خدمات ویژه مدیران خودرو برای خدمت رسانی به مشتریان سیل زده تمدید شد

چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸

خدمات ویژه مدیران خودرو برای خدمت رسانی به مشتریان سیل زده تمدید شد

در راستای توجه ویژه به تکریم مشتریان و خدمت رسانی به آنان، خدمات ویژه مدیران خودرو به مشتریان سیل زده تا تاریخ 31 فروردین ماه 98 تمدید شد.
شرکت مدیران خودرو با برنامه ریزی های انجام شده و در راستای عمل به مسولیت های اجتماعی خود و همچنین حمایت از دارندگان محصولات این شرکت؛ خودروهای مشتریانی که در روزهای اخیر در شهرستانهای سیل زده خسارت دیده اند را زیر چتر حمایتی خدمات ویژه این شرکت قرار داده است.

در این خصوص در ابتدای امر و بلافاصله پس از وقوع حوادث طبیعی در برخی استان ها، شرکت مدیران خودرو برای رفاه حال مشتریان حمل خودروها را در شهرهای سیل زده از محل مشتری تا شهر سکونت مشتری و نمایندگی مجاز مدیران خودرو به صورت رایگان اعلام نمود؛ همچنین در همین راستا و به منظور خدمت رسانی ویژه به مشتریان متضرر شده، دو خدمت دیگر به این بسته حمایتی اضافه شد. بدین ترتیب تعمیرات بدنه خودروهای آسیب دیده ام وی ام و چری تا سقف ۲ میلیون تومان و همچنین ۱۰ درصد تخفیف در اجرت و قطعات تعویضی برای مشتریان در نظر گرفته شد تا شرکت مدیران خودرو همچون گذشته پیشرو در خدمت رسانی به مشتریان خود قرار بگیرد.

بدین منظور مشتریان متضرر شده برای پیگیری امور مربوط به خودروهای خود با در دست داشتن مدارک مورد نیاز، می بایست حداکثر تا تاریخ 31 فروردین ۹۸ به نمایندگی های مجاز مدیران خودرو در هر دو برند ام وی ام و چری مراجعه نمایند.


بدون دیدگاه