چرا هنوز خرید رنو ساندرو توصیه می شود؟

دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷

چرا هنوز خرید رنو ساندرو توصیه می شود؟

با اینکه قیمت ساندرو نیز مانند بسیاری از خودروهای پرطرفدار بازار به شکل عجیبی بالا رفته است، ولی همچنان خرید و فروش ساندرو رونق دارد.خودروی هاچبک سبک و جمع و جوری که برای استفاده ی شهری گزینه ی مناسبی می باشد. در این مطلب می‌خواهیم ببینیم چرا هنوز خرید رنو ساندرو توصیه می‌شود؟

ساندرو جزو خودروهای پرفروش و پرطرفدار است که از همان بدو ورود به بازار ایران توانست خیلی سریع در بین خریداران جایی برای خودش دست و پا کند. ذهنیت قبلی مشتریان نسبت به کیفیت خودروی تندر 90 (L90) باعث شد تا خیلی زود ساندرو به عنوان L90 هاچ‌بک شناخته شود و با توجه به مشخصات ظاهری و کیفیت خود، خرید و فروش این خودرو نیز رونق بگیرد.

با اینکه قیمت ساندرو نیز همانند دیگر خودروهای پرطرفدار بازار افزایش قابل توجهی داشته و شاهد اختلاف عجیبی میان قیمت کارخانه و قیمت بازار این خودرو هستیم، اما همچنان خرید و فروش ساندرو رونق دارد و خیلی‌ها خرید این خودرو را توصیه می‌کنند. با توجه به تقاضای زیاد برای خرید این خودرو، طبیعتا فروش آن نیز داغ است و بازار خودروی ایران همچنان شاهد رونق خرید و فروش این هاچبک ریزنقش است.

اما در این مطلب می‌خواهیم ببینیم چرا خرید و فروش ساندرو هنوز رونق دارد.

پیشرانه ساندرو در واقع همان پیشرانه‌ی K4M تندر 90 با حجم 1.6 لیتر است که توانی برابر با 105 اسب بخار تولید می‌کند. این خودرو در دو مدل دستی پنج سرعته و اتوماتیک چهار سرعته به فروش می‌رسد. پیشرانه‌ی این خودرو نسبت به TU5 و XU7 عملکرد و کارایی بهتر، ولی استهلاک کمتری دارد، که این ویژگی به محبوبیت این خودرو در میان ایرانیان کمک کرده است.

با اینکه این خودروی هاچبک ممکن است کمی قدیمی به نظر برسد، ولی ساندرو کیفیت بسیار خوبی دارد و با دریافت استاندارد 4 ستاره توانسته به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین خودروهای تولید شده شناخته شود.

رنو ساندرو را می توان در رده هاچبک های 5 درب شهری به حساب آورد. در طراحی خارجی این خودرو بر خلاف ال 90 از خطوط تیز و مربع گونه خبری نیست . طراحی خارجی این خودرو بصورت خطوط منحنی دار و قوسی شکل طراحی شده تا کمی جوان پسند و دلنشین تر از ال 90 گردد. فضای مناسب کابین برای سرنشینان، فرمان‌پذیری و هندلینگ بسیار خوب و ترمزهای باکیفیت از جمله دیگر مواردی است که خرید و فروش ساندرو را همچنان روی بورس نگه داشته است.

با توجه به افزایش قیمت خودرو و جولان خودروهای چینی در بازار خرید و فروش خودرو در بازه‌های قیمتی مناسب، با اینکه ممکن است قیمت ساندرو بالا باشد، ولی همچنان می‌توانید به عنوان یک خودروی باارزش روی خرید آن حساب‌ ویژه‌ای باز کنید. در واقع شما با پرداخت مبلغ کمی بیشتر یک خودروی فرانسوی میخرید. ضمن اینکه اگر بتوانید یک ساندرو دست دوم و کارکرده‌ی تمیز پیدا کنید تا چندین سال خیال‌تان راحت خواهد بود و مشکلات احتمالی خودروهای چینی را نخواهید داشت.


بدون دیدگاه