا آنها ضمن تجربه رانندگی با خودرو، نکات مثبت و منفی را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. امیدواریم این رسم همواره توسط این شرکت و دیگر شرکت ها انجام شود تا مشتریان بتوانند به سبک جهانی، خودرو تهیه نمایند.

نگاهی کلی به چری و پیشرفت های آن

امروزه پیشرفت کمپانی‌های چینی در زمینه طراحی، قوای فنی و امکانات رفاهی با رقبای آسیایی آن‌ها برابری می‌کند. یکی از این کمپانی‌ها چری است که در ایران با مدیران خودرو همکاری می‌کند. سدان سایز متوسط چری آریزو6 در وضعیت آشفته بازار خودرو کار خیلی سختی در جلب مشتریان خودروهای وارداتی دارد.

طراحی ظاهری و فضای داخلی چری آریزو6

طراحان چری پس از مدتی به این نتیجه رسیدند زبان طراحی زیبایی را برای محصولات خود انتخاب کنند و در این کار به موفقیت خوبی هم رسیده اند. دلیل این قضیه هم طراحی خودروهای لکسوس با جلوپنجره های بزرگ و بدنه عضلانی است که باعث شد خودروسازان دیگر هم به این سبک طراحی علاقمند شوند. این سبک طراحی از چری اکسید آغاز شد و در تیگو ۷ نیز شاهد آن بودیم، اما آریزو 6 با همان مدل طراحی قیمت کمتری نسبت به تیگو ۷ دارد. البته مشکل این مدل طراحی این است که به دلیل مد روز بودن، احتمالا تا چند سال آینده جذابیت ظاهری خود را از دست بدهد. با توجه به افزایش فضای داخلی آریزو 6 نسبت به آریزو ۵، این خودرو به رقیب توانمندی برای کیا سراتو تبدیل شده است.

با نگاه به نمای جلوی خودرو، پیچیدگی خاصی در طراحی آن مشاهده نمی کنید اما لوکس و اسپرت بودن آن شما را شیفته‌ی خود خواهد کرد. از نمای سه رخ مشخص است که جلو پنجره با یک شکست به دو نیم تقسیم می‌شود و قسمت بالایی به سمت داخل و قسمت پایین به سمت بیرون آمده که باعث عضلانی نشان دادن خودرو شده است. طرح چراغ‌های جلو و LED ‌های به کار رفته شده در آن، با طرح کلی خودرو متناسب است و باعث جذابیت بیشتر آن شده است. از نمای کناری، چراغ‌های جلو و عقب که به سمت داخل کشیده شده اند، خط زیر درب‌ها و رینگ‌های آلومینیومی خودنمایی می‌کند. در نمای پشت خودرو، چراغ‌های LED که با یک نوار کرومی به هم متصل شده اند حجم این نما را جذابتر نشان می دهند. نقطه قوت آریزو 6 نمای داخلی آن است، که در آن کره‌ای ها و ژاپنی‌ها را به چالش می‌کشد. کابینی ساده ولی لوکس که با نمای ظاهری خودرو نیز تناسب خوبی دارد. قسمت مرکزی داشبورد که یک صفحه نمایش لمسی نیز در آن قرار گرفته، با چرم پوشیده شده که با رنگ روکش صندلی‌ها همخوانی دارد.

 

 

نکته جذاب داشبورد خودرو خروجی هوای بلند و سراسری است که کابین را از یکنواختی خارج کرده است. کنسول مرکزی خودرو پوشیده شده از پلاستیک براق است که بخشی از دکمه‌های آن لمسی هستند که کنترل تهیه هوا را برعهده دارند. بالای کلید‌های لمسی کلید‌های کنترل سیستم صوتی، نمایشگر لمسی، فلاشر، نویگیشن و دوربین 360 درجه به صورت شستی قرار گرفته که کارکردن با آن خیلی راحت است. کنار دسته دنده نیز دکمه‌های اتو هلد، ترمز دستی برقی، تعویض حالت رانندگی و ESP قرار گرفته تا دسترسی به آنها راحت باشد. غربیلک فرمان جدید که بر روی آن دکمه‌های کنترل سیستم صوتی، تلفن همراه، کنترل منو‌های کامپیوتر سفری و کروز کنترل قرار دارد، از پلاستیک نرم با دوخت ساخته شده و نسبت به فرامین راننده سریع است.

پشت آمپر ترکیبی از آنالوگ و دیجیتال است که اطلاعات زیادی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. موقعیت راننده پشت فرمان مناسب است و راننده تسلط خوبی به محیط دارد. همچنین هنگام رانندگی صدای کمی وارد کابین می شود که نکته مثبتی است. یکی از نکات منفی خودرو این است که هنگام گذشتن از پیچ ها، صندلی های آن به دلیل نرم و راحت بودن چسبندگی خوبی ندارند و سرنشین بیش از حد روی آن ها جابجا می شود.

 

 

مشخصات فنی چری آریزو6

این خودرو از موتور توربوی ۱.۵ لیتری بهره می برد که دارای 4 سیلندر به حجم 1498 سی‌سی به همراه توربو‌شارژر است. این پیشرانه 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور تولید و توسط یک گیربکس CVT ارتقایافته 9 سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می کند. شاسی آریزو ۶ شباهت زیادی به شاسی آریزو ۵ دارد و در آن از فنربندی مک فرسون برای چرخ های جلو، نیمه مستقل برای چرخ های عقب و ترمزهای چهار چرخ دیسک مجهز به سیستم های کمکی استفاده شده است. شتاب‌گیری و انتقال نیرو از گیربکس به چرخ‌ها نسبت به خودرو‌های دیگر سریعتر و دقیق‌تر شده است. شتاب 0 تا 100 این خودرو 9.2 ثانیه و میانگین مصرف سوخت آن 6.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است، که در این زمینه هم با کیا سراتو و مزدا ۳ رقابت دارد. البته در تستی که از این خودرو انجام گرفت مشخص شد شتاب آریزو ۶ نسبت به مزدا ۳ و کیا سراتو بیشتر است، که در رانندگی خیابانی و هنگام سبقت کم نمی آورد و از نظر شتاب ثانویه هم نسبت به رقبای خودش بهتر عمل می کند. هندلینگ خودرو مناسب بوده و تا سرعت 60 کیلومتر شاهد درگیر شدن سامانه ESP نیستیم. سیستم تعلیق خوب و ESP در پیچ‌ها تعادل خوبی به خودرو داده و خودرو را در مسیر نگه می دارد. تعویض دنده‌ها در حالت اتوماتیک نسبت به گیربکس‌های CVT قبلی سریعتر شده است و در حالت دستی نیز کارایی قابل قبولی دارد. همچنین عملکرد ترمزها خوب بوده و در این تست شاهد از بین رفتن لنت یا کاهش توان ترمزگیری نبودیم.

درنهایت اینکه آریزو6 از نظر طراحی نشان دهنده ی پیشرفت شرکت چری است و همچنین از نظر پیشرانه نیز نسبت به خودروهای قبلی این شرکت بهتر شده است. این خودرو قرار است به زودی وارد بازار شود و با توجه به وضعیت بازار و نوسانات ارز احتمالا قیمت آن رقمی حدود ۲۵۰ میلیون تومان باشد. این قیمت آن را در رقابت با سدان های گران تر خارجی نظیر هیوندای سوناتا قرار می دهد که حدودا دو برابر این مقدار قیمت دارند. باید منتظر ماند و دید این شرکت برای بازاریابی خود چه استراتژی هایی دارد.


33 دیدگاه

  1. رامین | آذر 16, 1397 | لینک نظر

    متاسفانه حدود سه چهار سال که تمامی کاربران دیگه با شخصیت کاربری به نام سانمارتین آشنا شدند ونمیدونم واقعا چرا مدیران این سایت برخوردی با کاربران این چنین نمی کنند و نظریاتش رو تایید. میکنند کی میخاد تمام بشه خدا می‌دونه?

  2. sunmartin | آذر 8, 1397 | لینک نظر

    در مورد نئون های جلو که در خودروهای النترا و سانتافه و توسان و نیو سراتو وجود داره یک نوار معمولا سفید رنگ که بواسطه جریان الکتریکی روشن میشه نور زیبایی ایجاد میکنه د رخودروی چری آریزو 7 این نئون بصورت ساختگی وجود داره و زیرش نوار led بجای نئون قرار دادند بهر حال وجود کلید ها و کنترلهای غیر اصولی و سرهم بندی چراغ ها و کیفیت پایین داشبورد و نامتقارن بودن تریم داخلی از خصوصیات بارز این خودوری چینی هست خرید یک دستگاه” فاو آسا بسترن بی پنجاه اف نیو ” ارزنده تر از هر جهت نسبت به چری
    به چند دلیل:موتور 1800 سی سی مهندسی معکوس میتسو و قدرت بالاتر
    اتاق نسل قدیم مزدا 6
    کیفیت کابین برتر آسا و کلاس بالاتر سدان خانوادگی میان سایز

    • در پاسخ به: sunmartin

      ahmad | آذر 8, 1397 | لینک نظر

      مگه قراره همه مثل کره ای ها طرح بزنن که چراغ اونارو الگو میدونی؟؟؟!!!!
      کره ای ها خودشون خدای الگو برداری از بقیه هستن

  3. مرعشی | آذر 7, 1397 | لینک نظر

    سانمارتین به نکته خوبی اشاره کرد داشبورد و دکمه ها در یک خط نیستند و نج هستند شاهکار دیگه ای از چین و ماچین اون 2 تا کلید ولومی که واسه سیستم گرمایشی و سرمایشی هست هم در نوع خودش باهم طراز نیستن البته از چین نمیشه توقعی بیشتر داشت عکس ها رو نگاه کنید ببیند چه خلق کرده این چری …هههه

  4. sunmartin | آذر 7, 1397 | لینک نظر

    متاسفانه خودورهای چینی بصورت کیفیت نازل و برای سود آنی طراحی میشوند چین نیازی به کیفیت سازی ندارد برای چینی ها سود سریع در اولویت است تا برند سازی و جلب اعتماد بازار های هدف چین ایران عراق سودان و نیجر و موریتانی و کشورهای آمریکای جنوبی مثل السالوادر و اکوادر هستند البته بیشترین فروش خودروهای چینی در ایران صورت میگیرد بطوریکه سال 94 وزیر صنعت چین بخاطر گشایش اقتصادی خودروسازان در حضور نماینده شرکت مدیران از مردم و مشتریان ایرانی برای خرید آهن پاره های چینی تشکر کرد متاسفانه در ایران بخاطر تورم لجام گسیخته و ناچار بودن مردم و گرانی روز افزون خودرو یک حاشیه امن برای خودروهای چینی که فقط در ظاهر با یکدیگر تفاوت داشته و در باطن همگی یکی هستند بوجود آمده مشتری هم ظاهر را دیده و میپسندد از آنجا که دستش به خرید خودروهای با کیفیت کره ای ژاپنی و اروپایی نمیرسد پس به سمت چینی روی می آورد

  5. چرا خودتون گول میزنید چراغ هاش عوض شده همون موتور و بقیه قطعات پدرم این خودرو از اداره واسش ثبت نام کردن البته مدل 5 یعنی سری قبلی ببینید بعد از 6 ماه چی شده داشبورد و دسته راهنما با اینکه فرد با احتیاط هست صدای تقه ترمز از زیر پا حس میشه و صد تا عیب دیگه من خودم تویوتا کرولا 2006 دارم اون خودرو 12 سال کارکرده با خودروی پدرم که تقریبا صفره خیلی تفاوت داره چینی ها بجای این عوض کردن 4 تا چراغ بیان و کیفیت به محصولات اضافه کنن مشتری چه گناهی کرده تاوان جیب یه عده دلال چینی بده ؟ خودروی آریزو 5 بعد از 6 ماه به درشکه تبدیل شده از تمام قسمت ها صدا میاد و انگار داره متلاشی میشه تو ترافیک مرداد کرج تهران محل کار پدرم جوش آورد 2 بار و تا شب دستش به یدک کش بند بود نمایندگی میگه ایراد از سیستم سوخت رسانیه که با آپدیت ecu برطرف میشه اما اینطور نشد بیاین تحویل بگیرین تورا به انسانیت و شرف اینقدر حمایت نکنید از این بنجل های چینی الان تعمیرگاه مرکزی و 1 ماه پدرم با اسنپ میره تو این سن و سال چرا سنگ این چینیها رو به سینه میزنین؟ از پدرم پرسیدم از روی چه حسابی سوناتا 2009 عروسک فروختی و رفتی این گرفتی گفت اینقدر تو اینترنت تبلیغ کردن بچه های محل کار همه نوشتن منم نوشتم لطفا خواهشا نظر من منتشر کنید برید تو کانال های تلگرام ببینید چینیها چه به سر مردم آوردن و کسی راضی هست؟ اگه انصاف و اخلاق مداری داشتیم این روزگارمون نبود.

    • در پاسخ به: بردیا بردبار

      ahmad | آذر 7, 1397 | لینک نظر

      سانی جان؟؟؟!!!!
      دوباره داستان های خیالی با پدر شروع شد؟؟؟؟!!!
      قبلا پدر ریو عروسک داشت الان ارتقا پیدا کرد به سوناتا عروسک؟؟؟؟!!!
      حساب کتابتم که خوب نیست.مرداد ماه جوش آورده و رفته نمایندگی و الان یکماه که خوابیده؟؟؟؟؟
      ولی الان ماه آذر هست نه شهریور!!!!!!یعنی 4 ماهه که خوابیده!!!!

    • در پاسخ به: بردیا بردبار

      sunmartin | آذر 7, 1397 | لینک نظر

      جناب بردیا تمام این مشکلات یکی از آشنا ها هم داره تابستان 97 خریده بنظر من اصلا با این قیمت کاذب و کیفیت بسیار نازل چری آریزو 7 ارزش خرید نداره برید چری آریزو 6 های تصادفی ببینید چی به سر خودرو اومده بعد بیایید از کیفیت حرف بزنید
      در بین چینی ها فقط فاو آسا بسترن بی 50 اف کیفیت و طراحیش نسبت به قیمتش قابل قبوله و امجی 360 بقسه ارزش پرداخت ریالی ندارند حتی بسترن بی30 که موتور خیلی ضعیفی داره

      • در پاسخ به: sunmartin

        ahmad | آذر 7, 1397 | لینک نظر

        چی میگی برا خودت؟؟!!!آشناتون تابستون آریزو 7 خریده آشغاله؟؟؟نگفتم کل خودرو ها رو قبل از معرفی تجربه کردی؟آریزو 7 داریم مگه؟؟؟
        آریزو 6 تصادفی؟؟؟!!!
        چی میزنی خدایی؟؟؟!!!

        • در پاسخ به: ahmad

          برنارد | آذر 14, 1397 | لینک نظر

          دلبندم ایشون آریزو 6 میگن راستی تو چقدر هرکی از چینی حرف میزنی میپری وسط مگه مدعی هستی ؟ نکنه منم سانمارتینم؟ عمو جون توهم چیز خوبیه

      • در پاسخ به: sunmartin

        ahmad | آذر 13, 1397 | لینک نظر

        معرفی میکنم
        مصداق کامل اصطلاح ” … سخنگو” !!!!!!!
        آقا آشناشون آریزو 7 خریده راضی نبوده!!!از خود چین یه دونه واسه این آقا سفارشی آوردن!!!!
        عمو چی میزنی خدایی؟صنعتی یا سنتی؟؟؟!!!!!!احتمالا مخلوط!!!!

      • در پاسخ به: sunmartin

        مهدی | آذر 15, 1397 | لینک نظر

        سانمارتین جون، خدا وکیلی چی‌ میزنی؟!
        آریزو 7 که اصلا ایران نیومده و معلوم هم نیست بیاد که کسی‌ بخواد بخره. واسه کی‌ میگی‌ ارزش خرید نداره؟!
        آریزو 6 تصادفی‌؟؟! آریزو 6 هنوز توی هیچ کشوری فروخته نشده، اونوقت تو عکس تصادفشو دیدی؟! احتمالا خودت وقتی‌ داشتی گیج میزدی با دیوار تصادف کردی، فکر کردی آریزو 6 تصادف کرده!
        بعدشم این اسمای مستعار تابلو مثل “بردیا بردبار” و “رحمت به عمد” (واسه یکی‌ از کامنتهات زیر لینک جک S3) رو از کجا میاری؟ همون اسم مستعار “نازنین” خیلی‌ بیشتر بهت میومد.
        این همه داری زور میزنی تا مثلا کمپانیهای چینی‌ چند تا خودرو کمتر بفروشن و کمپانیهای کره‌ای چند تا خودرو بیشتر بفروشن، آخه چی‌ به تو میرسه پسر خوب؟! برو دنبال یه کاری که واست نون داشته باشه که سر پیری کاسه بدبختی دستت نگیری.

      • در پاسخ به: sunmartin

        ممنون از شما مشکل آریزو 5 به اصطلاح توربو ابوی به قوت خودش باقیه و یه مشکل ریپ زدن تو دور پایین وقتی خودرو سرده واسش درست شده اون دیگه نمیدونیم چکار کنیم بردیم مدیران خودرو سر در نیاوردن و میگن توی تمام آریزو 5 های سری دوم که توربو بستن شایع شده و زیاد بهش اهمیت ندین یعنی اینکه ماشین نوسان داشته باشه دورش و بالا پایین بشه اما بی خیال باشی بعضی وقت ها هم زیادی گاز میخوره من یه چیزی از فضای مجازی و تعریف و تمجید و لودگی برخی دیدم و به این نتیجه رسیدم نباید اصلا به اینها اهمیت داد خود این طرف که میاد خودش میکشه تا از جنس بنجل چینی حمایت کنه بهش یه ژاپنی اصیل دست دوم بدی حلوا حلوا میزاره رو سرش مطمئنم این بابا که مشخصه اومده واسه تبلیغ این آهن پاره های چینی و معلوم الحاله شما جدی نگیر بالاخره فرق جنس بنجل و تقلبی با اصلی توی دراز مدت مشخص میشه پایدار باشی

    • در پاسخ به: بردیا بردبار

      sunmartin | آذر 7, 1397 | لینک نظر

      لطفا به تصویر آخری با دقت توجه کنید و در همین جا نظرتون بگید با تشکر چون من هیچی نمیگم خودتون بگید (تصویر تریم داخلی آریزو 7) لطفا عکس پاک نکنید عزیزان دنده 6 با تشکر

      • در پاسخ به: sunmartin

        ahmad | آذر 7, 1397 | لینک نظر

        والا ما دقت کردیم و مشکلی ندیدیم!!!شما هم اکه خوب دقت کنی میبینی اونا سلفون روی داشبورده که هنوز کنده نشده!!!!!!!

      • در پاسخ به: sunmartin

        امير رضا | آذر 8, 1397 | لینک نظر

        خيلي هم زيبا و بدون نقصه.همچين نوشتي تصوير رو پاک نکنيد من فکر کردم تريم داخلي پرايده!!ترکيب چرم کرمي دوخته شده با پلاستيک نسبتا مرغوب و همچنين مانيتور بزرگ و صفحه لمسي Air Condition تو اون بقول خودت سراتو قسطي سايپاييت اصلا وجود داره که مياي ميگي با دقت توجه کنيد و نظرتونو بگيد؟يکي اين حرف رو ميزنه که تا حالا ديده باشه از اين چيزا و خودش بهتر از اينو داشته باشه نه اين که…… بماند!! عاقلان دانند…

        • در پاسخ به: امير رضا

          ahmad | آذر 8, 1397 | لینک نظر

          ایشون اگه سراتو سایپا داشت که 24 ساعته تو این سایت نبود!!!@

          • در پاسخ به: ahmad

            مهدی | آذر 15, 1397 | لینک نظر

            این جناب سانمارتین بر اساس آنچه که توی سایت تیونینگ تاک نوشته بود، یه سراتو سایپا غیر آپشنال داشته که بعد از مدتی‌ میخواست بفروشه (راست و دروغشو نمیدونم).
            توی همون سایت، سانمارتین نوشته بود که توی نمایشگاه خودروی سال ۱۳۹۵، در تست درایو پژو ۲۰۰۸ شرکت کرده بود و به این نتیجه رسیده بود که پژو ۲۰۰۸ اصلا خودروی خوبی‌ نیست، در حالیکه توی نمایشگاه خودروی سال ۱۳۹۵ اصلا واسه پژو ۲۰۰۸ تست درایو نذاشته بودن!!
            سانفارتین قبلا به جز خودروهای چینی‌، از اکثر خودروهای فرانسوی و ژاپنی هم بد میگفت و معتقد بود خودروهای کره‌ای از اونا هم بهتر هستن، ولی‌ حالا بزرگتر شده و فعلا فقط به خودروهای چینی‌ گیر میده!

  6. علی | آذر 6, 1397 | لینک نظر

    جناب نویسنده اگر نیاز به مدارک فنی درخصوص کیفیت این دسته از خودروها داشتید ازطریق آدرس ایمیل من میتوانید اطلاعات خودرا کامل نمایید. سپس با خودروهای کمپانی های معتبر دیگر که سالها برروی دانش فنی طراحی و ساخت زحمت کشیده اند مقایسه نمایید.

  7. علی | آذر 6, 1397 | لینک نظر

    کاملا نوع توصیف این خودروی بی کیفیت مغرضانه میباشد. جناب نویسنده اگر از کیفیت قطعات و خیانتی که در این خودروها به مردم ملت میشود خبر ندارید، چیزی ننویسید و اگر میدانید که بدتر. فقط به کیفیت رنگ این خودرو ها که بصورت دستی رنگ میشوند و ضخامت پوشش زیرسازی آنها کمتر از ۲۰ میکرون و کل پوشش کمتر از ۴۰ میکرون بصورت غیر یکنواخت میباشند توجه نموده و بمنزله مشت از خروار در خصوص سایر سیستمهای پیشرفته ؟؟؟؟؟!!!!! آن صحبت کنید.

  8. سیاوش | آذر 5, 1397 | لینک نظر

    نمی‌دونم چرا مهندسان دو شرکت خودرو ساز داخلی ، محصولاتی که طراحی میکنن و بعدش به بازار عرضه میکنن بیشتر شبیه اسباب بازی بچه هاست !!!

  9. ناشناس | آذر 5, 1397 | لینک نظر

    یه روزی تو این مملکت بهترین ماشینای اروپایی و آمریکایی و ژاپنی سوار میشدیم الان خداروشکر به لطف مسولین عزیز همه شدن چینی سوار… خود چینی ها این لگن ها رو سوار نمیشن اونوقت ما باید افتخار کنیم آریزو ماریزو جک جونور ووو چندتا آشغال دیگه چینی سوار میشیم…. از ماست که برماست.

    • در پاسخ به: ناشناس

      حسن | آذر 5, 1397 | لینک نظر

      خلایق هر چه لایق.
      نکته مهمتر اینه که دیگه همین چینی ها هم دست نیافتنی شدند.

  10. amin | آذر 4, 1397 | لینک نظر

    نمیشه ایرادی از این خودرو گرفت

  11. سیاوش | آذر 4, 1397 | لینک نظر

    آریزو ۶ خیلی خوب و زیبا طراحی شده فقط من نمیدونم مهندسان و طراحان ایران خودرو و سایپا مدرکشون رو از کدوم دانشگاه گرفتن ! من یکی که سال هاست نسبت به طراحی زیبا و بین المللی تیبا ، ساینا ، رانا ، دنا و علی الخصوص ۲۰۶ جعبه دار انگشت به دهان موندم

  12. sunmartin | آذر 3, 1397 | لینک نظر

    من در نمایندگی حدود ده روز پیش این خودرو تست کردم در سیتی سنتر بدترین فسمت این خودرو وجود حالت شبیه سازی نئون برای چراغ های جلو است که یک لایه پلاستیک قرار داده شده که زیر اون تعدادی led وجود داره بجای چراغ یکپارچه نئون و حالت زشتی داره قسمت عجیب و غیر اصولی طراحی چری آریزو 6 چراغ های عقب که زیاده بیرون زده و هیچ هماهنگی با گلگیر نداره در خودروی تویوتا chr و کیا اسپرتیج 2017 هم برآمدگی چراغ ها وجود داره اما هماه با حجم سازی کاپوت و گلگیرهاست مثلا در تویوتا chr این برآمدگی چنان ماهرانه با بدنه یکنواخت شده که فقط احساس اسپرت بودن القا میشه در حالیکه در آریزو مثل یک زائده اضافی جلوه میکنه که هیچ تقارنی با بدنه نداره قسمت بعدی که توی ذوق میزنه کننرلرهای ایروکندیشن هست که در قسمت زیرین نمایشگره و خیلی بد جا طراحی شده و تنظیم کردنش مستلزم اینه که با قوسش کنار بیایی در کل آریزو 6 خودریی جالبی هست که اگر دقت کنید کنسول قدری متمایل به سمت راننده است باید دید مشتری چطور استقبال میکنه من درمورد قوای فنی پرسیدم گفتن دقیقا همون آریزا 5 هست منتهی گیربکس بهتری با ضرایب دنده بیشتر روش نصب شده

    • در پاسخ به: sunmartin

      ahmad | آذر 5, 1397 | لینک نظر

      شما که همیشه همه خودروهای چینی رو تست میکنید درجا و حتی قبل از اینکه عرضه بشن و یا همسایه تون داره و خیلی هم ناراضیه میشه بگید ایرو کندیشن چیه؟؟؟؟!!!!!
      انقدر برای بدگویی از ماشین های چینی عجله داری که همیشه پر از غلط های املایی هست نوشته هاتون!!!!والا دیر نمیشه.صبر کن سر فرصت بدگویی کن.دیر نمیشه و حقوقت رو سر وقت میدن نگران نباش
      یادمه وقتی همین سایت دنده6 مطلب رونمایی آریزو5 رو گذاشته بود درجا کامنت گذاشته بودی الان سوار این خودرو هستم و اصلا به درد نمیخوره و یک کپی ناشیانه از سراتو هست!!!!

      • در پاسخ به: ahmad

        حسن | آذر 5, 1397 | لینک نظر

        والله بخدا

      • در پاسخ به: ahmad

        حامد | آذر 6, 1397 | لینک نظر

        پیشنهاد میکنم به دوستمون sunmartin که با نامی دیگر اکانت بسازید و از چینی ها بدگویی کنید چون دیگه حناتون رنگی نداره! یا کودک هستید و بیکار که در همه مباحث خودروهای چینی بدگویی میکنید و دانشتون در مقوله خودرو کم است یا از دوستان ایران خودرویی و سایپا که مواجبی از این کار دریافت میکنید! لطفا مردم را گمراه نفرمایید.

        • در پاسخ به: حامد

          sunmartin | آذر 7, 1397 | لینک نظر

          کاربر چینی سوار لطفا چشمهای خود را باز کنید خودروهای چینی آهن پاره ای بیش بیش نیستند دوامی ندارند و همگی کپی و سرهم بندی شده هستند بهر حال بعدها که برای خرید قطعه و فروش دست دوم دچار مشکل شدید پی به صحبت های بنده میبرید

          • در پاسخ به: sunmartin

            ahmad | آذر 7, 1397 | لینک نظر

            بهتر از اینه که مثل کره ای ها زرت و زرت ای سی یو گیربکس بسوزنن و یا هی کمک عوض بشه.اول یه سر به نمایندگی های آسان موتور و اطلس خودرو بزن ببین چه خبره بعد این حرفارو بزن
            البته میدونم الان میای میگی رتبه اول رضایت فلان مجله رو گرفته و …..
            ابوی و اخوی و همسایه و همکار همه کره ای دارن و چند ساله فقط سوار میشن
            اما واقعیت عوض نمیشه!!!!

          • در پاسخ به: sunmartin

            حمید | آذر 13, 1397 | لینک نظر

            سایت دنده 6 واقعن نشر دادن نظرات مغرضانه این فرد کار درستی نیست. فکر نکن با نشر دادن نظرات این آدم، تعداد نظرات سایت بالا میره و معتبر تر میشی. مطالبت رو پر بار تر کن بجای اینکه به شعور و انتخاب و سلیقه گروه زیادی از خوانندگانت بی احترامی کنی. خطاب من به سان مارتین نیست که متاسفانه هر بار که به سایت شما سر می زنم، زیر هر پست، بدگویی های این فرد رو به چینی سواران و خودروهای چینی میبینم، خطاب من به شماست که نشر مطالب یک انسان نا متعادل روحی کار درستی نیست.
            و البته میدونم که انقدر مرد نیستید که نظر من رو نشر بدهید چون سان مارتین خود شما هستید.

    • در پاسخ به: sunmartin

      مهران | آذر 7, 1397 | لینک نظر

      نمیخوام از این ماشین دفاع كنم اما به نظرم نظرات شما در این خصوص اصولی و واقع بینانه نیست و با عرض شرمندگی نشان از عدم تخصص شما داره. .
      .در مورد چراغ های به اصطلاح نئون كه اشاره كردید بیشتر تحقیق كنید.. همشون تو تمام خودروهای دنیا همینطور ساخته شدن.