اخباراخبار خارجی

افزایش کیفیت و هوشمندی در راس تفکرات چری

 مدیر ارشد طراحی اکسید که چندی پیش از مزدای ژاپن به شرکت چری نقل مکان کرده بود، در گفت و گویی کوتاه با خبرنگاران ایرانی در نمایشگاه خودروی شانگهای 2019 به سوالی در خصوص زبان طراحی این برند پاسخ داد.

کوین رایس kevin rice با اشاره به تفاوت طراحی شاسی بلند اکسید TXL با سایر محصولات برند چری گفت: هر محصول تیم طراحی متفاوتی را در کنار خود می بیند.

طراح شاسی بلند اکسید افزود: اکسید TXL یک ویژگی مهم دارد که همان خطوط افقی جلو پنجره است که دو چراغ جلو را به هم متصل می کند.

رایس دیگر تفاوت طراحی اکسید با محصولات چری را طراحی ساده و یکدست اکسید در مقابل طراحی پیچیده و عضلانی تر شاسی بلندهای تیگوی چری دانست و گفت: به دنبال این هستیم که این سادگی و هوشمندی را در طراحی نسل های بعدی شاسی بلندهای چری نیز پیاده کنیم.

این طراح بین المللی صنعت خودرو در پایان این گفت و گو به طراحی داخلی شاسی بلندهای این برندهم اشاره کرد و گفت: در نظر داریم تا با ساده سازی فضای داخلی نسل های بعدی این خودرو و ارتقای کیفیت کابین، سهولت استفاده از امکانات را برای کاربران فراهم آوریم.

کوین رایس kevin rice تحصیلات خود را در دانشگاه کاونتری که قلب صنعت خودروی بریتانیا محسوب می شود، گذرانده است. به گفته مقامات چری، آقای رایس در خدمت برند نوپای اکسید (Exeed) قرار گرفته و به عنوان معاون ارشد جهانی در مرکز تحقیق و توسعه شاخه اروپا فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. این مرکز تازه تاسیس بوده و در شهر راونهایم آلمان واقع شده است.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا