اخباراسلایدرنمایشگاه

رخ‌نمایی چانگان CS75 Plus در شانگهای + تصاویر اختصاصی

به رسم دیگر نمایشگاه‌های خودرویی جدید، در نمایشگاه شانگهای نیز شاهد طیف وسیعی از خودروهای الکتریکی و هیبریدی بودیم. اما چانگان CS75 Plus یکی از استثنائات به حساب می‌آید که پایبندی خود را به سوخت‌های فسیلی همچنان حفظ کرده است.

به نظر می‌رسد چانگان سرمایه‌گذاری زیادی بر روی خودروهای کراس‌اور داشته و آن‌ها به تازگی نیز از CS85 Coupe رونمایی کردند. هم در این خودرو و هم در CS75 Plus از یک موتور 1.5 لیتری TGDI و یا 2 لیتری TGDI توربوشارژر استفاده می‌شود.

چانگان CS75 plus پلاس

موتور 1.5 لیتری توربو توانایی این را دارد که قدرت 178 اسب‌بخاری و 265 نیوتون‌متری را تولید کند. این نیرو نیز به یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک منتقل می‌شود. موتور قوی‌تر 2 لیتری توربو نیز می‌تواند 233 اسب‌بخار و 360 نیوتون‌متر را تولید کند و گیربکسی هم که در کنار آن قرار می‌گیرد، یک مدل 8 سرعته اتوماتیک است. هرچند این مقدار قدرت خیلی زیاد نیست، با این حال موتور 2 لیتری می‌تواند به راحتی از پس کارهای روزانه بر بیاید.

چانگان CS75 plus پلاس

در مورد طراحی چانگان CS75 Plus می‌توان بحث‌های زیادی کرد اما آنچه که می‌توان بر روی آن توافق کرد، پیشرفت چینی‌ها در بحث طراحی است. اگزوزهای چهارتایی، کاپوتی عضلانی که به یک جلوپنجره بزرگ متصل می‌شود، طراحی چراغ‌ها که تا کناره خودرو امتداد پیدا کرده‌اند و رینگ‌های زیبا از جمله مواردی هستند که در طراحی CS75 Plus به چشم می‌آیند. در داخل خودرو نیز طراحی نسبتا خوبی را شاهد هستیم و قطعات مختلف به خوبی در کنار یک دیگر قرار گرفته‌اند. مرکز داشبورد نیز مقداری به سمت راننده زاویه دارد که کار را برای راننده آسان‌تر می‌کند. دو صفحه نمایش بسیار بزرگ نیز با زاویه به سمت راننده قرار گرفته‌اند که به زیبایی کابین افزوده‌اند.

چانگان CS75 plus پلاس

CS75 Plus طولی برابر با 4700، عرضی برابر با 1865 و ارتفاعی 1700 میلی‌متری دارد. فاصله دو محور نیز 2710 میلی‌متر است. با این حساب این کراس‌اور در بحث ابعاد چیزی میان فولکس‌واگن تیگوان و بی‌ام‌و X3 قرار می‌گیرد.

چانگان CS75 plus پلاس

چانگان با این کراس‌اور جوانان را هدف گرفته است چرا که به نسبت کراس‌اورهای دیگر این کمپانی مانند CS55 و CS75 معمولی طراحی پویاتر و مدرن‌تری دارد. در نهایت باید ببینیم CS75 Plus راهی به بازارهای ایران پیدا خواهد کرد یا نه.

5 دیدگاه

    1. چون همشون متقلبن و کپی برداری از بقیه برندهای خودروی خوب دنیا اسکی میرن وتقلید میکنن ?? خودروی چینی یعنی یه تیکه اشغال…

      1. کاملا موافقم به 3 دلیل : گیفیت و لذت سواری صفر
        طراحی بدنه و هماهنگی هم زیر صفر
        کیفیت قطعات و نوآوری -273 درجه صفر مطلق
        فراوانی قطعات و فروش دست دوم هم صفر
        در نهایت قیمت نجومی

          1. بنده برند سوارم و علاقه ای به چینی جماعت ندارم اگه سکبار سوار یک خودوری بااصالت بشی دیگه اسمی از چینی جماعت نمیبری که همشون فیک و لنجل هستن و کسی در آرزوی این اجناس نیست جز عده خاصی که قبلا پریاد یا در نهایت موتور داشتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا