اخباراخبار داخلی

نحوه اتصال سهمیه سوخت به کارت بانکی

محمد جواد آذری جهرمی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: خدمات دولت به مردم با دولت الکترونیک ساده‌تر و رایگان خواهد شد. اتصال سهمیه سوخت به کارت بانکی، از دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش ایران آنلاین، وی همچنین با قرار دادن یک نمودار در اینستاگرام خود از کاربران خواست از اطلاعات آن استفاده کنند تا دریابند که چگونه می توانند خدمات سهمیه سوخت را به کارت بانکی اضافه کنند. یکی از روش های انجام این کار که مهلت آن از 5 تا 27 آذر اعلام شده، استفاده از مسیر سایت دولت الکترونیک به نشانی mob.gov.ir است. استفاده از مسیر اپلیکیشن دولت همراه که قابل دانلود از فروشگاه های اینترنتی ایرانی است یکی دیگر از روش های اضافه کردن خدمات سهمیه سوخت به کارت بانکی است.

پس از دانلود، باید شماره موبایل خود را در سامانه وارد کنید تا یک کد برایتان از طریق پیامک ارسال شود سپس باید کد ملی و تاریخ تولد را وارد کرده و پس از تایید اطلاعات فردی، نوع وسیله نقلیه را انتخاب کرده و شماره سریال ۸ رقمی ذیل بارکد در پشت کارت خودرو  یا شماره VIN را وارد کنید. سپس یکی از کارت های بانکی خود را انتخاب کنید تا اطلاعات همان کارت به اطلاعات وسیله نقلیه شما متصل شود. با تایید نهایی، خدمات سهمیه سوخت به کارت بانکی تان اضافه می شود و درصورت وجود کارت سوخت، این کارت باطل خواهد شد.

وزیر ارتباطات از مزایای این طرح به فرآیند رایگان(در برابر هزینه 33هزار تومانی صدور کارت سوخت) اشاره داشته است. صرفه جویی در زمان(فقط با چند کلیک و ظرف چند دقیقه در مقایسه با مراجعه به پلیس +10 و صدور و ارسال پستی کارت سوخت)، پرداخت آسان هزینه سوخت و آگاهی از موجودی سهمیه به عنوان بخشی دیگر از مزایای این طرح عنوان شده است. در این پست اینستاگرامی تجمیع خدمات مختلف در کارت بانکی و سهولت تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت نیز به عنوان دیگر مزیت های این طرح اشاره شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا