اخباراخبار خارجیاسلایدرفناوری و تکنولوژی

کمپر تمام الکتریکی تویوتا هایلوکس

اولین کامیون کمپر 4WD تمام الکتریکی استرالیا که بر اساس تویوتا هایلوکس مشهور جهانی ساخته شده است، قرار است مسیر جدیدی را در دنیای خودروهای ماجراجویی دوستدار محیط زیست ایجاد کند. هایلوکس از دیرباز مورد علاقه علاقه مندان به آفرود بوده است و به عنوان پایه ای برای تعداد زیادی از ریز کمپینگ ها به هر مکانی می رود. با همکاری متخصص برق رسانی ناوگان، Roev، شرکت اجاره کمپر 4WD مستقر در پرت، RedSands، قصد دارد کمپر الکترونیکی مناسبی را برای کسانی که به دنبال فراری آرام و تمیز به ناشناخته بزرگ هستند، ایجاد کند.

کمپر جدید تمام الکتریکی 4WD نقطه عطفی برای بازار استرالیا به عنوان یکی از اولین RVهای موتوری تمام الکتریکی است. اگرچه استرالیا قبلاً کمپینگ‌های بکسل‌شونده تمام الکتریکی مانند Retreat ERV و مدل‌هایی از Harvok و Condemine تولید کرده است، کمپر RedSands-Roev یک وسیله نقلیه مستقل است که می‌تواند با نیروی برق خود به کمپ رفت و آمد کند.

این کمپر تمام برقی بر اساس دو پیکاپ پرفروش استرالیا، هایلوکس و فورد رنجر تبدیل شده الکتریکی روف، راه حلی منحصر به فرد برای ماجراجویان آگاه به محیط زیست است. RedSands داده ها و مشخصات ناوگان هایلوکس موجود خود را در اختیار Roev قرار می دهد تا راه حلی برای برق رسانی به طور خاص برای کمپینگ 4×4 طراحی کند.

Roev در حال حاضر دو بسته الکتریکی هایلوکس/رنجر را برای مشتریان ناوگان ارائه می دهد: یک بسته باتری 64 کیلووات ساعتی با برد حداکثر (240 کیلومتر) و یک بسته باتری 96 کیلووات ساعتی که تا (360 کیلومتر) برد را ارائه می دهد. هر تبدیل با یک شارژر AC 11 کیلوواتی، قابلیت شارژ سریع 80 کیلوواتی CCS DC، ترمز احیا کننده، و خروجی های وسیله نقلیه به بار برای نیرو دادن به ابزار و تجهیزات الکتریکی ارائه می شود.

کمپرهای هایلوکس توربو دیزل RedSands به دلیل قابلیت‌های آفرود خود مشهور هستند که دارای سیستم تعلیق آفرود ارتقا یافته، لاستیک‌های سنگین برای تمام زمین‌ها، کمپرسور هوای داخل هواپیما، سپر خارج از جاده و میله گاو نر، اسنورکل و دو دستگاه هستند. لاستیک زاپاس

به عنوان بخشی از یک تلاش گسترده‌تر برق‌رسانی، RedSands با اپراتور G’Day Group برای نصب زیرساخت‌های شارژ الکتریکی در چندین اردوگاه استرالیای غربی همکاری می‌کند. این شرکت قصد دارد در جولای 2024 اولین کمپینگ های تمام الکتریکی 4WD خود را برای اجاره در دسترس داشته باشد، با این هدف که از منحنی الکتریکی سازی خودرو/RV استرالیا جلوتر بماند و تقاضای مشتریان عمدتا اروپایی خود را برآورده کند. این مشتریان به طور فزاینده ای به رانندگی وسایل نقلیه الکتریکی در زندگی روزمره عادت کرده اند و به دنبال گزینه های سفر با وسایل نقلیه الکتریکی هستند.

با راه اندازی کمپر تمام الکتریکی تویوتا هایلوکس، استرالیا قرار است راه جدیدی را به ماجراجویان دوستدار محیط زیست ارائه دهد تا در خارج از منزل بدون به خطر انداختن عملکرد یا پایداری، کاوش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا