حمل و نقل ماشین مسابقه ای با سرعت بالا: شگفتی سرعت و ظرافت

سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

حمل و نقل ماشین مسابقه ای با سرعت بالا: شگفتی سرعت و ظرافت

“عجایب آبی” که به عنوان گواهی بر تفسیر هنری سرعت عمل می کند، این حمل و نقل ماشین مسابقه ای پرسرعت متعلق به سال 1955 بازدیدکنندگان را با فرم های روان و رنگ آبی پر جنب و جوش خود مجذوب خود می کند. یک اثر هنری واقعی، وسیله نقلیه به نمایش درآمده، بازسازی معتبری است که هنر بی نظیر زمان خود را به نمایش می گذارد.
این ماشین حمل‌ونقل مسابقه‌ای که در اصل در کارگاه آزمایشی مرسدس بنز در سال 1954 ساخته شد، برای فصل مسابقات اتومبیل رانی آینده به‌طور هدفمند ساخته شد. جدای از خودروهای تجاری معمولی، هیچ جدایی بین کابین راننده و سکوی بار وجود ندارد. به نظر می‌رسد که بدنه حمل‌کننده از یک قالب ساخته شده است و ظاهری اسپرت دارد که جاده را در آغوش می‌گیرد و کابین جلوتر از محور جلو قرار دارد. گل‌گیرهای عقب با افتخار نوشته «حداکثر سرعت 105 m.p.h.» را به نمایش می‌گذارند که نشان‌دهنده حداکثر سرعت آن 170 کیلومتر در ساعت است – شاهکاری چشمگیر برای دوران خود. عکس های تاریخی نشان می دهد که حداکثر سرعت در طول فصل 1955 به دست آمد و به وضعیت افسانه ای آن افزود.
در طول آن فصل، حمل‌ونقل ماشین‌های مسابقه‌ای با سرعت بالا در حمل و نقل سریع 300 SLR و همچنین ماشین‌های مسابقه فرمول یک W 196 R در سرتاسر اروپا نقش مهمی ایفا می‌کرد و به عنوان یک پیوند حیاتی در تدارکات زمان حیاتی بین کارخانه اشتوتگارت و مختلف عمل می‌کرد. مسیرهای مسابقه.
علیرغم اینکه این خودروی مسابقه ای یک ساخته منحصر به فرد است، اما از خودروهای تولیدی عصر خود الهام گرفته است. مهندسان و طراحان اجزای متعددی از خودروهای سواری اواسط دهه 1950 را در ساخت آن گنجانده اند. سیستم تعلیق از مدل بسیار انحصاری 300 S (W 188) مشتق شده است، در حالی که قسمت های مختلف بدنه از سالن “Ponton” (W 120) در کلاس متوسط ​​بالا قرض گرفته شده است. زیر کاپوت، موتور شش سیلندر M 198، با حجم 2996 سی سی، از خودروی فوق اسپرت 300 SL “Gullwing” (W 198) نشات گرفته است. در ترانسپورتر، 141 کیلووات (192 اسب بخار) در 5500 دور در دقیقه، در حالی که 300 SL به 158 کیلووات (215 اسب بخار) در 5800 دور در دقیقه دست یافت. جلوپنجره رادیاتور که ستاره مرکزی مرسدس را نشان می‌دهد، به خودروهای اسپرت تولیدی، خودروهای اسپرت مسابقه‌ای و ماشین‌های مسابقه‌ای آن دوران ادای احترام می‌کرد.



بدون دیدگاه