آلمانیاخباراخبار خارجیاختصاصی دنده 6خودروهای آتی بازارنمایشگاه

نگاهی به محصولات مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو ژنو 2019

نمایشگاه خودرو ژنو 2019 ، نمایشگاهی شلوغ و مهم برای مرسدس بنز بود و این شرکت مطرح آلمانی، تولیدات مختلفی را به این نمایشگاه آورد. در ادامه به بررسی کوتاه برخی از تازه های مرسدس بنز در نمایشگاه ژنو 2019 خواهیم پرداخت:

  • مرسدس EQV

بنز EQV یک ون تمام الکتریکی است و قرار است تا رقیب فولکس واگن ID Buzz باشد. این خودرو به سه باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 41.4 کیلووات ساعت مجهز است و پیشرانه الکتریکی آن، می تواند 113 اسب بخار قدرت و 300 نیوتون متر گشتاور تولید کند. برد این ون الکتریکی، حدود 147 کیلومتر خواهد بود.

 

  • مرسدس CLA شوتینگ بریک

بنز CLA نسخه ارتقا یافته ای از کلاس A است که ویژگی های مشابه با این کلاس دارد. مشخصات کامل این خودرو اعلام نشده، اما مرسدس  اعلام کرده که نسخه CLA 250 با قدرت 221 اسب بخار و 350 نیوتون متر در دسترس خواهد بود و نسخه های CLA 35 و CLA 45 ، با پکیج AMG عرضه خواهند شد.

 

  • مرسدس GLE

جدید ترین نسل از بنز GLE نیز در نمایشگاه ژنو حضور داشت. این خودرو مجهز به سیستم دو دیفرانسیل 4Matic مرسدس بنز بوده و از موتور سه لیتری شش سیلندر و گیربکس نه سرعته بهره می برد. بازار کراس اوورها و شاسی بلندها بسیار پر رونق است و فروش شاسی بلند های نسبتا گران قیمت و الکتریکی، رشد مناسبی دارد. مرسدس GLE را می توان نسخه ای ارتقا یافته از مرسدس GLC نامید.

  • اسمارت forease+

هاچ بک الکتریکی و کوچک مرسدس نیز جز تازه های نمایشگاه ژنو بود. اسمارت یک خودرو پیشگام الکتریکی بود و  بنز قصد دارد با بروز رسانی های متعددی که بر روی هاچ بک خود انجام می دهد، پیشگامی آن را در بازار حفظ کند. تمرکز مرسدس در ساخت اسمارت forease+، سهولت استفاده برای کاربران در زندگی شهری بوده است. رابط کاربری جدید این خودرو، کار با آن را برای مالک بسیار راحت تر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا