موجودی پارکینگ پارس‌خودرو چقدر است؟

پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷

موجودی پارکینگ پارس‌خودرو چقدر است؟

شرکت پارس‌خودرو در پایان بهمن ماه سال جاری هشت هزار و 378 خودروهای دپو شده در پارکینگ داشته است. این شرکت خودروسازی میزان تولید و فروش خود را در بهمن ماه کاهش داده است.

شرکت خودروسازی پارس‌خودرو گزارش عملکرد بهمن ماه را بر روی سایت کدال قرار داد.

به گزارش ایران‌جیب از تجارت‌نیوز، شرکت پارس‌خودرو در تازه‌ترین گزارش خود میزان تولید و فروش مقداری و قیمتی را به اطلاع عموم رسانده است.

بر اساس این گزارش، پارس‌خودرو در دوره یک ماهه منتهی به بهمن ماه امسال از محل فروش محصولات ۱۸۴ میلیارد تومان درآمد داشته است.

این خودروساز با میانگین ۲۷۵ دستگاه تولید روزانه در بهمن ماه سال جاری هشت هزار و ۲۲۷ دستگاه خودرو تولید کرده که بخش اعظم تولیدش مربوط به گروه رنو بوده است.

همچنین در دوره مذکور، سایپا از حدود هشت هزار دستگاه خودرو تولیدی، شش هزار و ۹۸ خودرو را به فروش رسانده و بقیه خودروها به مابقی خودروهای موجود در پارکینگ این شرکت اضافه شده است.

با توجه گزارش‌های ماهانه، در پایان بهمن ماه امسال ایران‌خودرو بیش از ۳۰ هزار و سایپا بیش از ۴۱ هزار دستگاه خودرو در پارکینگ داشته‌اند. به همین ترتیب بررسی‌ها نشان می‌دهد شرکت پارس‌خودرو نیز در پایان بهمن ماه سال جاری هشت هزار و ۳۷۸ خودروهای دپو شده در داشته است.

txlov5tfamn3jf6wun.jpg

میزان تولید پارس‌خودرو در بهمن ماه در مقایسه با دی ماه حدود ۹ درصد و میزان فروش خودروهای این شرکت نیز ۲۸ درصد کاهش داشته است.

همچنین درآمد حاصل از فروش محصولات پارس‌خودرو در بهمن ماه نسبت به دی ماه امسال ۸٫۲ درصد افت داشته است.

پارس‌خودرو در ۱۱ماهه نخست سال جاری حدود ۱۲۵ هزار دستگاه خودرو تولید کرده و طی همین دوره ۱۲۳ هزار و ۹۲۳ دستگاه از محصولاتش را به فروش رسانده است.

همچنین این شرکت خودروسازی با سرمایه ۲٫۲ هزار میلیاردی در بورس اوراق بهادار در حال فعالیت است.

l8ls3qcwunb0axbfq4z1.jpg

قیمت سهام پارس‌خودرو طی بهمن ماه سال جاری با افت ۸٫۳ درصدی از ۸۴۸ ریال به ۷۷۷ ریال کاهش یافته است.


بدون دیدگاه