اخباراخبار داخلیاسلایدر

کراس اوور جدید جک با نام اس4 در ایران دیده شد

این کراس اوور که با نام s4 به بازار عرضه شده است، از نظر ابعاد خودرویی بین جک s5 و جک s3 محسوب می شود. جک s4 از نظر طراحی ظاهری و داخلی نسبت به جک s3، هماهنگ تر و زیباترشده است.

در کابین جک s4 برای نمایش اطلاعات لازم از یک نمایشگر ایستاده لمسی 10.25 اینچی در بخش میانی داشبورد کمک گرفته است.

همچنین کنترل سیستم تهویه مطبوع و سیستم صوتی نیز از طریق دکمه های لمسی که در زیر نمایشگر مرکزی قرار دارند، انجام می پذیرد.

به احتمال بسیار زیاد نسخه ای که به بازار ایران عرضه خواهد شد، از موتور 1.5 لیتری توربوشارژر و گیربکس CVT بهره خواهد برد که توان تولید 148 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن متری را برای کاربر فراهم خواهد کرد. همچنین این خودرو دارای گیربکس cvt است.

از زمان عرضه این کراس اوور جک در بازار ایران اطلاعی در دسترس نیست. انتظار می رود قیمت این خودرو در حدود 250 الی 300 میلیون تومان باشد.

3 دیدگاه

  1. 300 ملیون برای گیربکس ارزان و چینی cvt که کند ترین گیربکس در میان آنهاست کیفیت چینی داشبورد و ماتریال بسیار ضعیف (تجربه داشتن جک جی 5 و اس 5) کپی بردای کاملی از روی محصول هیوندای توسان در جلو و در داخل کیا اسپورتیج در قسمت عقب هم کیا سورنتو البته چینی ها جز کپی از خود خلاقیتی ندارند
    قطعات کاملا نایاب حتی در زمان برجام وای به الان!! یادمه روز اول که رفتیم کیلومتر 14 برای تح.یل خودرو روشن نمیشد و ما چک لیست امضا ندادیم تا ساعت 3 بعد از ظهر با ماشین ور رفتن تا روشنش کردن ایراد باطری بود ولی زیربار نمیرفتن چون جز گارانتی نبود خلاصه موقع بستن کاپوت خار نگهدارنده اهرم شکست تا زمان فروش خودرو اون قطعه پیدا نشد !!؟؟ برای خرید چینی مراقب باشید قطعات بسیار کم پیدا میشه

    1. حالا شما چرا این قدر به خودت فشار میاری. همه که توان خرید خودروی خوب را ندارند. در ضمن از نظر من محصولات هیوندای و کیا در برابر محصولاتِ سوزوکی، تویوتا و میتسوبیشی باید برن غاز بچرونن. چینی ها هم هر چی باشن بهتر از خودروهای داخلی هستن و هرکسی اگه توان خرید این خودروها را داره بخره و ضرر نکرده. مثلا اگر یه پژو 405 در ماه و بعد از پیمودن 40 هزار کیلومتر اولیه به طور مداوم باید ماهی 3 بار (تخمینی) به تعمیرگاه مراجعه کنه و براش هزینه کنی! برای اکثر خودروهای چینی هر 3 ماه یک بار به نمایندگی مراجعه میکنی و 1 بار هزینه میکنی! ولی اون یکبار یا در حد 3 بار مراجعه به تعمیرگاه با پژو 405 هزینه داره و یا بیشتر! در عوض سواری راحت و ایمنی نسبتا مناسب تری تجربه می کنی.

      ایشون جوری میگه مردم چینی نخرید که انگار کارخانه جات فورد، شورلت، تویوتا، سوزوکی، جگوار و بنتلی دارن مارو التماس میکنن که بریم از محصولاتشون بخریم ولی ما از سره لجبازی اون محصولات را نمی خریم!! یه خورده فکر داشته باش! بد نیست. ما از شما بهتر میدونیم که با توجه به بودجه توی جیبمون چه خودرویی بخریم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا