اخباراخبار داخلی

طرح نوروزی امداد سایپا، امداد رایگان به خودروهای تولیدی کمتر از 5 سال

سایپا یدک با اعلام این موضوع که هدف از آغاز طرح نوروزی سایپا ایجاد اطمینان خاطر برای خریداران محصولات سایپا در سفرهای نوروزی است، گفت : می خواهیم که همه ی خریداران محصولات سایپا با اطمینان خاطر به استقبال سفرهای نوروزی بروند و بر همین اساس تمامی پایگاه امدادی آماده خدمات رسانی کامل به مشتریان خواهند بود. همچنین خودروهایی که دارای عمر خرید کمتر از 5 سال هستند می توانند به صورت رایگان از خدمات امدادی سایپا در نوروز 98 بهره ببرند.

در حاشیه برگزاری این مراسم، بهزاد پناهی مدیرعامل شرکت سایپا یدک با حضور در جمع خبرنگاران گفت : ما عقیده داریم که مشتریان سایپا باید با خیالی آسوده به سفرهای نوروزی بروند. از همین رو تمام تلاش خودرا خواهیم کرد تا در کوتاه ترین زمان ممکن، با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان عزیزمان برسانیم.

وی ادامه داد : نکته حائز اهمیت که متاسفانه همه ساله درگیر آن هستیم، خدمات های متفرقه هستند. مشتریان گروه خودروسازی سایپا اگر می خواهند خدمات اصولی و با کیفیتی دریافت کنند بهتر است از تماس با این افراد جدا خودداری کنند. بر همین اساس در صورت بروز هرگونه مشکلی در هر جای جاده های ایران می توانند با شماره گیری ۰۹۶۵۵۰ اولین پست امدادی را برای کمک رسانی فراخوانده تا عیب خودرو را برطرف نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا