اخباراخبار خارجیاسلایدرفناوری و تکنولوژی

تغییر شکل میکرو ماشین الکتریکی برای ارائه مانور موتورسیکلت و پایداری خودرو

آیا تا به حال در یک پارکینگ شلوغ یا در مرکز شهر رانندگی کرده اید و آرزو کرده اید که ماشین شما می توانست بین دو ماشین پارک شده منقبض شود؟ سیتی ترانسفورماتور طراحی شده اکنون می تواند این آرزو را محقق کند. این تردد برقی 2.5 متری پشت سر هم روی یک شاسی جمع شونده قرار دارد که چرخ‌ها را برای پایداری بهتر در سرعت به بیرون هل می‌دهد و آنها را به داخل می‌کشد تا در فضاهای تنگ مانور دهند یا در فضاهای تنگ پارک کنند و فقط کسری از فضای پارک استاندارد را اشغال کنند.

طول 250 سانتی‌مترو عرض 140 سانتی‌متر آن نزدیک به Twizy 234 x است. ابعاد 124 سانتی متر . با این حال، City Transformer این توانایی را دارد که به اندازه‌ای لاغر شود که در کوچه‌های باریک و در فضاهای پارکی که برای سایر وسایل نقلیه بسیار کوچک هستند، فشرده شود. شاسی با عرض قابل تنظیم چرخ‌ها را قادر می‌سازد تا با بدنه یکدست شوند و در نتیجه عرض کلی تایر به تایر 100 سانتی‌متر است. این تنظیم را می توان در حالی که خودرو در حال حرکت است انجام داد و به رانندگان این امکان را می دهد که به طور یکپارچه بین قابلیت مانور مانند دو چرخ و پایداری چهار چرخ جابجا شوند.

تیم City Transformer بر این باور است که با تغییر شکل، می تواند گامی مهم در جهت کاهش بدتر شدن ترافیک در شهرهای بزرگ در سراسر جهان باشد. تخمین زده می شود که رانندگان ترانسفورماتور ده برابر راحت تر به مکان های پارک در خیابان های شلوغ شهر دسترسی داشته باشند. این تیم تاکید می‌کند که خودروهای با اندازه سنتی با پیشرانه‌های بزرگ برای ساکنان شهر که بیشتر وقت خود را در پارکینگ‌ها می‌گذرانند، اغلب با یک یا چند صندلی خالی رانندگی می‌کنند و با میانگین سرعت 17 کیلومتر در ساعت بیشتر نیاز ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا