اخباراخبار داخلی

تکلیف خریداران هاوال H2 مشخص شد

حمیدرضا علیزاده در گفتگو با تسنیم، با اشاره به اینکه براساس برنامه ریزی ها در خردادماه امسال پیش فروش خودروی هاوال H2 جهت تحویل در ماه های مهر و آبان انجام شد، اظهارداشت: متاسفانه قطع تبادلات بانکی با کشور چین در حوزه تامین قطعات و تولید خودرو، اعمال تحریم های بین المللی صنعت خودرو و بالاخص تحریم گروه بهمن عاملی شد تا این شرکت نتواند تعهدات خود در قبال مشتریان این دوره از ثبت نام را انجام دهد و صرفاً تعهدات تا پایان شهریورماه ایفا شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای کسب رضایت مشتریان هاوال حسب درخواست تعدادی از آنها نسبت به تغییر خودروی خود به خودروی B30 اقدام نموده‌اند، افزود: شرکت بهمن موتور اعلام نموده در صورت تمایل مشتریان، نسبت به استرداد وجوه با محاسبه سود مطابق ضوابط اقدام خواهد نمود.

معاون فروش شرکت بهمن در خصوص اعتراضات مشتریان نسبت به قیمت B30 نیز گفت: اطلاعات و آنالیز قیمت به نهادهای ذیربط ارسال شده که قیمت نهایی این خودرو طی روزهای آتی از سوی آن سازمان اعلام خواهد شد.

6 دیدگاه

  1. هاوال قیمتش بالاست و البته از لیفان و جک بهتره من یه اچ 8 دارم بد نیست اما اصلا در حد کره ای و ژاپنی ازش انتظار نداشته باشید قبلا اسپورتیج اتاق 2009 داشتم از هر لحاظ بهتر از هاوال بود قطعات هم بد گیر میاد جلو پنجره اون قسمت آب کرومش ریخته تو کارواش هرچی میگردم نیست کنسول وسط هم یکی از پایه هاش شکسته اونم نیست سفارش دادم از دبی بیارن

      1. والا اگه هاوال خریدی کلا بی خیال قطه مته باش پیدا نمیشه یعنی یوخ بالام اما بقیه چینی ها همینطورن مثلا دختر یکی از همسایه ها یه امجی 6 توربو داره باباش هم آریزو 5 توربو جفتشون در به در قطعه هستن من خودم اچ 8 خریدم از نمایشگاه سال 96 اتاق بزرگی داره اما کیفیتش مثل کره ای ها قطعن نیس اینهایی هم که میان میگن چنین است و چنان دروغ میگن اصلن ندارن یا اینکه دارن میخوان بفروشن میگن تبلیغ منفی نشه من فردا 16 بهمن واسه اس 5 هایما ثبت نام میکنم کیفیتش تو این یه سال که همسایه مون داشت خوب بود و خرابی نداشت ظاهرش هم که کپی توسان هست و انگار کره ای سواری من میکم هایما بهتره زیر مجموعه فاو هست

      2. آخه هاوال چه ربطی به هایما داره. درسته هاوال پرفروش هست توی دنیا اما ما در ایران زندگی میکنیم و نمایندگی بهمن هاوال رو داره که اونم نشون داده تا حالا توی پشتیبانی افتضاح بوده.اون از فاو و حالا هم هاوال. اما یه نکته دیگه قدرت اسب بخار هاوال رو حتما با هایما مقایسه کن.

  2. کیفیت هاوال چطوره؟ من خودم هایما اس 5 ترجیح میدم جون هاوال خیلی کم هست و مشکل قطعه داره کسانیکه اس 5 هایما توربو دارن از کیفیتش در این مدت بگن که به چه صورت هست و گیربکسش که cvt هست آیا شتاب اولیه ای ضعیفی داره؟

  3. هاوال h6 با فروش 460هزار دستگاهی در رتبه 7 پرفروش ترین شاسی بلندهای سال 2018 جهان ایستاد و کیا اسپرتیج با فروش 482هزار دستگاه و اختلاف فروش 22هزار دستگاه رتبه 6 را به دست آورد
    رتبه اول هم به تویوتا راو4 رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا