آیا رئیس جمهور مانع افزایش قیمت خودرو می‌شود؟

دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | 1 نظر

آیا رئیس جمهور مانع افزایش قیمت خودرو می‌شود؟
در حالی که عضو کمیسیون صنایع مجلس خبر از مخالفت رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو می‌دهد وزیر صنعت اعلام کرده که قطعا کارگروه تنظیم بازار، افزایش معقولی را تصویب خواهد کرد.

 به نقل از فارس، افزایش قیمت خودرو در ماه‌های اخیر، بخصوص بعد از افزایش قیمت ارز، به یکی از مطالبات جدی خودروسازان تبدیل شده است.

البته در ماه‌های اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با افزایش قیمت خودرو مطرح شده بطوری که برخی‌ دست‌اندرکاران حوزه خودرو خبر از افزایش قیمت خودرو تا 5 درصد کمتر از قیمت‌های حاشیه بازار دادند و یکی از مسئولان وزارت صنعت هم اعلام کرد که قیمت خودرو در 26 و 27 آبان ماه اعلام می‌شود که هیچ کدام از این اخبار به وقوع نپیوست، بطوری که هم خبر افزایش قیمت خودرو 5 درصد کمتر از حاشیه بازار، توسط وزارت صمت تکذیب شد و هم اینکه هیچ قیمتی برای خودرو در تاریخ‌های مذکور اعلام نشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت هم در حاشیه جلسه هفته گذشته هیئت وزیران اعلام کرد که سازمان حمایت در حال انجام بررسی‌های لازم براساس اسناد و مدارک خودروسازان برای تعیین قیمت تمام شده خودرو است و در این زمینه نظر خواهد داد و قطعا کارگروه تنظیم بازار، افزایش معقولی را تصویب خواهد کرد.

بنابراین از این گفته وزیر صنعت می‌توان نتیجه گرفت که قطعا افزایش قیمت خودرو صورت خواهد گرفت اما میزان و زمان آن هنوز مشخص نیست.


1 دیدگاه

  1. احسان | آذر 12, 1397 | لینک نظر

    حالا اگه زمان تحویل گفتن ۴۰۰ میلیون دیگه بدید،تکلیف چیه ؟
    اینا واقعا مردمو چی فرض کردن؟!