نگاهی به نمایشگاه خودرو شانگهای 2019

شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸

نگاهی به نمایشگاه خودرو شانگهای 2019

همزمان با رونق گرفتن صنعت خودرو چین از یک دهه گذشته تاکنون، نمایشگاه خودرو شانگهای نیز اهمیت بسیاری یافته و پا به پای دیگر نمایشگاه های خودروی معروف در جهان پیش رفته است. همچنین همزمان با توسعه خودروهای الکتریکی در سطح جهان، خودروسازان چینی نیز به تولید محصولات الکتریکی رو آورده اند و شاهد طیف گسترده ای از محصولات الکتریکی چینی، نظیر ساخته های لینک اند کو ، از زیر مجموعه های جیلی در این نمایشگاه خواهیم بود.

چری تیگو 8

شرکت خودروسازی چینی چری با دست پر به این نمایشگاه آمده است و محصولات جدیدی که در شانگهای به نمایش می گذارد، در مدت زمان کوتاهی پس از رونمایی راهی بازار ایران خواهند شد. این محصولات عبارتند از نسل جدید ام وی ام X22 یا چری تیگو 2 ، چری آریزو 6 که به تازگی در کشورمان معرفی شده و به فروش می رسد، ام وی ام X55 یا همان چری تیگو 4 که مشخصات نزدیکی با دیگر ساخته های چری دارد، چری تیگو 8 که پرچم دار جدید محصولات چری خواهد بود و چری اکسید TXL که محصولی از برند لوکس و تازه تاسیس چری است.

اگر بخواهیم به دیگر خودروسازانی که در این نمایشگاه ساخته های جدید خود را به نمایش می گذارند، بپردازیم، باید آز آئودی یاد کنیم که مدل مفهومی آئودی AI:me را به نمایش خواهد گذاشت. دیگر خودروساز آلمانی یعنی بی ام و نیز مدلهای کاربردی و ارتقا یافته محصولات بلند قد خود، یعنی بی ام و X3 و بی ام و X4 را با کیت M به نمایش در خواهد آورد. همچنین شاهد ارایه مدل مفهومی و الکتریکی اینفینیتی Qs Inspiration از زیر شاخه لوکس نیسان خواهیم بود. شرکت آمریکایی کارما نیز با همکاری استودیو طراحی پنین فارینا ، چندین محصول جدید را به شانگهای خواهد آورد. شرکت خودروسازی چینی نیو نیز از یک مدل سدان جدید در این نمایشگاه رونمایی خواهد کرد. این نمایشگاه بزودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.


بدون دیدگاه