اخباراخبار خارجی

رونمایی از فیس لیفت جنسیس G90

طی مراسمی که در کره جنوبی برگزار شد، جنسیس از نسخه فیس لیفت G90 رونمایی کرد. پرچمدار کره‌ای‌ها تغییرات زیادی در ظاهر داشته است که در نگاه اول به نظر می‌رسد که با خودرویی کاملا جدید روبرو هستیم.

مهم‌ترین تغییر در نمای جلویی صورت گرفته و جلوپنجره‌ای با طرح الماسی جای خود را به مدل قبلی داده است. ورودی‌های هوای دو سمت سپر نیز عریض‌تر شده‌اند به طوری که تقریبا در وسط خودرو به یکدیگر می‌رسند. طراحی چراغ جلو نیز به نسبت قبل تغییر داشته و با اضافه شدن نواری در وسط آن که تا نزدیک گلگیرها ادامه پیدا می‌کند، نمایی لوکس‌تر به جلوی خودرو داده شده است. حتی تغییرات را بر روی کاپوت G90 می‌توان مشاهده کرد به نحوی که دو خط در وسط آن اضافه شده است که در انتها به دو سمت لوگوی جنسیس می‌رسند.

جنسیس G90 مدل 2020

در عقب خودرو نیز تغییرات ریز و درشت زیادی دیده می‌شود به نحوی که کمتر نشانی از G90 قبلی می‌توان بر روی نسخه فیس لیفت پیدا کرد. چراغ‌های عریضی که در وسط خودرو به یکدیگر متصل می‌شوند جای خود را به چراغ‌های جدا از هم داده است. با نازک‌تر شدن چراغ در وسط، فضای کافی برای درج کلمه Genesis در این قسمت فراهم شده که نمایی لوکس را به این قسمت می‌بخشد.

جنسیس G90 مدل 2020

از دیگر تغییرات دیگر در طراحی خودرو می‌توان به جابه‌جا شدن چراغ راهنمای روی آینه بغل به روی گلگیرها، طراحی جدید رینگ 19 اینچی و سر اگزوزهای جدید اشاره کرد.

جنسیس G90 مدل 2020

اما هرچقدر که در بیرون از خودرو شاهد تغییرات مختلفی بودیم، در داخل خودرو خبری از تغییر نیست. تغییرات داخل خودرو بسیار جزئی هستند و مثلا دریچه‌های هوای وسط کمی نازک‌تر از قبل شده‌اند. البته جنسیس تریم جدیدی را برای داخل خودرو معرفی کرده و چند تکنولوژی ایمنی و اطلاعات و سرگرمی به لیست آپشن‌های بلند بالای G90 اضافه شده است.

همانند مدل قبلی نیز مشتریان می‌توانند از بین سه مدل موتور با مشخصات 3.8 لیتری V6، 5 لیتری V8 و 3.3 لیتری V6 یکی را انتخاب کنند. هنوز اطلاعات جزئی از نسخه فیس لیفت G90 منتشر نشده است و برای آگاهی از مشخصات دقیق این مدل باید مقداری بیش‌تر صبر کنیم.

 

2 دیدگاه

  1. خط افقی دیلایت: ولوو
    چراغهای ریز چهارتایی جلو: پورشه
    چراغهای عقب: لینکلن
    آرم: کرایسلر و بنتلی

    و در کل =لینکلن کنتیننتال+مزدا 6
    جناب هیوندای با این کارها فروشت همچنان منفی خواهد بود و روند افت شدید فروش در 2 سال اخیر ادامه خواهد یافت و سهم بازارت از 4 درصد فعلی هم کمتر میشه.پیتر شرایر گویا جدیدا فعالیتش کم شده!!!البته جناب پیتر شرایر!!!!
    لکسوس جلو پنجره طراحی میکنه هیوندا هم طراحی میکنه!!!هرجلو پنجره بزرگی که زیبا نیست که.این چیه آخه!!!!

  2. موافقم زیبا نیست بخصوص جلو پنجره و رینگ هاش که شبیه bmw سری 1990 هست اما کابین شیکی داره در عوض جنسیس g70 ارزشمندترین خودروی سال 2019 معرفی شد اوج طراحی وزیبایی و کیفیت در هیوندای جنسیس g70
    که کجله موتور ترند و اتو اکسپرس نظر مثبتی روش داشتند
    زیبا و جسورانه طراحی شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا