شرایط فروش جک J4 با قیمتی اقتصادی

یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | 2 نظر

شرایط فروش جک J4 با قیمتی اقتصادی

گروه خودروسازی کرمان موتور که سالهاست خودروهای جک را به بازار ایران عرضه می‌کند، قصد دارد تا با ارایه شرایط فروش متنوع برای جک J4 ، سدان اقتصادی خود، به بسیاری از مشتریان که قدرت خرید آنها در طی این مدت کاهش یافته، کمک کند تا بتوانند خودرویی مناسب و بروز سوار شوند.
در این طرح که از ولادت حضرت معصومه تا ولادت امام رضا ادامه دارد، مشتریان می‌توانند هم به صورت تمام نقد و هم با پیش پرداخت ۵۵، ۶۵ و ۷۴ میلیون تومان و باز پرداخت ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه جی ۴ اتوماتیک را خریداری نمایند.
جک جی ۴ آخرین محصول جک است که پس ازعرضه موفق ۴ محصول دیگر از این برند در ایران توسط کرمان موتور، پا به میدان گذاشت تا سبد محصولات کرمان موتور را در ایران کامل‌تر کند. گیربکس نصب شده بر روی جک جی ۴ از نوع CVT است. همچنین مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری است که ۱۰۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۶ نیومتن متر گشتاور تولید می‌کند. از جمله آپشن های موجود در این خودرو می توان به کروز کنترل، فرمان برقی و سنسور نور اشاره داشت.

 


2 دیدگاه

  1. majjid | تیر 19, 1398 | لینک نظر

    بهتر بود میگفتید قیمت افتضاحی نه اقتصادی!!!
    خودرویی که تا چندماه قبل حتی ارزش 50میلیون هم نداشت حالا باید بخاطر بی کفایتی مسئولان کشور 150 میلیون بابت این اسباب بزی چینی پرداخت کنیم!!!

  2. حمید | تیر 17, 1398 | لینک نظر

    فقط من عاشق قیمت اقتصادیش شدم.