تصویر دبی در سال 2070

سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲

تصویر دبی در سال 2070

اندرویدها، ربات سگ هایی که به ابرخودروهای پرنده و انبوهی از پهپادها در آسمان تبدیل می شوند، این نسخه از آینده باورنکردنی به نظر می رسد.
طراح گرافیک مستقر در برلین، یانوش رونکی، در حال نمایش چهره دبی در سال 2070، 47 سال آینده است.
این ویدئو ترکیبی از چیزهایی را نشان می دهد که همه ما تصور می کنیم در سال 2070 به واقعیت تبدیل می شوند، از جمله برخی از فناوری هایی که در حال حاضر در دسترس هستند.کاملاً وحشی و کمی عجیب به نظر می رسد .

اول از همه، و به طور قابل پیش بینی، ماشین های پرنده وجود دارند.ما مدت زیادی است که در مورد اتومبیل های پرنده صحبت می کنیم و هنوز دقیقاً محقق نشده اند.
توجه داشته باشید، پذیرش eVTOL در حال حاضر در حال انجام است، جناسی در نظر گرفته شده است، و برخی ممکن است بگویند این نسل جدید هواپیمای بدون سرنشین شکل نزدیک‌ترین چیزی است که امروز به ماشین پرنده‌ای داریم.بدیهی است که روبات ها نیز وجود دارند.

برخی از ربات‌هایی که در این ویدیو به نمایش گذاشته شده از قبل وجود دارند، مانند سگ ربات به سبک Boston Dynamics که در انتهای ویدیو به یک ابرخودروی مک لارن تبدیل می‌شود.
بینندگان با چشمان تیزبین، روباتی را می بینند که بسیار شبیه R2-D2 از سری جنگ ستارگان است و رباتی دیگر که مانند یک انسان روی دو پا ایستاده است.
این ویدیو در فضای مجازی منتشر شد و مردم نظرات خود را در مورد آینده نوشته اند .
یکی از کاربران گفت: «مردم در سال 1986 همین فکر را در مورد سال 2023 داشتند و ببینید ما کجا هستیم.
یکی دیگر نوشت: “ماشین های پرنده برای شهروندان عادی هرگز چیزی نخواهد بود، میزان مرگ و میر و ویرانی دیوانه کننده خواهد بود.”
سایر کاربران به کنایه متوسل شدند.
دیگری با اشاره به تویوتا کرولا 2023 که در ابتدای ویدیو قابل مشاهده است، نوشت.این تویوتا کرولا 80 سال دوام آورد. قابل توجه است،»
و سپس، به طرز عجیبی، برخی از مردم فکر کردند که واقعی است.
کاربر دیگری گفت: “دو دقیقه سکوت برای کسانی که فکر می کنند واقعی است”.
هیچ کس نمی داند در 47 سال آینده چه اتفاقی می افتد، اما به نظر می رسد همه موافق هستند که هوش مصنوعی و روبات ها نقش کلیدی ایفا خواهند کرد.


بدون دیدگاه