اخباررپورتاژ

لوازم یدکی خودروهای بنز و بی ام و را کجا بخریم؟

یکی از دغدغه‌های صاحبان خودروهای لوکس، خرید لوازم یدکی اورجینال و برند است. با توجه به اینکه کشور ما در تحریم اقتصادی به سر می‌برد، برخی از قطعات به سختی وارد می‌شوند و از سوی دیگر افراد سودجو، لوازم یدکی غیر اصل و تقلبی را در بسته بندی کالاهای اصلی وارد بازار می‌کنند. همین موضوع صاحبان خودروهای گران قیمت را در مورد انتخاب بهترین فروشگاه برای خرید لوازم یدکی دچار سردرگمی کرده است.

به همین دلیل تصمیم داریم در مطلب پیش رو، فروشگاه‌هایی را به شما معرفی کنیم که بدون دخالت واسطه‌ها و با بهترین قیمت، قطعات و لوازم یدکی اصل و باکیفیت را به‌ دست مشتریان می‌رسانند. اگر به دنبال پیدا کردن یک مرکز فروش آنلاین برای لوازم یدکی خودروی لوکس‌تان هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

ضرورت خرید لوازم یدکی benz و bmw از فروشگاه‌های معتبر

در ابتدای مطلب به‌طور خلاصه اشاره‌ای به ضرورت خرید از فروشگاه‌های معتبر داشتیم، ولی در این بخش می‌خواهیم به‌طور مفصل به این موضوع بپردازیم که چرا باید برای خرید لوازم یدکی خودروهای لوکس سراغ فروشگاه‌های قابل اعتماد و معتبر برویم.

  1. خرید قطعات و لوازم یدکی خودروهای گران قیمت در بازار آشفته‌ای که تشخیص اجناس تقلبی از کالاهای اصل و اورجینال دشوار شده، مطمئناً کار ساده‌ای نیست. بنابراین اولین و مهم‌ترین موضوع در خرید لوازم یدکی benz یا قطعات bmw، دسترسی راحت و سریع به محصولات درجه یک و اصل است؛ به ‌ویژه در مورد خودروهای لوکس که حساس‌تر هم هستند.
  2. مراجعه به فروشگاه‌های معتبر این مزیت را دارد که کارشناسان آنها اطلاعات کافی درباره محصولات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و دیگر نگران سوءاستفاده از کمبود اطلاعات درباره قطعات خودرو نخواهیم بود. نداشتن اطلاعات کافی، تشخیص محصولات بدلی و تقلبی از محصولات اصلی و اورجینال را دشوار می‌کند.
  3. تحریم‌های اقتصادی و نوسان قیمت ارز در چند سال اخیر، شرایط را به نحوی تغییر داده که خودرو دیگر یک کالای مصرفی نیست و به کالایی سرمایه‌ای تبدیل شده است؛ به‌ خصوص در مورد خودروهای لوکس مانند بنز و بی ‌ام ‌و. بنابراین برای حفظ سلامت خودرو، باید به اصالت و کیفیت قطعات مصرفی آنها توجه ویژه داشته باشیم.

مزایای خرید لوازم یدکی bmw و benz از محصولات اصل و اورجینال

اگرچه خودروهای برند بنز و بی ‌ام‌ و دارای میزان کیفیت قابل توجهی بوده و در بازار خودروی جهانی، همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، اما عدم توجه به کیفیت لوازم یدکی آنها، ممکن است به خودروی در این کلاس صدمه بزند. خرید لوازم یدکی bmw و سایر خودروهای لوکس از برندهای مطرح، چند مزیت مهم دارد:

1.      هزینه‌های استهلاک خودرو کاهش پیدا می‌کند

استفاده از قطعات اصل و اورجینال باعث کاهش هزینه‌های استهلاک خودرو می‌شود. قطعات تقلبی علاوه بر آسیب به خودرو، ممکن است جان ما را هم به خطر بیاندازند.

2.      هزینه‌های نگهداری خودرو کاهش می‌یابد

یکی از عوامل خرابی‌های مکرر خودرو و افزایش هزینه‌های نگهداری آن، استفاده از قطعات و لوازم یدکی تقلبی است. این نوع قطعات به مرور زمان از ارزش خودرو هم کم می‌کنند.

3.      از خرابی سایر قطعات خودرو جلوگیری می‌کند

مزیت بعدی خرید قطعات اورجینال و اصل از فروشگاه‌های معتبر، جلوگیری از خرابی یا استهلاک سایر قطعات مرتبط با قطعه تعویض شده است. لوازم یدکی تقلبی می‌تواند در گذر زمان روی کیفیت و عملکرد قطعات دیگر تأثیر بگذرد.

یک فروشگاه لوازم یدکی معتبر و قابل اعتماد چه ویژگی‌های دارد؟

حالا که با اهمیت و ضرورت خرید لوازم یدکی اورجینال آشنا شدیم، نوبت به نحوه تشخیص فروشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد است. اهمیت این موضوع، چیزی کم از تشخیص جنس تقلبی از اصل ندارد. فروشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد چند ویژگی مشترک دارند:

  • در بازار لوازم یدکی خودرو شناخته شده هستند و از اصالت و اعتبار کافی برخوردارند
  • کارشناسان فروش متخصص و با تجربه‌ای برای ارائه مشاوره دارند
  • واحد پشتیبانی این فروشگاه‌ها پاسخگویی دقیق و متعهدانه‌ی دارند
  • محصولات دارای شماره سریال ساخت قابل استعلام هستند
  • محصولات را با بسته بندی‌های دارای هولوگرام برند اصلی ارائه می‌کنند
  • همراه با محصولات کارت گارانتی یا ضمانت ‌نامه معتبر ارائه می‌کنند
  • توضیحات کامل درباره قطعات خودرو را در سایت‌شان درج کرده‌اند
  • دارای درگاه پرداخت امن برای خرید مطمئن مشتریان هستند
  • خدمات پس از فروش دارند

معرفی بهترین فروشگاه خرید لوازم یدکی خودرهای بنز و بی ‌ام ‌و

اما می‌رسیم به مهمترین بخش این مقاله، یعنی معرفی معتبرترین فروشگاه‌های لوازم یدکی و قطعات خودروهای بنز و بی ‌ام‌ و.

رادیس کار؛ فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودروهای لوکس

رادیس کار یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودروهای لوکس است؛ مجموعه‌ای کامل و درجه یک از انواع لوازم یدکی بنز، بی ‌ام ‌و، پورشه و هیوندا. در رادیس کار می‌توانید انواع قطعات و لوازم یدکی بهترین برندهای جهان را با تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت خریداری کنید. فقط کافی است به نشانی www.radiscar.com مراجعه کنید و دیسک ترمز، لنت ترمز، فلیتر هوا، فیلتر کابین، فیلتر روغن، کمپرسور کولر و لاستیک خودروهای بنز و بی‌ ام ‌و را به ‌صورت آنلاین سفارش دهید.

از مزایای این فروشگاه آنلاین می‌توانیم به تنوع محصولات، دسته‌بندی منظم و دقیق لوازم یدکی انواع خودروها، شفافیت در فرآیند خرید و ارسال سریع، ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب و منصفانه اشاره کنیم. تیم پشتیبانی رادیس کار برای ارائه مشاوره پیش از خرید و رسیدگی به امور مشتریان در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی است.

ماشین نو؛ فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی

در این فروشگاه لوازم یدکی و قطعات خودروهای هیوندای، کیا، لیفان، جک، پژو، ایران خودرو، سایپا، ام وی ام، جیلی، چری، زانتیا، سوزوکی، نیسان، مزدا، سانگ ‌یانگ، برلیانس، دانگ‌ فنگ و چانگان ارائه می‌شود. با ورود به این فروشگاه آنلاین سردرگم نخواهید شد، چون علیرغم تنوع بالای محصولات، دسته‌بندی‌ها کاملاً منظم بوده و به ‌سرعت می‌توانید محصول مورد نظرتان را پیدا کنید. کیفیت بالا، قیمت مناسب و سهولت در خرید از مزایای این فروشگاه محسوب می‌شود.

لوکس یدک؛ فروشگاه آنلاین لوازم یدکی

در این فروشگاه نیز همانند دو فروشگاه آنلاین قبلی، می‌توانید محصولات بهترین برندهای تولید کننده لوازم یدکی را پیدا کنید؛ از لوازم یدکی بنز، پورشه، بی ‌ام‌ و، مازراتی و ولوو گرفته تا قطعات تویوتا، رنو، آئودی، کیا، هیوندا، لکسوس، آلفارومئو و فولکس ‌واگن. تنوع محصولات این فروشگاه بالاست و کلیه محصولات آن دارای ضمانت کیفیت و سریال ساخت هستند. همچنین روی بسته بندی آنها نماد الکترونیک وجود دارد که می‌توانید اورجینال بودن و اصالت کالا را به ‌صورت آنلاین بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا