اخباراخبار داخلی

حذف طرح زوج و فرد غیرقانونی است

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه حذف طرح زوج و فرد با قانون مغایرت دارد، گفت: اصلی‌ترین دستگاه درباره این موضوع پلیس است، چون ترافیک را هدایت می‌کند.

 سردار حسین رحیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه افرادی که وارد طرح ترافیک می‌شوند یک پیامک با «مضمون منظور شدن عوارض شهری به حساب آنها»، داده می‌شود، گفت:‌کسی که وارد طرح ترافیک می‌شود یک بار توسط پلیس اعمال قانون و جریمه 20 هزارتومانی می‌شوند. ظاهرا قانونی در شورای شهر وجود دارد که این افراد باید مجددا جریمه شوند، اما باورم بر این است که برای یک تخلف نباید دو بار جریمه صورت گیرد.

وی در خصوص ارائه طرح حذف زوج و فرد و افزایش محدوده طرح ترافیک، یادآور شد: به نظرم اگر طرحی می‌خواهد اجرا شود باید در رابطه با آن در مراجع قانونی بحث شود، اما برخی افراد ذهنیات خود را اطلاع‌رسانی می‌کنند، این موضوع (حذف طرح زوج و فرد) با قانون مغایرت دارد، اصلی‌ترین دستگاه در رابطه با این موضوع پلیس است چون ترافیک را هدایت می‌کند، درباره این موضوع باید کار کارشناسی صورت گرفته و سپس اطلاع‌رسانی شود.

3 دیدگاه

  1. با این وضعیت گرونی قطعات ماشین و سهمیه بندی بنزین دیگه فقط پولدارا ماشین بیرون میارن، اونام که طرح میخرن، مشکلی برای کسی ایجاد نمیشه، چه طرح ترافیک و زوج و فرد برداشته بشه چه وجود داشته باشه

  2. اين طرح از اول هم درامد زايي بوده فقط بجاي اينكه از حكيم بريم مجبور ميشديم راهمونو دور كنيم از همت بريم وبيشتر مسافت طي كنيم
    گاهي اوقات هم بجاي صياد از امام علي رفتيم و دور شمسي قمري زديم فقط سوخت تلف كرديم و وقت

  3. دیدگاه لیبرالیسم و نظام سرمایه داری حسن کلیدساز بهتراز این نمیشه، از ماست که برماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا