اخباراخبار خارجی

رونمایی از فیس لیفت نیسان ماکسیما مدل 2019

پرچمدار سدان‌های نیسان برای سال 2019 چهره جدیدی خواهد داشت. ژاپنی‌ها در نمایشگاه خودروی لس آنجلس امسال از فیس لیفت ماکسیما رونمایی کردند. مهم‌ترین تغییرات ماکسیما مدل 2019 شامل  رینگ‌های جدید 19 اینچی، طراحی جدید چراغ‌های جلو و جلوپنجره‌ای بزرگ‌تر می‌شوند.

تغییرات را در دیگر قسمت‌های ماکسیما نیز می‌توان پیدا کرد. در نمای عقبی، چهار خروجی اگزوز قرار گرفته است که زیبایی این قسمت را دو چندان کرده‌اند. در تریم SR نیز روی صندوق عقب می‌توان اسپویلر جدیدی را مشاهده کرد.

در داخل خودرو نیسان طیف جدیدی از تریم‌ها و مواد را در کابین استفاده کرده است. در نتیجه قطعات کابین به نسبت خودروهای هم قیمت کیفیت بیش‌تری دارد.

در صورت انتخاب پکیج Reserve (که در تصویر پایین دیده می‌شود)، صندلی‌هایی با طرح الماس و به رنگ برنزی در کابین قرار می‌گیرند. همچنین صندلی‌های عقب به سیستم گرمایش مجهز می‌شوند و نورپردازی‌هایی بر روی در و فرمان خودرو، فضای کابین را زیباتر خواهند کرد.

همه مدل‌ها به سیستم هشدار باز کردن درهای عقب مجهز شده‌اند تا در هنگام عبور خودرو از کنار ماکسیما، به سرنشیان اطلاع داده شود. سیستم‌های ناوبری و اطلاعات و سرگرمی نیز در مدل 2019 این سدان ژاپنی بروزرسانی شده‌اند.

برای اولین بار خریداران ماکسیما می‌توانند سیستم کمک راننده Safety Shield 360 نیسان را به عنوان یک آپشن سفارش دهند. این دستیار شامل سیستم‌هایی مانند سیستم ترمزگیری خودکار اضطراری با تشخیص عابر پیاده، تشخیص نقاط کور، هشدار عبور ترافیک از عقب خودرو، هشدار عبور از خط، دستیار نور بالا و ترمزگیری اضطراری در دنده عقب می‌شود. همچنین کروز کنترل انطباقی، شناسایی علائم رانندگی و سیستم بررسی سطح هوشیاری راننده از دیگر تکنولوژی‌هایی هستند که به طور استاندارد در بیش‌تر تریم‌های ماکسیما قرار می‌گیرند.

ثبت سفارش برای ماکسیما مدل 2019 از چند هفته دیگر در آمریکا آغاز می‌شود. همچنان موتور 3.5 لیتری V6 با قدرت خروجی 300 اسب بخاری به طور استاندارد در همه مدل‌ها قرار می‌گیرد. قیمت نسخه فیس لیفت هنوز اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد که باید مقدار کمی افزایش را در قیمت 33420 دلاری مدل قبلی شاهد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا