اخباراخبار خارجیاسلایدرفناوری و تکنولوژی

نورترن لایت موتورز: آینده حمل و نقل الکتریکی شخصی

نورترن لایت موتورز مستقر در بریتانیا از شما دعوت می کند هر آنچه را که فکر می کنید در مورد دوچرخه های الکترونیکی می دانید فراموش کنید و در آینده با یکی از خودروهای الکتریکی منحصر به فرد خود به آنها بپیوندید. طیف راه‌حل‌های نوآورانه حمل‌ونقل شخصی 3 چرخ این شرکت شامل نور شمالی 428، 557 و 630 می‌شود. این مدل‌ها به دلیل طول موج رنگ‌های قابل مشاهده در شفق شمالی نام‌گذاری شده‌اند. 428 آبی، 557 سبز و در بالاترین ارتفاعات، 630 قرمز.

اولین وسیله نقلیه کم هزینه، ایمن، تمام برقی و ضد آب و هوا
North Light Motors چشم انداز خود را برای آینده حمل و نقل شخصی الکترونیکی ارائه می دهد که مدل پایه آن 428 trike است. این اولین در نوع خود در سراسر جهان است که ترکیبی از مقرون به صرفه بودن، بهره وری الکتریکی، طراحی ضد آب و هوا و موارد دیگر است.

مدل‌های نورترن لایت بر اساس طراحی هیبریدی ساخته شده‌اند که در مواقعی که به آن سرعت‌های ناگهانی نیاز دارید، در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. پیشرانه بسیار کارآمد آن به شما امکان می دهد تا تنها با 30 سنت شارژ برق تا 60 مایل سفر کنید. حداکثر برد تک شارژ 100 مایل است.

طراحی ضد آب دوچرخه برقی نورترن لایت به عنوان پیله ای محافظ برای راننده ساخته شده است. بدنه پیچیده شده با وینیل با مناطق مچاله مخصوص ساخته شده است. این باعث می شود که در هر نقطه از جاده به یک وسیله نقلیه برقی بادوام و ایمن تبدیل شود. علاوه بر این، سه چرخ این Trikes برای هر بار یک سفر نرم و راحت بر روی سیستم تعلیق فنر برگ سوار می شوند.

ویژگی های اضافی درایو شامل ترمزهای دیسکی هیدرولیک در هر سه مدل است. ترمزهای مسابقه ای، لاستیک های پرفورمنس و روکش چرخ های آیرودینامیک در مدل پرفورمنس 630 رده بالا موجود هستند. 630 همچنین سرعت اضافی خود را از 1 کیلووات کمک الکتریکی دریافت می کند که می تواند از ECU مسابقه ای خود باز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا