اخباراخبار داخلی

سایپا به دنبال افزایش تولید کوییک

سایپانیوز : معاون برنامه‌ریزی جامع تولید سایپا گفت: باتوجه ‌به استقبال مشتریان بازار از کوییک و کسب سه‌ستاره کیفی در نخستین ارزیابی سال ۹۸، سایپا تولید این خودرو را افزایش می‌دهد.مسعود پروین با اشاره به رویکرد مثبت بازار نسبت به خودرو کوییک افزود: این خودرو در حال حاضر اقتصادی‌ترین خودرو سه‌ستاره کشور محسوب می‌شود که توانسته در جمع رقیبان، سهم مناسبی را در بازار کسب کند.وی بااشاره به برنامه گروه سایپا برای تولید محصولات جدیدتر گفت: در سال جاری قصد داریم تولید کوییک را افزایش دهیم تا سهم بازار سایپا در رده قیمتی این خودرو افزایش یابد.
پروین تاکید کرد: به‌موازات تولید محصولات پرتیراژ جهت پاسخگویی به نیاز بازار و تنظیم قیمت‌ها، تولید کوییک افزایش خواهد یافت تا در برنامه رشد تولید ۹۸، سهم و جایگاه بیشتری به این خودرو اختصاص یابد. به‌گفته معاون برنامه‌ریزی جامع تولید سایپا، این گروه راهبرد افزایش تولید و تنوع محصول را در سال جاری دنبال می‌کند و تاکنون توانسته در زمینه رشد تولید، به اهداف مدنظر در برنامه سال ۹۸ دست یابد.

3 دیدگاه

  1. یکی از بهترین ماشینهای fake دنیا است که اگه به یک شرکت بی نام چینی میگفتید یه ماشین مسخره پلاستیکی درست کنید همچین ماشینی تحویلتان میدادند …..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا