هتل ارم شیراز

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹

هتل ارم شیراز

اگر قصد سفر به شهر شیراز را دارید؛ اما برای انتخاب بین هتل های شیراز سردرگم شده‌اید، مطالعه این مطلب حتما به درد شما خواهد خورد. شیراز هم به‌دلیل شهر بهارنارنج‌ها و هم به‌دلیل دیدنی‌های فراوانی که دارد، گردشگران زیادی را به‌سمت خود می‌کشاند. پس اگر برای تعطیلات خود یا یک سفر تفریحی دنبال مقصد هستید، شک نکنید که شیراز یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. شیراز هتل‌های لوکس با امکانات رفاهی خوبی هم دارد که تعداد آن‌ها کم هم نیستند. در این مطلب قصد داریم تا هتل ارم را به شما معرفی کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

معرفی هتل ارم

این هتل سه ستاره در مرکز شهر تاریخی شیراز واقع و ساخت آن در دو فاز و در سال‌های 1364 و 1388 انجام شده است. بازسازی آن نیز به‌دلیل ارتقا کیفیت خدمات در سال 1390 انجام شد. ساختمان هتل هشت طبقه، 100 اتاق و 222 تخت دارد و اتاق‌ها شامل 10 اتاق یک تخته، 52 اتاق دو تخته توئین و دو تخته دابل، 27 اتاق سه تخته و شش سوئیت هستند. از امکانات اتاق‌ها می‌توان به صبحانه، روم‌سرویس، یخچال، مبلمان (در برخی واحدها)، دراور (در برخی واحدها)، آباژور (در برخی واحدها)، آب رایگان در روز ورود، رخت‌آویز و کمد لباس (در برخی واحدها)، تلفن، تلویزیون، لوازم بهداشتی شامل صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، حوله و سشوار، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش و سرویس‌بهداشتی فرنگی اشاره کرد. اتاق‌ها هم نمایی روبه کوچه و هم روبه خیابان دارند؛ پس اگر خواب سبکی دارید، حتما دقت کنید حدالامکان اتاق روبه کوچه را انتخاب کنید. این هتل به‌دلیل قرارگیری در مرکز شهر از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی شیراز فاصله زیادی ندارد. هتل نزدیکی جاذبه‌های دیدنی مانند ارگ کریمخان (پنج دقیقه پیاده)، باغ عفیف‌آباد (15 دقیقه با ماشین)، فرودگاه (20 دقیقه با ماشین)، تخت‌جمشید (یک ساعت با ماشین)، نارنجستان قوام (10 دقیقه با ماشین)، حافظیه (10 دقیقه با ماشین)، سعدیه (10 دقیقه با ماشین)، باغ ارم (پنج دقیقه با ماشین)، شاهچراغ (10 دقیقه با ماشین)، مسجد نصیرالملک (10 دقیقه با ماشین) و حرم علی‎ابن‌حمزه (15 دقیقه با ماشین) قرار دارد که برای کسانی که به گشت‌وگذار دیدنی‌های تاریخی علاقه‌مند هستند، می‌تواند ازمیان هتل های شیراز علی بابا انتخاب خوبی باشد. اگر قصد رزرو این هتل را دارید، می‌توانید از طریق رزرو هتل شیراز اقدام کنید.

امکانات هتل ارم

لابی هتل با ظرفیت 30 نفر و کف پارکت و فضایی دلباز محیط خوبی برای انتظار محسوب می‌شود و پذیرای شما و میهمانان شما خواهد بود. رستوران هتل ارم نیز سروناز نام دارد که با ظرفیت 300 نفر در طبقه دوم هتل قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی و خارجی را سرو کرده و در وعده‌های صبحانه، نهار و شام آماده خدمت‌رسانی به همه‌ مسافران خواهد بود. کافی‌شاپ هتل نیز به‌صورت 24 ساعته و با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، چای، نسکافه، قهوه و انواع دسر فعالیت دارد. اگر به فکر برگزاری میهمانی، سمینار، کنفرانس، همایش یا مراسم‌هایی از این قبیل هستید، سالن اجتماعات هتل ارم شیراز با ظرفیت 50 تا 300 نفر آماده برگزاری مراسمات شما با بهترین امکانات سمعی بصری به بهترین نحو ممکن است. با رزرو هتل شیراز به‌صورت آنلاین و پیش از ورود به هتل در وقت خود صرفه‌جویی کرده و درباره امکانات هتل انتخابی خود بیشتر اطلاعات کسب کنید. از دیگر امکانات هتل می‌توان پارکینگ به‌صورت رایگان و با ظرفیت 50 خودرو، آسانسور (سه دستگاه با ظرفیت پنج نفر، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، گشت نیم‌روزی (با هزینه و هماهنگی)، چای‌خانه سنتی، تاکسی‌سرویس، اتاق چمدان، صرافی، سالن بیلیارد، کافی‌نت، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، خدمات تور، خدمات بیدارباش، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، سرویس‌بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات، لاندری، مینی‌بار با هیزینه و شبکه پخش فیلم را نام برد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل از دید کاربرانی که رزرو هتل شیراز داشتند، تمیزی هتل، پذیرایی مناسب و برخورد خوب پرنسل مجرب آن بوده است. اگر دنبال هتلی با قیمت مناسب اما امکانات رفاهی خوب هستید، نیازی به گشتن میان هتل های شیراز نیست. بی‌درنگ می‌توانید هتل ارم شیراز را انتخاب کنید. امیدواریم از اقامت خود لذت ببرید.

قوانین هتل ارم

  • تخلیه اتاق در ساعت 12:00 و تحویل اتاق در ساعت 14:00 انجام می‌شود.
  • مسئولان هتل نرخ میهمانان خارجی را یکسان با نرخنامه تعیین می‌کنند.
  • زوجینی که صیغه‌نامه ارائه دهند، فقط با هماهنگی اداره اماکن پذیرش خواهند شد.
  • همچنین افراد ساکن شیراز نیز با هماهنگی اداره امکان پذیرش می‌شوند.
  • هزینه اقامت برای کودکان زیر شش سال درصورت عدم‌استفاده از سرویس اضافه به‌صورت رایگان است.
  • پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدرک شناسایی معتبر و ظاهر مناسب ممکن خواهد بود.
  • همراه داشتن کارت‌شناسایی معتبر شامل شناسنامه، کارت ملی و… ضروری است.
  • اعلام کنسلی 48 ساعت قبل از ورود مهمان باعث سوخت کامل هزینه رزرو خواهد شد.

آدرس

شیراز، بلوار کریم خان زند، روبروی انوری، هتل ارم

تلفن

071-32300814-16


بدون دیدگاه