لکسوس LBX جدید در ژوئن عرضه می شود

سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲

لکسوس LBX جدید در ژوئن عرضه می شود

لکسوس اعلام کرده است که یک مدل کاملاً جدید به مجموعه خود می پیوندد: LBX. مدل جدید قرار است در 5 ژوئن 2023 معرفی شود. و این تقریباً تمام چیزی است که ما به طور رسمی در مورد مدل جدید می دانیم. با این حال، تصاویر و نام زمینه کمی برای آنچه که باید انتظار داشت ارائه می دهد. شبح تیره چراغ‌های عقب تقریباً شبیه یک کراس اوور SUV است و برخی از جزئیات طراحی لکسوس در تصویر چراغ جلو دیده می‌شود.

می توانیم در مورد نام نیز حدس بزنیم. L احتمالاً مخفف Lexus است، B احتمالاً به بازار بخش B اشاره می کند (بنابراین Ford Puma، Vauxhall Mokka و غیره) و X دوباره نشان می دهد که یک SUV است – یا چیزی شبیه به آن. در اینجا، لکسوس به احتمال زیاد چیزی شبیه به تویوتا یاریس کراس می‌سازد، البته با نشانه‌های طراحی تیز برند لکسوس و فضای داخلی زیبا.
این بخشی از بازار است که لکسوس در حال حاضر در آن حضور ندارد و با توجه به رواج و موفقیت کراس اوورهای کودک، احتمالاً جذب آن شده است. همچنین احتمالاً به جذب مجدد برخی از مشتریانی که با هاچ بک سی تی تا چند سال پیش در فروش داشت کمک می کند.به غیر از آن، برای جزئیات بیشتر فقط باید تا 5 ژوئن صبر کنیم.


بدون دیدگاه