اخباراخبار خارجی

ادامه تحویل خودروهای هنتنگ و فوتون عظیم خودرو

شركت عظيم خودرو در راستاي ايفاي تعهدات خود و جلب رضايت مشتريان، در ادامه روند اولين مرحله تحويل خودروهاي هنتنگ X7 تعهدات تكميل وجه شده خود را كارسازي نمود.همچنين در ادامه توليد خودروي فوتون ساوانا، دومين مرحله از توليد اين خودرو نيز در اسفندماه سال جاري آغاز گرديد و خودروهای مشتریانی که بر اساس الویت تکمیل وجه کرده بودند، تحویل ایشان شد.

شايان ذكر است اين شركت در اقدامي كم نظير با برنامه ريزي دپارتمان بازاريابي و دستور مستقيم مديرعامل شركت صنايع توليدي عظیم خودرو، تعداد ١٢٠ نفر از مشتريان خود را كه تمايل به بازديد از خط توليد اين شركت را داشتند در دو گروه ٦٠ نفره به محل كارخانه شركت صنايع توليدي ( زاگرس خودرو سابق ) واقع در منطقه اشترينان شهر بروجرد از توابع استان لرستان اعزام نمود كه اين امر نه تنها سبب كسب تجربه مشتريان از بابت بازدید فرآيند توليد خودرو بود بلکه موجب اطمينان و آرامش ايشان نيز گرديد.

3 دیدگاه

  1. چرا صرفا بخاطر چاپ یک مطلب ناصواب مردم را گمراه می کنید ؟؟؟؟
    اگر این مطلب را چاپ نکنید به صداقت رسانه ای تان باید شک کرد !!!
    بد نیست یک سری به دفتر مرکزی این شرکت در جاده کرج جنب کارخانه بهنوش بزنید تا واقعیت را دریابید .
    بنده یکی از شاکیان شرکت فوق می باشم که آخرین بار در بیست و هشتم اسفندماه 97 به دفتر مرکزی آن مراجعه نمودم
    مدتهاست که بر روی درب ورودی این شرکت یک آگهی بشرح ذیل نصب گردیده است :
    ” بنابر دستور بازپرس محترم پرونده ، هرگونه دریافت وجه ، پرداخت یا عودت وجه ( تسویه حساب ) ، تأمین و تحویل هرگونه خودرو تا اطلاع ثانوی تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده و امکانپذیر نمی باشد “

  2. منطقه اشترينان شهر بروجرد از توابع استان لرستان؟؟؟
    تا کی باید شیطنت های شما بیماران روانی رو تحمل کرد؟
    جوری می گه جز دهات کوره های لرستانه
    اصل صنایع غیردولتی لرستان و قطب صنایع بخش خصوصی قطعن ووری یرد (بروجرد) هست
    سطح فرهنگ تون در حد همون مرکز استان قومیت باز ظالم ماست
    بعد می گین چرا از رتبه 199 تهران خوشحال می شین

  3. برای اقشار ضعیف و متوسط جامعه خرید خودروی بالای ۱۰۰ میلیون با توجه به میزان درآمد (یک سوم سال 1396)، هزینه استهلاک، تصادفات و … صرفه اقتصادی نخواهد داشت. اقشار مرفه هم که خودروهای خودشون رو پیش تر خریدند و محتاطانه استفاده می کنند و لذت می برند. بنابراین فروش هرگونه خودروی بالای ۱۰۰ میلیون تا چندین سال آینده حداقل ۸۰ درصد کمتر از سال ۱۳۹۶ خواهد بود. با توجه به اینکه خودروساز و وارد کننده نیز حاضر به فروش ارزان خودرو در ازای دریافت ریال بی ارزش نخواهد بود ، رکود سنگین حاکم خواهد بود. خودروسازان برای خروج از این شرایط لازم است محصولات با کیفیت زیر ۱۰۰ میلیون همراه با دریافت سود کمتر و شرایط فروش مناسب ارایه کنند و برنامه ی بلند مدت تا پایان سال ۲۰۲۴ (پایان ریاست جمهوری دونالد) داشته باشند، وگرنه شغل شریف “لبو فروشی” در انتظارشان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا