اخباراخبار داخلی

جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو

امسال نیز مانند سال های متوالی گذشته . ایران خودرو در ۲۶ اسفند از طرح جامع نوروزی خود رونمایی کرد.

طرح جامع نوروزی از ۲۶ اسفندماه آغاز و تا پایان کامل سفر های نوروزی در ۱۸ فروردین ماه ۹۸ ُ ادامه دارد و قرار است تمام ظرفیت ناوگانی امداد ایران خودرو در خدمت مشتریان این شرکت باشد.

به نظر می رسد که امسال در کنار افزایش توان خدمات به مشتریان ُ ایران خودرو خدمات خود را بیش از پیش به سمت و سوی نوینی برده است و مشتریان حالا می توانند توسط اپلیکیشن موبایل ایساکو و یا سایت و اپلیکیشن ۱۴۱ ( سامانه راهداری ) با سرعت بیشتری ثبت سفارش قطعات را انجام داده و یا در مواقع مورد نیاز درخواست امدادگر داشته باشند.

رضا حسینی ُ مدیر عامل ایساکو در این مراسم اعلام کرد : در کنار امکان ثبت سفارش جهت تعمیرات و یا خرید قطعه اصل ُ این مکانیزه شدن به رصد نمایندگی های مجاز توسط ما کمک بیشتری می کند و ما می توانیم طبق بازخورد هایی که در سامانه داخلی این شرکت ثبت می شود ُ از رضایتمندی و یا عدم رضایت مشتری از خدمات دریافتی مطلع شویم و البته در روند جدید پس از تحویل خودرو به مشتری ُ پیامکی برای او ارسال می شود و مشتری می تواند با استفاده از لینک دریافتی نظرات و پیشنهادات خود را مستقیما به ما اعلام کند

مدیر عامل ایساکو با اعلام این مطلب تشریح کرد: در این طرح 370 نمایندگی تك شیفت و دو شیفت، بیش از 175 فروشگاه مجاز، 55 دستگاه موتورِ سرویس در محل (اتوكلیك)، ناوگان امدادی مجهز امداد خودرو ایران، شامل بیش از 2000 خودرو امداد، امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار؛ پایگاه ثابت امدادی و کانکس فعال خواهد بود. همچنین حدود 2100 نفر طی طرح در ناوگان امداد در ایام تعطیلات نوروز به خدمت رسانی به مشتریان خواهند پرداخت.

سیدرضا حسینی افزود: از ویژگیهای متفاوت جشنواره نوروزی سال97، شروع به کار ناوگان امداد پلاس در 9 شهر بزرگ كشور است كه خدماتی فراتر از خدمات امدادی را که از زمان تعمیر بالاتری برخوردار بوده و بدون حمل به نمایندگی در محل مورد نظر مشتری انجام می‌شود. این اکیپ با در اختیار داشتن قطعات و امکانات ویژه، مشکل خودرو را در محل مرتفع و ضمن جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان، به کاهش سطح ترافیک شهری نیز کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا