تصاویر نیسان مورانوی جدید منتشر شد

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲

تصاویر نیسان مورانوی جدید منتشر شد

اخیرا تصاویر جدیدی از نسل سوم نیسان مورانو در حال آزمون منتشر شده است. این نمونه اولیه نشان می دهد که ساخت این مدل جدید به خوبی در حال انجام است. گزارشات جدید حاکی از آن است که این خودرو در سال 2015 عرضه خواهد شد. علاوه بر این که این خودرو صرفا مخصوص ایالات متحده است اکنون گفته می شود که مورانوی جدید در اروپا نیز عرضه خواهد شد.

داخل مورانوی جدید نیز برای اولین بار در این تصاویر دیده شده است البته هنوز بسیاری از ویژگی های داخلی آن استتار شده اند. اطلاعات در مورد سبک بدنه مورانوی جدید کم است اما به نظر می رسد در طراحی چراغ های جلوی آن از رزونانس کانسپت الهام گرفته شده است که اوایل امسال در نمایشگاه خودروی دیترویت به نمایش درآمد. گفته می شد که این مدل 70 درصد از ظاهر مورانوی جدید را نشان می دهد.

مورانوی کنونی در ایالات متحده تنها با موتور بنزینی 3.5 لیتری V6 موجود است. نیسان اعلام کرده که اگر این خودرو در انگلستان عرضه شود به طیف موتور جدیدی نیاز خواهد داشت و ممکن است نسخه هیبریدی نیز داشته باشد.

رزونانس کانسپت اورجینال نیز دارای سیستم انتقال قدرت هیبریدی بود و رویکرد آینده نیسان برای مورانو و قشقایی جدید را نشان می داد.

نسل دوم مورانو تا سال 2011 در انگلستان موجود بود اما به خاطر فروش کم و برنامه گسترش اینفینیتی در بازار انگلستان، تولید آن برای این منطقه متوقف شد.


بدون دیدگاه