اخباراخبار خارجی

رونمایی از نیسان مورانو 2019 در نمایشگاه لس‌ آنجلس

موفقیت خودروهای SUV در بازارهای جهانی پایان ندارد و به همین دلیل نیز نیسان نسخه به روز شده مورانو را در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی کرد. اما در این مدل زیاد نمی‌توان تغییرات زیادی را مشاهده کرد و تغییرات در مورانو 2019 تنها به قسمت‌هایی جزئی ختم می‌شود. نیسان مورانو 2019 فیس لیفت

در بیرون از خودرو اولین تفاوتی که به چشم می‌آید، مربوط به جلوپنجره مورانو می‌شود. در دو سمت این جلوپنجره‌ چراغ LED باز طراحی‌شده و مه شکنی با طراحی جدید قرار گرفته است. در انتهای خودرو نیز چراغ‌های عقب طراحی متفاوتی به نسبت قبل دارند.

خریداران مورانو 2019 می‌توانند رینگ‌های جدید 18 یا 20 اینچی را سفارش دهند. درضمن نیسان سه رنگ جدید را با نام‌های Mocha Almond Pearl، Deep Blue Pearl و Sunset Drift Chromaflair به لیست انتخاب خریداران اضافه کرده است.

نیسان مورانو 2019 فیس لیفت

در داخل خودرو تغییرات چندانی به چشم نمی‌آید و تنها مقداری کنسول وسط تغییر کرده و چند رنگ بندی جدید را برای داخل خودرو معرفی شده است.

در قوای فنی تغییری دیده نمی‌شود و همان موتور 3.5 لیتری V6 با قدرت 260 اسب‌بخاری در زیر کاپوت قرار داد. در کنار این موتور نیز گیربکس CVT وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد که به چهار چرخ یا دو چرخ جلو منتقل می‌کند. همچون ماکسیمای 2019 نیز سیستم Safety Shield 360 در مورانو به طور استاندارد قرار می‌گیرد.

خریداران در آمریکای شمالی می‌توانند مورانو 2019 را از ماه آینده میلادی سفارش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا