اخباراخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدرخودروهای آتی بازارکره اینمایشگاه

نگاهی به سانگ یانگ کوراندو 2020

یکی از SUV های کره ای که در کشورمان نیز طرفداران بسیاری داشته و در چند نسل عرضه شده، سانگ یانگ کوراندو است. نسخه جدید این خودرو به نام سانگ یانگ کوراندو 2020 در راه است و شاهد ایجاد تغییرات وسیعی در ظاهر این خودرو هستیم.  کوراندو جدید شباهت بیشتری به کراس اوور پر فروش سانگ یانگ، یعنی تیوولی پیدا کرده و اسپرت تر شده است. در برخی از نواحی سانگ یانگ کوراندو 2020 ، شباهت هایی نیز با مدل رکستون دیده می شود و طراحی این خودرو الهام گرفته از زبان طراحی جدید سانگ یانگ است. در دسته بندی محصولات سانگ یانگ، کوراندو در جایگاهی بالاتر از تیوولی و پایین تر از رکستون قرار داشته و رقیب محصولاتی همچون فولکس واگن تیگوان است.

سانگ یانگ کوراندو 2020 ، هوشمند تر شده و تمایل زیادی به خودران سازی در این خودرو دیده می شود. امکاناتی نظیر کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار خروج از خطوط، رادار نگهدارنده بین خطوط، ترمز خودکار اضطراری، سیستم اندازه گیری سطح هوشیاری راننده و هفت کیسه هوا، بخشی از تجهیزات ایمنی این خودرو هستند.

پیشرانه ها و قیمت تقریبی

سانگ یانگ کوراندو 2020 از ابتدا با دو پیشرانه 1.5 لیتری بنزینی توربوشارژر با قدرت 163 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتون متر و 1.6 لیتری توربودیزل با قدرت 136 اسب بخار و گشتاور 324 نیوتون متر قابل سفارش خواهد بود و امکان دارد در آینده، پیشرانه های دیگری نیز به این مجموعه اضافه شوند. جعبه دنده های شش سرعته دستی یا اتوماتیک، وظیفه انتقال قدرت از موتور به چرخ ها را برعهده دارند. سانگ یانگ کوراندو 2020 ، نخستین محصول این شرکت کره ای خواهد بود که از سبک جدید طراحی داشبورد پیروی می کند و در آن شاهد استفاده از یک نمایشگر 10.25 اینچی برای مجموعه پشت آمپر و یک نمایشگر 9 اینچی برای صفحه نمایش هستیم. قیمت تقریبی این خودرو برای عرضه از میانه سال 2019، بیست هزار پوند تخمین زده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا