فروش ویژه غیر‌نقدی MVM 315 با 50 درصد وام

پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷

فروش ویژه غیر‌نقدی MVM 315 با 50 درصد وام

 

 فروش ویژه این محصول جوان‌پسند مدیران‌خودرو، با همکاری شرکت واسپاری ملت به عنوان ارائه دهنده تسهیلات و تخصیص 50 درصد وام از مبلغ کل خودرو و همچنین با تسهیل در شرایط بازپرداخت آن در کلیه نمایندگی های مدیران خودرو به اجراء گذاشته شد.

 طرح فروش ویژه غیرنقدی خودرو ام وی ام 315 اچ اسپورت اکسلنت (MVM 315 H-Sport Excellent) با شرایط پرداخت 50 درصد نقد و 50 درصد تسهیلات با بازپرداخت بلند مدت از 3 آذرماه در نمایندگی‌های مدیران خودرو به اجراء درآمد.

در این طرح ویژه فروش خودرو 315، مشتریان می‌توانند با پرداخت پیش پرداخت 46 میلیون 500 هزار تومانی خودرو خود را بصورت فوری تحویل گرفته و مابقی مبلغ خودرو را از محل تسهیلات قابل ارائه توسط شرکت واسپاری ملت تهیه کرده و  بصورت اقساط بلند مدت 12 تا 36 ماهه بازپرداخت نمایند. تحویل این خودرو بصورت فوری به مشتریان محترم صورت خواهد گرفت اما برای انصراف و یا تاخیر در تحویل آن سود 12 درصد به مشتریان در نظر گرفته شده است.

پیش از این نیز شرکت مدیران خودرو همکاری مشترکی مشابهی را با شرکت خودرو وفا جهت ارائه تسهیلات خرید این محصول را آغاز کرده بود که در حال حاضر نیز برقرار است.

علاقه مندان می‌توانند جهت اطلاع از شرایط فروش و مدارک لازم به سایت www.mvmco.ir یا به نمایندگان مجاز شرکت مدیران خودرو مراجعه کرده و از جزئیات آن مطلع شده و خرید خود را نهایی کنند.

 


بدون دیدگاه