اخباراخبار خارجیاسلایدرفناوری و تکنولوژی

خودروی برقی کج Swincar E-Spider در تمام زمین ها پیروز می شود

مناظر متنوع روی زمین باورنکردنی و در عین حال عجیب و غریب هستند. ما توسط مکان های زیبایی احاطه شده ایم که می خواهیم آن ها را کشف کنیم. اغلب، پیدا کردن یک خودروی مناسب برای بردن ما به آنجا و کمک به کاوش، کار آسانی نیست. ما ممکن است از کاوش در مناطق خاص به دلیل پیچیدگی ناشی از عبور از آنها خودداری کنیم . کوهنوردی در حین حمل وسایل برای افراد ضعیف خیلی سخت است .

برای تسخیر زمین هایی با گذرگاه های باریک، سطوح ناهموار، زیر درختان ضخیم و شاخه های کم ارتفاع ، به ابزاری نیاز داریم که به طور مطلوب به ما خدمت کند. ما به یک روش رانندگی جدید نیاز داریم، روشی دوستانه در تمام تغییراتی که محیط ارائه می دهد. این ابزار باید بر شن و برف، تپه ها و دره ها غلبه کند. باید به ما اجازه دهد از طبیعت، باد در چمن، خش خش برگ ها، حشرات و پرندگان لذت ببریم.

SWINCAR e-Spider همه اینهاست . این ابزار که برای پیروزی در همه زمین بهینه شده است. در کمال تعجب، ملایم است و به راحتی روی سطح زمین می لغزد. و فوق العاده چابک، آسان و ایمن است و در عین حال بسیار لذت بخش است.

ویژگی های فنی
SWINCAR e-Spider دارای یک محرک 4 چرخ است که توسط 4 موتور چرخ جداگانه ارائه می شود. هر چرخ به طور جداگانه روی یک اندام عنکبوت مانند آویزان است. این خودروی الکتریکی دارای قدرت نامی 4 کیلووات (پیک> 12 کیلووات) با حداکثر گشتاور 340 نیوتن متر است. باتری های 4 کیلووات ساعتی در شاسی تعبیه شده اند. باتری تا 4 ساعت از جمله 1000 متر صعود را فراهم می کند و در هنگام فرود و کاهش سرعت شارژ می شود.

توانایی ها
این خودرو به شکلی عالی انعطاف دارد و درست همانطور که یک موتورسیکلت به آن خم می‌شود و می‌تواند به سرعت از شیب‌های تند تا 70 درصد بالا یا پایین برود. شما می توانید از شیب 50 درصدی عبور کنید که چرخ های سمت راست را چندین متر بالاتر از چرخ های سمت چپ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا