اخباراخبار خارجیاختصاصی دنده 6اروپاییاسلایدر

عرضه رودستر جدید ac cobra gt با v8 سوپرشارژر 654 اسب بخار

AC Cobra GT Roadster اولین حضور رسمی خود را در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر لندن انجام داد. ماشین اسپورت دوباره متولد شده برای سفارش در حال حاضر در دسترس است، اما، اگر علاقه مند هستید، باید برنامه خود را به سرعت انجام دهید ، زیرا AC تنها قصد دارد هر سال حدود 250 نمونه بسازد. ارزان هم نخواهد بود. قیمت‌ها هنوز نهایی نشده است، اما انتظار می‌رود از 285000 پوند شروع شود.

GT Roadster ممکن است شبیه یک کبرای کلاسیک به نظر برسد، اما چشمان شما شما را فریب می دهد. این خودروی جدید هیچ وجه اشتراکی با پدربزرگ خود ندارد – این یک بازسازی کامل با استفاده از مواد سبک وزن مانند فیبر کربن و آلومینیوم و همچنین برخی از فناوری های مدرن خوش ذوق است.

این شاسی با بدنه کامپوزیت فیبر کربنی کاملاً جدید پوشانده شده است که به دقت طراحی شده تا زبان سبک کلاسیک کبرا را با امکانات مدرن ترکیب کند. بنابراین، مشخصات آن بسیار شبیه مشخصات پدربزرگش است، اما درها بزرگتر هستند، فضای بیشتری در داخل وجود دارد و تدارکاتی برای سقف قابل جدا شدن وجود دارد. حتی به چراغ های جلو LED نیز تعبیه شده است.

AC می گوید بدنه فیبر کربنی GT رودستر و سبک است به تنهایی 50 کیلوگرم وزن دارد، در حالی که وزن نهایی خودروی نهایی کمتر از 1450 کیلوگرم است. این بیش از 200 کیلوگرم کمتر از BMW M240i است – اما سریعترین نسخه کبرا تقریباً دو برابر اسب بخار قدرت دارد. بنابراین، شما یک یک ماشین بسیار سریع را تجربه خواهید کرد.

کوبرا GT رودستر جدید از چه چیزی استفاده می کند؟
با توجه به پیوندهای تاریخی AC با فورد و کارول شلبی، GT رودستر از موتور 5.0 لیتری V8 کایوت فعلی موستانگ استفاده می‌کند. در دو حالت تولید خواهد شد . ابتدایی ترین مدل تنفس طبیعی 454 اسب بخار قدرت و 420 پوند بر فوت گشتاور تولید می کند، در حالی که نسخه فوق العاده سوپرشارژر دارای 654 اسب بخار قدرت و 575 پوند بر فوت گشتاور است. گزینه دوم به اندازه کافی غرغر می کند تا کبرا را از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 3.4 ثانیه به حرکت درآورد و به حداکثر سرعت 350 کیلومتر در ساعت برسد.

خریداران همچنین می توانند بین دو گیربکس یکی را انتخاب کنند. یک دنده 10 سرعته اتوماتیک برای مدل بنزینی هاردکور و یک دستی شش سرعته نیز وجود دارد. هر دو گزینه حرکت را به چرخ های عقب می فرستند.

در مورد فضای داخلی چطور؟
ترکیبی از استایل کلاسیک و راحتی مدرن است. یک جفت صندلی سطلی با روکش چرمی، مهار چهار نقطه و حلقه‌های کرومی رول اور وجود دارد که همگی در یک کبرای اصلی بی‌جا به نظر نمی‌رسند. با این حال، این خودروی جدید از امکانات رفاهی موجود مانند شیشه های برقی، کنترل آب و هوا و سیستم اطلاعات سرگرمی نصب شده در بالای تونل انتقال نیز برخوردار است.

AC می‌گوید شاید مهم‌تر از همه، کبرای جدید برای صاحبان هر شکل و اندازه مناسب است. خودروی قدیمی به طرز بدنامی در داخل تنگ بود، بنابراین، زمانی که شاسی مدل Mk7 را طراحی می‌کرند، AC فضای کافی را در پلت‌فرم طراحی کردند تا به رانندگانی با قد بیش از 2 متر اجازه دهد تا راحت جا شوند.

ابزار دقیق کبرا ترکیبی از گیج‌های آنالوگ و چیزی است که AC آن را «مرکز اطلاعات راننده پیشرفته» می‌نامد. این صفحه‌نمایش زیر ردیف کلیدهای کلید روی داشبورد است. AC هنوز نحوه عملکرد سیستم را توضیح نداده است، اما ما فکر می کنیم که می تواند همه چیز را از رسانه ها و دستورالعمل های ناوبری گرفته تا داده هایی مانند دمای مایع خنک کننده، فشار تقویت کننده و فشار روغن را نمایش دهد.

یک سیستم داده موتور مشابه روی موستانگ نصب شده است و با توجه به اینکه کبرای جدید از موتور موستانگ نیرو می گیرد، منطقی است که AC تمام سنسورهای خود را حفظ کند و به راننده وسیله ای برای مشاهده اطلاعات جمع آوری شده در اختیار راننده قرار دهد.

چیز دیگری قابل ذکر است؟
AC در حال حاضر قدیمی‌ترین تولیدکننده خودرو در بریتانیا است. در سال 1901 در غرب نوروود لندن تأسیس شد، اما در 120 سال گذشته صاحبان زیادی را پشت سر گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا