اخباراخبار خارجیاختصاصی دنده 6خودروهای آتی بازارنمایشگاه

نگاهی به تاتا آلتروز در نمایشگاه خودرو ژنو

شرکت تاتا موتورز،بالاخره از هاچ بک جدید خود,تاتا آلتروز در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ رونمایی کرد تاتا آلتروز جدید همراه پیشرانه درون سوز و الکتریکی ، در دسترس خواهد بود . تاتا آلتروز دومین مدل برای نشان دادن جلوه ای از زبان طراحی جدید این برند است.
تاتا آلتروز جدید, یک طرح خارجی برجسته شامل نسخه ای ظریف تر از جلو پنجره ای Humanity Line شرکت تاتا را نمایان می‌سازد.

خودرو شامل چراغ هایی نصب شده در بالای سپرهای جلویی، مشابه آنهایی که در Harrier دیده شد ,می شود. از سوی دیگر شامل یک پنجره دارای قوس یا کشیدگی به بالا همراه با خط های عجیب در امتداد طول اتومبیل و همچنین دستگیره های نصب شده برای درهای عقبی می شود. تاتا آلتروز بر اساس معماری آلفا تاتا ساخته شده است که با یک پلت فرم چند منظوره، قادر به تطبیق سبک های چندگانه بدنه و پیشرانه که شامل موتورهای بنزینی ، دیزلی و حتی موتورهای الکتریکی و باتری است، می‌شود .

تاتا آلتروز نسخه ی تولیدی استاندارد از مدل مفهومی و شیک 45X است که در نمایشگاه اتومبیل ۲۰۱۸ دهلی نو به معرض نمایش عموم گذاشته شد. این مدل به شدت در سرتاسر کشور مورد آزمایش قرار گرفته است و در تعدادی از مکان ها از جمله جاده سریع السیر Kari motor تحت آزمایش جاده ای قرار گرفته است.

انتظار می‌رود که تاتا آلتروز درزیر کاپوت , دارای ۳ گزینه موتور باشد: یک موتور بنزینی 1.2 لیتری الهام گرفته شده از هاچ بک تاتا تیاگو ،یک موتور 1.2 لیتری توربوشارژر بنزینی و یک موتور تروبودیزل 1.5 لیتری از شاسی بلند ترکیبی تاتا نکسن.
فضای داخلی Altroz دارای یک داشبورد بسیار بزرگ با یک فرمان تخت و نرم می باشد.
همچنین تاتاموتورز، Altroz EV را در هشتاد و نهمین نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرد. Altroz EV دارای یک داشبورد کمی متفاوت، با یک مجموعه قوای فنی الکتریکی است. همچنین شامل تکه های رنگی شده ی منحصر به فرد در داخل، با یک دسته بندی ابزاری متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا