اخباراخبار داخلیاسلایدر

زمان تولید پژو 301 داخلی اعلام شد (+عکس)

مدیرعامل ایران‌خودرو گفت: خط آزمایشی پژو ۳۰۱ ظرف یک تا دو هفته آینده رونمایی و کار آن از سه ماه نخست سال آینده شروع خواهد شد.

به گزارش عصر ایران به نقل از گسترش نیوز، هاشم یکه‌زارع، در خصوص وضعیت تولید پژو ۳۰۱ گفت: در رابطه با تولید پژو ۳۰۱ ظرف یک الی دو هفته آینده از خط آزمایشی این خودرو رونمایی خواهیم کرد و در محدوده‌ای که متعاقبا اعلام می‌کنیم بدون اتکا به پژو به تولید انبوه می‌رسد.

 

لازم به ذکر است که تولید پژو 301 با رقم 10هزار دستگاه شروع می‌شود و به مرور به 100 به 250 هزار دستگاه در سال خواهد رسید. این نکته را باید گفت که خط تولید این خودرو در سه ماه اول سال آینده کار خود را آغاز کند.

۸۵ درصد از محصولات پژو ۲۰۰۸ تحویل مشتریان شد

وی ادامه داد: در حال حاضر داخلی‌سازی پژو ۳۰۱ به حدود ۶۰ درصد رسیده است اما زمانی که تولید انبوه آن آغاز شود به ۸۰ درصد نیز خواهد رسید. نمی‌توان گفت که داخلی‌سازی برای ۳۰۱ به صورت کامل انجام می‌شود و نهایتا این رقم به ۸۰ الی ۸۵ درصد می رسد.

در مورد پژو ۲۰۰۸ نیز تعداد دستگاه‌هایی را که فروختیم تحویل خواهیم داد و ۸۵ درصد مشتریان خودرو خود را تحویل گرفته‌اند. در برنامه‌های تولید، پژو ۲۰۰۸ را نیز در آینده داریم اما این کار بعد از پژو ۳۰۱ انجام خواهد شد.

ساخت داخل قطعات «های‌تک»

یکه‌زارع در رابطه با ساخت قطعات های‌تک اظهار کرد: تاکید بر این است که ساخت داخل قطعات های تک نیز به خوبی انجام شود. لازم به ذکر است که صنایع دفاع نیز ظرفیت‌های خوبی دارد و با ما جلسه‌ای داشتند و از این ظرفیت‌ها نیز استفاده می‌کنیم. برای ساخت داخل قطعات باید سرمایه‌گذاری صورت پذیرد و حتی قطعاتی که از نظر توجیه اقتصادی، ساخت داخل آن‌ها به صرفه نیست با این وجود و با توجه به شرایط خاص باید انجام شود.

مبنای قیمت‌گذاری خودروها

وی در پایان به ذکر نکاتی در خصوص قیمت‌گذاری خودروها پرداخت و گفت: طبق قانون، هر قراردادی که وجود دارد، زمان تحویل مبنای قیمت‌ها است. به عنوان مثال اگر خودرویی در مهر سال گذشته ثبت‌نام شده باشد با همان قیمت مهر سال گذشته به مشتری تحویل داده خواهد شد. این نکته که گفته می‌شود مبنای قیمت‌ها بر اساس قیمت‌های بهمن سال گذشته است صحیح نیست. فروش‌های فوری نیز بر اساس قیمت روز خواهد بود و در این نوع فروش‌ها مبنای قیمت نیز همان زمان تحویل خواهد بود.

11 دیدگاه

  1. پژو 301 بدون لوازم اصلی پژو و بدون موتور و گیربکس اصلی ؟؟!!! و مردم فقط پوسته و اطاق 301 رو باید بخرند !!!!!

    1. موتور و گیربکسش همین بود که دیدی ….. برای چین و روسیه و حالا ایران تولید می شود

  2. گیربکس پرتوانی آیسین اختصاصی فقط برای اچسی است و کسی حق نداره به گفته آیسین از این گیربکس 4 دنده و سرعتی استفادهخ بنوماید بجز اچسی و اچ چهل

  3. اگر واقعا داخلی سازی شده و از پژو بی نیاز شدیم چرا اسمش رو نمیذارید سمند البرز یا سهند یا سبلان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. اگر این کار رو بکنند طبق قرارداد جریمه می شوند ….. اگر یک فیس لیفت اساسی انجام بدهند اونوقت آرم ایران خودرو را می توانند نصب کنند …. پلتفرم را ایران خرید ولی طراحی بدنه برای پژو است

  4. این مصداق بارز رنگ کردن الغ و فروختن جای اسب تیزرو هستش!
    پژو301 با اتاق جدید و موتور 405 قدیمی!
    یعنی ایهاالناس 200 میلیون بدین و 405 سوار بشین….
    علی برکت ا…

  5. این مدل برای 2014 هست (تصویر بالا) 301 جدید بسیار زیبا و طراحی خوبی داره گیربکس 6 سرعته و امکانلت خوب در کنار کیفیت عالی داره پژو یکی از بهترین هاست

    1. انگار شما همه جا نظر میدین . اونم نظرات غیر تخصصی و اشتباه. مگه مجبورید؟؟؟ جهت اطلاع خوانندگان اون عكس بالا سمت چپ مدل فیس لیفت و همونی هست كه قراره مونتاژ بشه. در ضمن در قیاس با سایر برند ها پژو حرف زیادی برای گفتن نداره .

  6. موتور ec5 کیفیت قابل قبول داره ضرایب دنده د رگیربکس با 6 دنده نزدیک تر از ضرایب دنده در گیربکس al4 هست
    کد گیرباکس در این خودرو EAT6 است این گیرباکس ساخت Aisi است
    با توجه به تولید این خودرو در سال 2016 شاهد کابینی زیبا جادار و نمای exterior به روز هستیم
    با توجه به توضیحات این خودرو از جدیدترین برنامه های ecu استفاده میکند
    برای اطلاع بیشتر میتوانید به ایمیل من مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا