مرسدس جدید کلاس e یک مینی me s است

چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

مرسدس جدید کلاس e یک مینی me s است

مرسدس بنز از جدیدترین سالن اجرایی کلاس E خود رونمایی کرد که نوید نسل جدیدی از فناوری و طیف موتورهای کارآمدتر را می دهد.
مثل همیشه، مرسدس همه چیز را جمع کرده است تا مطمئن شود آخرین E آن تا حد ممکن به برادر بزرگتر S کلاس خود نزدیک است. سالن جدید کلاس E در تابستان 2023 در اروپا عرضه خواهد شد.

کلاس E ادامه دارد!
بله – در دنیایی که تقریباً همه برندها در حال حاضر برقی می‌شوند، کلاس E مستحکم مرسدس باقی می‌ماند. در حال حاضر در این بخش از بازار منطقی است. بی‌ام‌و در حال آماده‌سازی یک i5 تمام برقی است، اما همچنین یک سری 5 با موتور احتراقی را برای نسل جدیدی که اواخر سال 2023 عرضه می‌شود، در حال تولید نگه می‌دارد. Ditto Audi که به زودی A6 جدید خود را با e-Tron معرفی خواهد کرد.

بنابراین، مرسدس تصمیم گرفته تا جدیدترین E خود را طوری طراحی کند که بیشتر با مدل های الکتریکی EQ خود سازگار باشد. شکل فوق آیرودینامیک است (تقریباً این روزها از مرسدس انتظار می رود ) و کاپوت بلند E همچنان باقی مانده است. در سرتاسر اروپا، دو طرح جلوپنجره بسته به مشخصاتی که دارید ارائه می‌شود (یا «پیشرو» یا «کلاسیک») و برخی جزئیات طراحی کوچک‌تر شامل طرح‌های جدید چرخ‌ها و چراغ‌های جلو و برخی گرافیک‌های جالب در دسته چراغ‌های عقب است.

E-Class جدید در داخل به طور چشمگیری در مقایسه با مدل قبلی خود متفاوت به نظر می رسد، به طوری که قطعه پارتی آن MBUX Superscreen است – و اگر فکر می کردید که مانند هایپرصفحه EQS کوچکتر است، حق با شماست. صفحه نمایش تک پنل دارای صفحه نمایش مرکزی اطلاعات سرگرمی و نمایشگر جداگانه سرنشینان است.

نمایشگرها همچنین نسل جدیدی از سیستم اطلاعات سرگرمی این برند MBUX را در خود جای می‌دهند، با اتصال و سرگرمی در حالی که گامی بزرگ به جلو برداشته می‌شود. این سیستم می‌تواند از برنامه‌های شخص ثالث استفاده کند، مرسدس می‌گوید از خدمات رسانه‌های اجتماعی مانند TikTok می‌توان استفاده کرد، از چندرسانه‌ای از طریق سرویس Zync می‌توان لذت برد، و حتی می‌توانید جلسات زوم را با دوربین سلفی داخل آن بگیرید. این برند می‌گوید برخی از این برنامه‌ها می‌توانند توسط مسافران در حین حرکت مورد استفاده قرار گیرند، زیرا فناوری فیلتر تصویر مانع از حواس پرتی برنامه یا بازی می‌شود.

مرسدس می‌گوید کلاس E جدید با نورپردازی فعال محیطی که به رسانه‌ها و فعالیت‌های داخل خودرو واکنش نشان می‌دهد – مانند تجسم موسیقی – و مجموعه برنامه‌های یوگی‌مانند «انرژی‌بخش راحتی» گسترش یافته است. هوش مصنوعی همچنین نقش مهمی در تجربه MBUX دارد، زیرا از عادات و روال‌های شما یاد می‌گیرد که مسیرها را پیشنهاد کند یا به‌طور خودکار هوای گرم داخل را به صورت خودکار خنک کند..

این E200 بنزینی است همراه یک موتور هیبریدی ملایم 2.0 لیتری با 202 اسب بخار قدرت. سپس E220d همیشگی (موجود با سیستم چهار چرخ متحرک) است که با موتور 2.0 لیتری دیزلی با قدرت 195 اسب بخار عرضه می شود

کلاس E به صورت استاندارد دارای سیستم تعلیق فولادی با میرایی تطبیقی ​​است، اما می‌توان آن را با فنرهای بادی و فرمان چرخ‌های عقب که به‌عنوان یک آپشن موجود است خریداری کرد.


بدون دیدگاه