اخباراخبار خارجیاسلایدرکشتی

جورجیو آرمانی و قایق بادبانی 72 متری

گروه دریای ایتالیا و جورجیو آرمانی از قایق بادبانی 72 متری آدمیرال در یک رویداد خصوصی در دفتر مرکزی مارینا دی کارارا، رونمایی کرد. این پروژه در سال 2020 راه اندازی شد، و توسط جورجیو آرمانی و تیمش با همکاری مرکز طراحی آدمیرال توسعه یافت. در این پروژه DNA این دو برند را با هم ترکیب کرده تا یک مگا قایق منحصر به فرد ایجاد کند. این اقدام و طرح آوانگارد یک جسارت خاص می‌طلبد که رویارویی بین نفیس ترین جنبه‌های دنیای دریایی و مد را مشاهده کنید.

این قایق تفریحی اولین قایق از دو قایق تفریحی است که به طور کامل توسط جورجیو آرمانی طراحی شده است، که سبک و طراحی غیرقابل وصف آن، هم در قسمت بیرونی و هم در فضای داخلی زیبا قابل مشاهده است. مینیمالیسم جاودانه که همیشه بخشی از فلسفه خلاق طراح بوده است، ماهیت مفهوم مگا قایق‌های پیشرفته را به شیوه‌ای بدیع و در عین حال ظریف تعریف می‌کند و بر اصول سادگی و پیچیدگی استوار است.

طراحی دقیق و جذاب نمای بیرونی تحت تأثیر معماری ایتالیایی است. حجم‌های هندسی، بزرگ و تیز کاملاً با اشکال منحنی و نرم‌تر متعادل می‌شوند تا مجموعه‌ای باشکوه و در عین حال پویا ارائه شود. به لطف دهانه‌های بزرگ و ارتفاع بلند، جلوه‌ای که در داخل آن وجود دارد غوطه‌ور شدن یکپارچه در نور و محیط آبی اطراف است. این شاهکار دارای موقعیت‌یابی هوشمندانه با پانل‌های کشویی قابل تنظیم است.

زیبایی فضای داخلی

فضای داخلی آرمانی و کاسا، فلسفه زیبایی شناسی جورجیو آرمانی را تقویت می کند و رنگ های تجملاتی، ظریف و ملایم را ارائه می دهد. دکوراسیون داخلی آن جسورانه و در عین حال ملایم است و ترکیبی استادانه از رنگ های ملایم و زنده را می بینید.

با ترکیب درست تک تک اجزا یک هماهنگی کلی ایجاد می شود که به طرز ماهرانه ای در فضایی ترکیب شده اند که بدون شک منحصر به فرد و در نوع خود بی نظیر است

دریا و طراحی

جووانی کوستانتینو، بنیانگذار و مدیر عامل، می گوید: “این قایق بزرگ، نتیجه تأیید یک مشارکت هیجان انگیز که من بسیار به آن افتخار می کنم، است. این روش مشارکت ما، برای تحقق پروژه های منحصر به فرد با مارک های برتر ساخت ایتالیا، ارزش های دو طرف را به اشتراک می گذارند. دریا و طراحی دو مورد از بزرگترین علایق من هستند. ”

گروه دریای ایتالیا جورجیو آرمانی مترادف با ظرافت و پیچیدگی جاودانه است، و دیدگاه سبک او نیز حساسیت سبکی ما را افزایش داده است. این قایق بادبانی جدید با توجه به نظرات بی‌شماری که از مخاطبان مختلف صنعت دریافت شده، پیش‌بینی می‌شود که به عنوان یک معیار سبک مدرن در صنعت دریایی مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین، این مدل تأیید می‌کند، که هدف سفارشی‌سازی تمام جزئیات به منظور منحصربه‌فرد کردن این شاهکار ایتالیایی، مطابق با دیدگاه و میل هر مالک است.

درباره Admiral

Admiral، برند معیار The Italian Sea Group، یک شرکت فعال در طراحی و ساخت قایق‌های بزرگ، به دلیل ظرافت، سبک کلاسیک و اعتبار خود مشهور و مورد احترام است. Admiral که در سال 1966 تأسیس شد و توسط The Italian Sea Group در سال 2011 خریداری شد، از ابتدا تا کنون 148 قایق بادبانی را در طول تاریخ خود راه اندازی کرده است.

گروه دریای ایتالیا یک اپراتور جهانی قایق‌های تفریحی لوکس است که در فهرست یورونکست میلان ثبت شده و در ساخت و بازسازی قایق‌های موتوری و قایق‌های بادبانی تا ارتفاع 140 متر فعال است. این شرکت به سرپرستی کارآفرین ایتالیایی، جیووانی کوستانتینو، در بازار با مارک‌های Admiral که به خاطر قایق‌های تفریحی معتبر و زیبا مشهور است، فعالیت می‌کند. گروه دریای ایتالیا به خاطر اسپرت بودن، طراحی آوانگارد و عملکرد بالا شهرت دارد.

گروه دریای ایتالیا با تایید موقعیت استراتژیک خود با برندهای لوکس مشهور ایتالیایی شروع به همکاری کرده است؛ جورجیو آرمانی برای ساخت مجموعه ای از قایق های تفریحی با امضای او، که بیانگر ادغام سبک ایتالیایی از دنیای مد و دریایی است، مشارکت می‌کند. و Automobili Lamborghini، برای طراحی و تولید “Tecnomar for Lamborghini 63″، یک نسخه محدود از موتوری با کارایی و کیفیت فوق العاده فراتر از همه محدودیت ها دست به کار شده است.

طبق رتبه بندی بین المللی که توسط Boat International بررسی شده، The Italian Sea Group تولید کننده ایتالیایی  پیشرو قایق های تفریحی بالای 50 متر است.

استودیو طراحی داخلی آرمانی – کاسا

آرمانی و کاسا با بیش از 20 سال از زمان تأسیس خود (از سال 2000 میلادی) یک پیشتاز جهانی در بخش مبلمان لوکس است.

از سال 2004، استودیو طراحی داخلی آرمانی – کاسا خدمات جامع طراحی داخلی را به مشتریان خصوصی و شرکت‌های املاک ارائه می‌کند. از مرحله طرح تا مدیریت ساخت‌وساز تحت مدیریت هنری جورجیو آرمانی می‌باشد. این شرکت پروژه هایی در شهرهایی مانند میامی، لندن، پکن، مانیل، بمبئی و استانبول با هدف ایجاد فرهنگ منحصر به فرد و برتر انجام شده است. آرمانی-کاسا در 29 کشور جهان و مجموعاَ در 40 نقطه مرکز فروش دارد.

این قایق قرار است در اوایل سال 2024 تحویل داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا