اخباراخبار داخلی

تحویل خودروهای سایپا از 30 روز به 120 روز تغییر کرد

اخیراً دعوت‌نامه ثبت‌نامی‌ خودروهای با موعد تحویل شهریور تا دی سال جاری صادر شده که براساس آن مشتری باید تا ۳۰ بهمن ماه تکمیل وجه را انجام و خودرو را در خوشبینانه‌ترین حالت در ۱۲۰ روز آینده تحویل بگیرد!

بعد از کشمش‌های بسیار در اعمال قیمت‌های جدید خودرو در نهایت مقرر شده افزایش قیمت برای آن دسته از پیش فروش‌هایی که دارای تاریخ تحویل در قرارداد شهریور تا دی ماه 97 است اجرایی نشود. اعلام همین موضوع و صدور اطلاعیه‌های مختلف شرکت‌های خودروسازی در اجرایی شدن این تصمیم امید خریداران را در تحویل خودروها آنهم با قیمت‌های قبل بیشتر کرد اما متأسفانه هنوز هم داستان سرگردانی مردم در تحویل خودروها ادامه دارد و آنها باید با تأخیر بسیار شاید خودروی خود را از شرکت‌های خودروسازی تحویل بگیرند.

به عنوان نمونه اخیراً دعوت‌نامه ثبت نامی‌های خودروی تیبا که تحویل آن برای آذرماه سال جاری بود، صادر شده که براساس آن مشتری باید تا 30 بهمن ماه تکمیل وجه را انجام دهد. اما نکته قابل تأمل در این دعوت‌نامه‌ها تحویل خودرو آنهم در خوشبینانه‌ترین حالت در 120 روز آینده است. همین موضوع باعث اعتراض بسیاری از مشتریان شده است که چرا باید پول ماشین را تا پایان بهمن ماه پرداخت کنند اما خودروی خود را 120 روز آینده تحویل بگیرند.

در حال حاضر مردم بلاتکلیف تر از دیروز هستند چراکه با تأخیر چند ماهه نه هنوز خودرویی تحویل گرفته اند و نه می توانند انصراف دهند زیرا در صورت انصراف هم باید پول خود در چند ماه آینده آنهم با زحمت از شرکت دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا