اخباراخبار خارجی

چین خودروی کارکرده صادر می‌کند

وزارت بازرگانی چین صدور مجوز برای صادرات خودروهای دسته دوم را با هدف افزایش فروش و تجارت خودرو در این کشور آغاز کرد.

وزارت بازرگانی چین صدور مجوز برای فروش خودروهای دسته دوم را آغاز کرد. این اقدام با هدف توسعه فروش داخلی و گسترش فعالیت در بازار خودروی این کشور انجام شده است.

صادرات خودروی دسته دوم در چین به دلیل رشد منفی فروش خودرو در چین طی سال گذشته برای نخستین بار از دهه ۱۹۹۰ تاکنون، بوده است.

با توجه به نگرانی‌ها نسبت به تداوم این رشد منفی پکن برای جذب مشتریان بیشتر به بازار خودرو مالیات خرید خودرو را کاهش داد.

وزارت بازرگانی چین در آخرین اقدام خود برای تقویت بازار خودرو صادرات خودروهای دسته دوم در ۱۰ استان این کشور از جمله پکن، شانگهای، گوانگ دونگ را آغاز کرد.

در بیانیه وزارت بازرگانی چین آمده است که این وزارتخانه به زودی شرکت‌های دارای مجوز صادرات خودروهای دسته دوم را معرفی کرده و همچنین خواستار تست این خودروها از لحاظ امنیت و کیفیت پیش از صادرات آنها شده است.

4 دیدگاه

  1. چینی داشتم جک اس 5 روز اول تو نمایندگی اومدن تحویلم بدن و چک لیست آورده بئد اهرم کاپوتش شکست و پیدا نمیشد از بس بی کیفیت بود بعد از 6 ماه داشبورد کلا سمفونی اعصاب خراب کن بود کمپرسسورش 4 با عوض کردم قبلا لیفان داشتم گه زاویه کمبرش درست نمیشد و همیشه لاستیک سابی داشت اما این ترمزش داغ میکرد 1 بار هم دیسک جلو تاب برداشت خلاصه کلام چینی یعنی دردسر و خرج . کیفین بهیچ وجه
    این صفر بود حالا که بحث دست دومه مشخصا که چی به چیه و کیفیت چقدر پایینه

    1. جالب اینجاس یه عده با کامنت های مبهم که قصد تحمیق کاربران دیگه دارن کیخوان این وصله ناجور یعنی چینی های بازار به کره ای ها و ژاپنی ها بچسبونن جالب اینجاس که این فرد یا افراد نتیجه میگیرن بعنوان مثال آهن پاره ای با نام لیفان 820 و یا دانگ فنگ اچسی و اچ چهل از اپتیما سراتو و سوناتا و سورنتو اسپرتیج و ساتافه بهتر هستن با این افراد ن بحث ن گفتگو فقط بگو تو راست میگی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا