چه خودرویی با ۵۰ میلیون تومان بخریم؟

سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | 1 نظر

چه خودرویی با ۵۰ میلیون تومان بخریم؟
بررسی قیمت‌ها در بازارخودرو نشان میدهد، امکان خرید حداقل ۱۰ خودروی تولید داخل با بودجه ۵۰ میلیون تومانی وجود دارد.
همواره در سراسر جهان، بازار‌های خودرویی متفاوتی وجود دارند. از طرفی، یکی از عجیب‌ترین بازار‌ها در زمینه خرید و فروش خودرو، مربوط به ایران است. متاسفانه بازار خودرویی ایران به‌دلیل هرج و مرج‌های گوناگون، عدم ثبیت قیمت‌ها، کم فروشی‌ها و تخلفات عدیده صورت گرفته از سوی فروشنده‌ها، بسیار دچار تلاطم بوده و کارشناسان این حوزه معتقدند که تا مشکلات عنوان شده حل و فصل نشود، نمی‌توان امید به تثبیت بازار داشت. در همین رابطه، امروز قصد داریم با نگاهی به شرایط کنونی بازار خودرویی ایران، بهترین مواردی را که می‌توان با بودجه ۲۵ الی ۵۵ میلیون تومان خریداری کرد را عنوان کنیم.

گفتنی است، خودرو‌های گازسوز نیز در این بررسی به‌دلیل عدم دریافت برخی از استاندارد‌های لازم حضور نخواهند داشت.

در اینجا لازم است بر این نکته تاکید شود که خودرو‌هایی که ما امروز به معرفی آن‌ها می‌پردازیم تنها بخشی از خودرو‌های موجود در کشور هستند.

اگر بخواهیم از خودرو دارایی پایین‌ترین قیمت شروع کنیم، همانطور که مشخص است که ابتدا باید سراغ پراید برویم. با مبلغی حدود ۳۷ میلیون تومان. در ادامه میتوان به گزینه‌های بعدی مثل تیبا، تیبا ۲، ساینا دنده ای، ام وی ام ۱۱۰، وانت آریسان، وانت پراید، پژو ۴۰۵، سمند اس‌ای و نمونه‌های دیگری از خودرو‌های دست دوم اشاره کرد.

گفتنی است، در بازار دست دوم‌ها نیز باید به سمند ال ایکس مدل‌های سال‌های ۸۱ تا ۹۵، سمند سورن مدل سال‌های ۸۶ تا ۹۳، پژو پارس مدل‌های سال‌های ۸۶ تا ۹۳، تندر ۹۰ مدل‌های سال‌های ۸۶ تا ۹۱، هیوندای ورنا دنده دستی فقط مدل‌های ۸۶، کیا ریو دنده دستی مدل‌های ۸۶ تا ۹۱، مزدا ۳۲۳ در نمونه‌های دنده دستی و اتومانیک از مدل سال‌های ۸۱ تا ۸۶، سیتروئن زانتیا مدال سال‌های ۸۰ تا ۸۵ اشاره کرد.

همانطور که اشاره شد تمامی خودرو‌های مذکور حداکثر دارای قیمت ۵۵ میلیون تومان هستند پس مراقب باشید در بازار پرنوسان این روز‌ها از شما سو استفاده نشو


1 دیدگاه

  1. فرهاد | بهمن 16, 1397 | لینک نظر

    بادتمام قدرت روحانی کشور رو رو به زوال و مردم رو به سمت بدبختی بیشتر برد.
    چرا یه مقایسه بین خودروهایی که پارسال همین موقع با۵۰تومن و امسال میشه خرید نمیکنید؟