اخباراخبار خارجیاختصاصی دنده 6نمایشگاه

پیش نمایش نمایشگاه خودرو ژنو 2019

نمایشگاه خودرو ژنو 2019 به عنوان یکی از برترین و مهم ترین رویدادهای خودرویی سال، تا چند روز آینده شروع به کار می کند و توجه بخش عمده ای از خودرودوستان و خبرنگاران را به خودش جلب خواهد کرد. در این نمایشگاه، تولیدکنندگان خودرو، محصولات جدیدی را به نمایش خواهند گذاشت و از نظر معرفی محصولات جدید، نمایشگاه خودرو ژنو در نوع خود سرآمد محسوب می شود. نمایشگاه خودرو ژنو با تاریخ صد ساله خود، در کنار نمایشگاه خودرو فرانکفورت، به عنوان مهم ترین شوهای خودرویی اروپایی شناخته می شوند.

بر خلاف نمایشگاه خودرو پاریس که در پاییز برگزار شد و از رونق کمی برخوردار بود، تنها چند مارک بزرگ خودروسازی در نمایشگاه ژنو حضور ندارند و باقی شرکت ها، با یک یا چند مدل جدید به سوییس آمده اند.

شرکت هایی که در نمایشگاه ژنو حضور ندارند عبارتند از: فورد، جگوار و لندروور. برندهای دیگر همچون آئودی و بی ام و ، قصد دارند از این فرصت استفاده کرده و در نبود رقبا، درخشش قابل توجهی در نمایشگاه خودرو ژنو داشته باشند. همچنین نمایشگاه ژنو فرصت خوبی برای برندهای جدید و ناشناخته، نظیر پولستار، پنین فارینا و Hispano Suiza خواهد بود تا خود را بهتر به مخاطبان معرفی کنند.

نمایشگاه ژنو از پنج مارس فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و از روز هفتم تا هفدهم ماه مارس، در دسترس عموم خواهد بود. سال گذشته، نمایشگاه ژنو موفق شد یک میلیون بازدید کننده را به خودش جلب کند و در رقابت با نمایشگاه پاریس و نمایشگاه فرانکفورت، چیزی کم نداشته باشد. ساعت کار نمایشگاه بین 10 صبح تا هشت بعد از ظهر خواهد بود و بین روزهای شنبه و یکشنبه، که تعطیلات پایان هفته است، از نه صبح تا هفت بعد از ظهر پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود. هزینه بلیط برای بازدیدکنندگان بزرگسال 16 فرانک سوئیس (حدود 13 پوند)و برای بازنشستگان، افراد معلول و کودکان بین 6 تا 16 سال، 9 فرانک سوئیس (حدود 7 پوند) خواهد بود. مراسم های رونمایی این نمایشگاه و ویدیوهای خودروهای مهم، به صورت اختصاصی از اینستاگرام دنده شش در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا