اختصاصی دنده 6بررسیچینیراهنمای خریدکرمان موتورنگاه

نگاهی به ارزش خرید و قیمت جک S3 ، کراس اوور مدرن کرمان موتور

جک S3 را می توان یکی از تاثیر گذار ترین محصولات چینی در ایران دانست که با برند محبوب جک عرضه می شود و پس از دو خودروی جک S5 و جک J5 ، توانسته موفقیت این برند را در ایران تکرار کند. اصولا کراس اوورها و SUV ها محبوبیت فوق العاده ای را برای خود در بازار دست و پا کرده اند و این محبوبیت در تمام دنیا، از آمریکای شمالی تا آسیا قابل مشاهده است.

 

کراس اوورهای چینی، ناجی خریداران ایرانی

در کشورمان به واسطه قوانین عجیب و غریب واردات که هر روزه پیچیده تر نیز می شوند، کراس اوورهای مطرح حضور پر رنگی ندارند و ایرانیانی که علاقه دارند تا مطابق روند سلیقه بازار جهانی پیش بروند، گزینه های مطرح چندانی را در اختیار نخواهند داشت.

شرکت های خودروسازی خصوصی با همکاری شرکای چینی خود، در صدد رفع این نیاز و کسب سهم از بازار برآمدند و با عرضه خودروهایی که ارزش خرید بالایی را ارایه می دادند، یعنی امکانات و ظاهر مطلوبی داشتند و در عین حال برچسب قیمتی آنها نیز معقولانه بود، توانستند از سالهای آغازین دهه نود خورشیدی، توجه بازار را به خود جلب نمایند. دو محصول شناخته شده کرمان موتور و جک نیز جک S5 و سپس جک S3 هستند که اولی به میزان زیادی در بازار شناخته شده و محبوب است و دومی نیز به واسطه بهره گیری از شهرت گذشتگان و بهره گیری از امکانات رضایت بخش، توانست در میان رقبایش خوش بدرخشد.

 

یک ترکیبی به تمام معنا

همان گونه که می دانید، هدف از ساخت خودروهای اسپرت ترکیبی، ارایه محصولی بوده که سواری محصولات سدان یا هاچ بک در کنار اندکی از قابلیت های شاسی بلندهای آفرودی ارایه دهد. کراس اوورها میزان ترکیبی بودن کمتری دارند و سعی بر آن است تا در یک کراس اوور، هاچ بکی قد بلند برای مواجهه راحت تر با دست اندازها توسعه داده شود.

در مورد جک S3 این قضیه تفاوت می کند و ترکیبی از سه سگمنت هاچ بک، استیشن و شاسی بلند را می توان در این خودرو مشاهده کرد و این نکته ارزش خرید جک S3 را بالا می برد، چرا که می تواند علاوه بر جلب توجه خریداران معمول کراس اوورها، علاقمندان به استیشن های خانوادگی را نیز به خود جلب کند.

ستاره چینی در میان رقبای چینی

بازه ای که جک S3 در آن قرار دارد، تا چندی پیش به واسطه قیمت مناسب و تمایل شدید خریداران به محصولات این رده، که ظاهری متمایز با محصولات سالخورده ایرانی دارند و امکانات رفاهی مناسبی ارایه می دهند، از نظر خریداران بسیار پر تراکم بود و کراس اوورهای کوچک و متوسط زیادی در این بازار به چشم می خوردند که از آن جمله می توان به لیفان X60 ، لیفان X50 ، ام وی ام X22 ، ام وی ام X33 اشاره کرد و محصولات کراس دیگری همچون برلیانس کراس یا ساندرو استپ وی در این بازه حضور داشتند که اکنون بیسو T3 نیز به این مجموعه اضافه شده است. افزایش قیمت این خودروها که ناشی از افزایش قیمت ارز و مواد اولیه بوده است، موجب شده تا تعداد خریداران این بازه کاهش یابد.

 

مزایای جک S3

حال به مزایای جک S3 می پردازیم. چرا این خودرو در میان رقبای خود توانسته خوش بدرخشد و سهم مناسبی را در اختیار بگیرد؟ با بررسی مشخصات فنی هر کدام از این محصولات می بینیم که در زمینه قوای فنی و پیشرانه، تشابهات زیادی بین خودروهای این رده از بازار وجود دارد و به جز معدودی از گزینه ها، که البته قیمت بسیار بالاتری دارند، نمی توان گزینه برتر را از این نظر انتخاب کرد.

اما در زمینه امکانات و آپشن ها، جک S3 یکی از برترین هاست و برای افرادی که دوست دارند خودروی آنها مطابق استانداردهای ایمنی اروپایی، ایمن باشد و امکانات رفاهی مناسبی را داشته باشد، و در عین حال بودجه محدودی دارند، جک S3 یک گزینه اصلح محسوب می شود. در شرایطی که تنها پیش فروش های مختلف توسط خودروسازان به مردم ارایه می شود، همچنان می توان جک S3 را به صورت اقساطی خریداری نمود که یک مزیت عمده در این شرایط به حساب می آید.

برخی از امکانات و آپشن های جک S3

رینگ 16 اینچ آلومینیومی ، فرمان برقی EPS با قابلیت تنظیم ارتفاع ، كنترل فشار باد چرخ ها TPMS ، سنسور پارك عقب ، سانروف ، سنسور پارك عقب ، سان روف ، Daylight ، روشن شدن اتوماتيك چراغ هاي جلو با توجه به نور محيط ، چراغ هاي جلو مجهز به سيستم مشايعت تا درب منزل، آينه هاي جانبي با تنظيم برقي و گرمكن، تنظیم ، كامپيوتر سفري ، تهويه مطبوع اتوماتيك ، صندلی چرمی ، برف پاک کن شیشه عقب،چراغ های مه شکن جلو و عقب ، سوکت پاور 12 ولت روی داشبورد

 

پیشرانه کم دردسر و مناسب

در ابتدا که جک S3 به بازار معرفی گردید، بسیاری باور داشتند که قدرت این پیشرانه برای این وزن از بدنه کم است و نمی توان چندان به شتاب گیری آن امیدوار بود و جک S3 باید با اچ سی کراس مسابقه شتاب دهد، اما در عمل گیربکس CVT باعث می شود که قدرت موتور به صورت بهینه به کار گرفته شود و در مقابل رقیبی هم چون چانگان CS35 ، که وزن کمتری دارد، شتاب گیری برابری را ارایه می دهد. علاوه برآن، پیشرانه مورد استفاده در جک S3 شباهت بسیار زیادی با پیشرانه استفاده شده در نمونه دنده دستی جک J5 دارد و تنها تفاوت ان که بیشتر به دستکاری برای مناسب تر شدن این پیشرانه با نوع کاربری تلقی میشود فقط و فقط تغییر در دور به دست آمدن گشتاور و ابقا بیشتر ان است که میتواند به کشش بهتر خودرو منجر شود .

 

مزایای فنی

این پیشرانه را میتوان یک مزیت برای این خودرو نامید چون نمایندگی ها با تعمیر و نگه داری و مشکلات ان به واسطه حضور قبلی این پیشرانه بر روی جک J5 آشنایی دارند و قطعات اش بیشتر در دسترس مصرف کننده قرار دارد که از این بابت نگرانی در مورد هزینه ها و تامین قطعات را کم رنگ میکند. این پیشرانه هم اکنون بر روی دیگر محصول جدید جک و کرمان موتور، یعنی جک J4 نیز به کار گرفته شده که خیال مشتری را از بابت خدمات پس از فروش و تامین قطعات تا حدودی راحت می کند.

32 دیدگاه

  1. تو ایران برای خودرو پول یه فضاپیما رو میدی در عوض یه لگن تحویلت میدن اینم بماند که سال 96 ثبت نام میکنی که سال 98 اگه زنده موندی و نمردی از گشنگی و پولتو هاپولی نکردن بجای لگن ثبت نامی یه لگن به توان 10000 تحویلت بدن مابه التفاوت هم باید بدی سپاسگزارم باشی بعدشم بیای تو صفحات خودرویی و کلی از ماشینت(لگن) تعریف کنی به کسی هم اگه چیزی بگه بپری

  2. تو این آشفته بازاری که هر وسیله ای که 4 چرخ زیرش باشه تو 1 ثانیه فروش میره این ماشین به حدی بد فروش هست که باید چند ماه زرو بزنی زیر قیمت بدی تا بره سازنده هم داره قسطی میده بتونه بفروششون .

  3. اگه این فرغون چینی مدرن محسوب بشه اونوقت ماشین مدرن واقعی اسمش چیه؟؟؟؟؟ دنده 6 معلومه پورسانت خوبی برا تبلیغ این لگن های چینی میگیری؟؟؟ خود چینی ها که چه عرض کنم حتی مردم گدا گشنه سومالی و اتیوپی هم سوار این آشغالا نمیشن اونوقت ایرانی جماعت باید برا این آشغال کلی منت سرش باشه؟؟؟؟؟؟؟ البته مردم هم بی تقصیر نیستن که برا خرید این لگن ها صف میکشن……. خود کرده را تدبیر نیست….

    1. من به احمد و ahmad و مهدی لیفانی و کدخدا و مجتبی و ..ربطی ندارم اما چینی ها واقعا پیشرفت خوبی کردن و به ژاپن رسیدن امسال پارسال هم کره جنوبی پشت سر گذاشتن
      کره داره درچا میزنه اونوقت تو میگی فرغون چینی سانمارتین دلال ؟ میدونم از پیشرفت چین لجت اومده و دیگه کسی پول واسه اسباب بازی های کره ای نمیده بقول احمد باید از چینی یاد گرفت پیشرفت که غول ژاپنی ها و کره ای ها در مقابل دیو چینی ها سرتعظیم خم میکنه

      1. آفرين به تو که بالاخره متوجه مطلب شدي پروفسور Sunmartin. منتها چندين سال طول کشيد و مغزها خوردي با نوشتن اراجيفهات تا به اين نقطه برسي ولي بازم جا داره بهت تبريک بگيم. بوس بوس

        1. تو دیگه تاکسی برگشتی کدوم موالی؟؟
          چی میگی این وسط سانمارتین کیه ؟؟ مجید دلبندم تو که خودتم نمیدونی با خودت چ کاره ای ؟؟
          اراجیف هم که خودت داری الان بهم میبافی من میگم الان فقط چینی اونم لیفان 820 با اون همه آپشن یه بار مصرف ارزش خرید داره و تو دنیای مجازی چینی ها خیلی پیشرفت کردن و چری و لیفان و جک هم تو دنیای تو و امثال تو در آمربکا و اروپا خیلی طرفدار دارن البته دل خوش به این مقدار نباش احمد مهدی مجتبی و مجید و کدخدا …تو یه روانپریشی که قول میدم حای چینی هم نداری و تو کف ماشین های تو خیابون شب تا صبح حیروون و سرگردونی خدا کمکت کنه یه پراید چپی بخری بلکه بتونی بری اسنپ و یه کم مواد با کیفیت بخری اینها ناخالصی دارن دادا?

          1. عاقلان دانند پروفسور Sunmartin. استاد زدن به دنده پهني هستي. ماشالا از رو هم نميري هر چي همه آفتابه ميگيرن به روت.ولي مطمئنم يه روز که بزرگ شدي سر عقل مياي و به کارهاي اين روزات ميخندي که چرا وقتت رو بيهوده تلف کردي.اميدوارم اون روز زودتر فرا برسه.الهي آمين…

      2. احمود جان من نه دلالم و نه کاسب…. اصلا ماشین چینی تو عمرم سوار نشدم و اگه مفت بیارن بزارن تو پارکینگ خونه مون باور کن نگاهم بهش نمیکنم چ برسه بخوام پول بابتش بدم…. ماشین خودم از برند معروف آلمانی هست و اصلا تو فاز ماشینای کره ای و ژاپنی هم نیستم… فقط بخاطر اجحافی که به مردم ایران داره میشه اومدم کامنت گذاشتم… ملتی که روزگاری بهترین ماشینای اروپایی و آمریکایی سوار میشدن الان باید برا خرید جک وجونور و دانگ و مانگ و آریزو و از این جور آت آشغالای چینی صف بکشن … ماشاللله هر روزم یه فرغون جدید به فرغونای چینی تو این مملکت اضافه میشه… ضمنا کسی شما رو مجبور نکرده اسباب بازی کره ای و ژاپنی بخری البته اگه پول خرید این ماشینا رو داشته باشی…..برو همون فرغون های مدرن و پیشرفته چینی که سنگشونو به سینه میزنی سوار شو برات بهتره چون اگه غیر از این فرغون ها رو سوار شی سرگیجه میگیری و برات خوب نیست….. خلایق هر چه لایق .. نکته آخر اینکه به شما بیشتر میخوره دلال و پورسانت گیر شرکت های چینی باشی که اینجور داری واسشون مایه میزاری… ایام به کام

        1. دوستان توجه بفرمايند جناب Sunmartin آلماني سوار شدند.جاي بسي تعجب و شگفتيست که ايشون چطوري ظرف چند ماه چند صد ماشين از انواع مختلف عوض کردن و تو اين گرونيها هم موفق به خريد ماشين آلماني شدن!! رمز و راز موفقيتتون تو اين امر چيست براستي جناب Sunmarin؟؟؟

          1. رازش گرفتن حق و حساب از کره ای هاست.!!!
            البته کلا خیلی عشق آلمان هم هست
            چند مدل خالی تا حالا با آلمان بسته.یه سری میگفت رفته آلمان اونجا بیشتر ماشین کره ای بوده تا آلمانی
            یه سری دیگه که پیشرفت کرد کلا آلمان زندگی میکرد
            الانم که آلمانی سوار میشه.کلا بعد از بوسه زدن به سنگفرش های سئول مقصد بعدی سنگفرش های برلینه
            جدیدا هم انگار پول جمع کرده به یکی گفته بود 207 براش پیدا کنه
            راستی سانی مگه سراتو قسطی نداشتی؟؟؟؟
            پس 207 چیه عمو؟؟؟؟

          2. تو باز پریدی وسط نکنه دلت لیفان میخواد ؟؟ ی چری دارم توربو سیکس که کیفیتش تو خواب پدر لیفان 1400 هم نمیبینه شنیدم لیفان میخواد مدل 920 بده بیرون که یه موتور 2500 سی سی داره اما قدرتش 160 اسبه بیا اینو با چری آریزو سیکس توربو دابل پدال مقایسه کن احمد یا مجید یا هر اسمی که ازین به یعد داری موتور خودروی من 1600 و قدرتش 180 اسبه برو یکم بیرون هوات عوض بشه بعد برگرد?

          3. خوشکل… من اولین باره میام تو این سایت کامنت میزارم و احمد و محمود و مجید و سان مارتین اینجور اسمای چینی سوار رو نه میشناسم و نه قبلا باهاشون صحبتی داشتم .. شاید منو اشتباه گرفتی اخوی؟؟ تو کامنت اولم فقط بخاطر اجحافی که به مردم داره میشه گفتم شایسته ملت ایران نیست که این همه ماشین لگن چینی بیارن و به مردم تحمیل کنن… حالا احمود چینی سوار چرا بهش برخورد و منو دلال خطاب کرد نمیدونم … احتمالا منو با کس دیگه اشتباه گرفته بود…. ضمنا تو عمرم ماشین کره ای و ژاپنی نداشتم و تازه و تو این گرونی ها هم آلمانی سوار نشدم… زمانی که شما سه چرخه سوار میشدی من ماشین آلمانی داشتم عمو جون….. البته نه دزدی کردم و نه پورسانت شرکت های چینی رو گرفتم و خیلی نه های دیگه… فکر نکن که همه مثل خودت پورسانت گیر هستن یا دزد… احمود و مجید و محمود که ظاهرا یکنفر با اسامی متفاوت میای کامنت میزاری بازم بهت میگم برو همون ماشین مدرن چینی سوار شو حالشو ببر، کسی با شما کاری نداره خلایق هر چی لایق… این کامنت آخرم بود که گذاشتم و دیگه جواب افراد فرغون سواری مثل شما رو نمیدم … بدرود

        2. چی میگی نکنه نمیدونی یا خودت زدی به ندونسته که :چینی های خوب مثل جک و دانگ فنگ و ام وی ام مدیران سالهاس از ژاپنی ها جلو افتادن چه برسه به ژاپنی ها دیگه کسی با این خودروهای زیبا و مقرون به صرفه چینی نمیره سراغ اسباب بازی کره ای و کاردستی ژاپنی ماشین محکم ، میخوای پر شتاب میخوای ؟ لیفان 820 که حتی خود لکسوس اعتراف کرد که در مقابل فروش بالاش تو ژاپن داره کم میاره مجبور شد یه دستنی به قیافه قدیمی و دموده تویوتا و لکسوس بکشه کیا موتور هم بخاطر فروش بالای جک اس 7 و اس 5 و چری آریزو سیکس توربو مجهز به پدال کمکی نتونست مقاومت کنه و غوری سراتو توربو به درد نخور داد بیرون اما مردم اروپا و آمریکا که از کیفیت چینی ها به وجد اومده بودن بتازگی متوجه شدن این همه سال پولشون بابت کره ا ی ژاپنی دور ریختن پس محصولات کیا هیوندای دیپورت کردن و الان نمیخرن برو فرانسه ببین تو همین اعتراضات مردم چی میخواستن؟ میگفتن ما خواهان کالای با کیفیت چینی درجه یک هستیم بجای محصولات پژو و رنو و سیتروئن الان فرانسه و ایتالیا پر شده از جیلی و جک و هنگ تنگ و امجی و جک و لوبو و لیفان و زوتای و چانگان و فاوو و غیره خیلی هم باید خوشحال باشیم که کشور چین محصولات بین المللی خودش واسه استفاده مردم به ایران میفرسته شما تازه طلبکارم هستی چقدر پروووو قول میدم موتور هم نداری سوار بشی سانمارتین چند چهره کره ای پرست

          1. سانی جدیدا خیلی با نمک شدی !!!!
            حیفی تو استعدادت داره هدر میره به مولا

          2. ی جمله کوتاه هم از سر گی لاورووف بشنویم
            به به سانمارتین چند چهره اینبار در قالب شخصیت فکاهی تخیلی احمد ظاهر شده ??اومدی باز شعر نو بگی نکنه مقرری دیر رسیده دستت از طرف کره ای ها ؟؟ با لی فان 820 چنان امروز پوزه یه اپتیما به خاک مالوندم که اگه بودی حسابی میگرخیدی احمد ملقب به سانمارتین ?

          3. به اين نميگن نمک احمد جان به اين ميگن تراوشات يک مغز کوچک و فندقي…

          4. احتمالا مسئول این سایت با اسامی مجید و احمود و مجید سانتانا کامنت میزاره چون همه کامنت هایی که در پاسخ به من نوشته شده اومده من سانمارتین و کره ای پرست و 207 سوارم که خیلی جالبه خخخخخخخخ چون من دو روز قبل برا اولین بار اومدم اینجا کامنت گذاشتم حالا چرا شدم سانمارتین برام جالبه و خنده دارخخخخخخخخخ آقای مسئول سایت دنده 6 بخدا منو اشتباه گرفتی من سانمارتین نیستم خخخخخخخخخ بار آخر بود که اومدم این سایت چینی و شرمنده بابت توهینی که به لگن های چینی و مدرن شما کردم… ایام به کام سانمارتین های واقعی

          5. چند دفعه هی میگی این آخرین کامنتمه و خداحافظی میکنی ولی باز کامنت میزاری!!!!

          6. آقای عزیز جناب ناشناس مثل اینکه اشتباهی گرفتی من خودم منتقد سرسخت ارابه ها و آهن پاره های چینی هستم اینها نه خودرو هستند نه از کنار نام خودرو رد شدند این فردی که میاد دری وری میگه و تا هر انتقادی در مورد چهار چرخه های معیوب چینی تو سایت درج میشه نسبتش میده به من ، و شما رو با من اشتباه گرفته و این احمود که اسمش شنیدم بخدا دارم 10 دقیقه اس میخندم همه مشتقات مجید متقلب ملقب به مجید لیفانی هستن که در آرزوی خودروی فیک و مجهول لیوان 820 دست و پا میزنه و دیروز در اقدامی مذبوحانه میگفت چینی ها مثل جک و لوبیای سحر آمیز و لیوان و چنگال تا 400 ملیون جا دارند که گروون بشن این فرد یک بیمار بد حال روحیه که در عشق بنجل سازی چین بواسطه پورسانت مدیران خودرو و سایر چینی کاران متحیر و حیران لقمه ای یوان چینیه هست و لاغیر این شخص غرات و نون به نرخ روز کیا سراتوی دارنده 5 ستاره ایمنی یورو انکاپ و اپتیما برنده جوایز متعدد با آهن پاره های یکبار مصرف چینی مقایسه میکنه و نتیجه میگره اونها بهترن
            حتی بنده که عاشق بی ام دبلیو و آئودی هستم به بوسیدن سنگ فرش های برلین متهم میکنه چرا که من براستی جناب پیتر شرایر و آلبرت بیرمن و کریس بنگل و جناب دانکرلوک 4 آلمانی که نامشان در برترین مجلات خودرویی جهان در سطر خبرهاست را خالق اصلی برند کیا هیوندا و این پیشرفت کره یا ها را مرهون این عزیزان میدونم

          7. فقط خيلي مراقب باش موقع بوسه زدن بر سنگفرشها اتفاقي برات نيوفته چه تو برلين و چه تو سئول…..

          8. اين بابا (Sunmartin) مطمئنا” مخلوط گل و شيشه و هروئين و حشيش (اونم از نوع ناخالصشون) استعمال ميکنه با اين قوه تخيلش و تعريف از خودش در غالب اسامي ديگه. درافتادن با همچين اعجوبه بيکاري قطعا” از توان ما آدمهاي عاقل خارجه يکي مثل خودش ميخواد تا باهاش هم کلام بشه!!!

    2. من خودم چند ماهی هست که دارم درسته که خودم خیلی خیلی خوشم نمیاد ازش ولی قبل از اینکه وارد ایران بشه هم میگین توی چین جزو پرفروشترینهاست

  4. تو این فضای هر کی به هر کی و قیمت های خنده دار مثل 207 صندوقدار 125میلیون! یا S30 دنگ و فنگ 145 میلیون! جک S3 با قیمت معقول نسبت به فضای کابین و امکاناتی که داره، مصرف سوخت منطقی و همینطور استهلاک کمش بنظرم گزینه خیلی خوبی بین رقبا هست.

  5. شبیه گرازی که به تراکتور خورده این دیگه چیه ؟ شوخیه یا واقعیه تو خیابون خیلی بدتره قیابه اش از نزدیک شدیم موش آزمایشگاهی چینی ها

  6. والا لایق این همه تعریف نیست این ماشین بابا لااقل یه مطلب عادی در موردش بنویسید ، جی 4 رو نمیدونم ولی این اس 3 به نظر من ضعیف ترین محصول این برند تو ایرانه اس 2 خیلی بهتر از این بود ، این اس 3 مثلا رغیبش هایما اس 5 هست و یا هاوال اچ 2 بود که هر دوشون بهتر از این بودن هر چند هاوال الان خیلی گرونتر شده

  7. اونهایی که قصد تخریب دارن وضعیتون مشخصه باید در حد پراید نظر بدن..خودم ۸ ماهه این ماشین و دارم و خیلی هم راضی هستم.کلا تو شمیرانات خیلیها این ماشین رو دارن و استفاده میکنن.اتفاقا ماشین زیبا جادار مطمین پر اپشن و برو یی هم هست.دنده ۶ اپشن پایداریesp رو فراموش کردید ذکر کنید.ممنون

    1. تیپ و قیافه که تعطیل ،،،همسایه مون یکی گذاشته بود زیر پارگینگ اینقدر بد بهش نگاه میکردن و لیچار بارش کردن سریع فروخت یه لنسر 2013 خریده عروسک ژاپنی که ببین چیه اون نمیدونم چطور شده که این طراحی زدن نه سدانه نه شاسی بلند این وسط گیر کرده پوزه اش هم مثل دنگ و فنگ تو آفسایده و زیاده گشاده این چینی ها هم دیگه نمیدون چکار کنن

      1. درد و بلاي مهدي با ليفانش بخوره تو سر تو که همه رو اون مي بيني.مثل اينکه بدجور ازش کينه به دل گرفتيا!!

    2. برو که خودتی دادا ههه لیفان کیلو چند تا چری آریزو 6 توربو هست کسی به لیفان فکرم نمیکنه
      دیروز در نمایندگی حواله هارو بالای 15 ملیون رو دست میخریدن فقط چری 6 آریزو توربو والسلام

      1. کلا” درد و بلاي هر چه ماشين چيني و چيني سواره بخوره تو سرت اول از همه هم همين چري آريزو 6 توربو بعدش هم ليفان مهدي ليفاني Sunmartin کوچولو.

  8. کرمان موتور هنوز سر تعهدات S5 و اکسنت که اول سال ثبت نام کرده داره بامبول در میاره و پول مشتری های S3 که انصراف دادند رو پس نمیده. اکیدا توصیه میکنم سمت پیش خرید محصولات این شرکت و به طور کلی محصولات این شرکت نرید و گرنه مثل امثال من پشیمان میشید. کافیه تو اینترنت سرچ کنید تا بفهمید چقدر آدم زخم خورده این شرکت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا