اخباراخبار خارجیاسلایدر

سیتروئن آمی در سواحل بریتانیا

تابستان امسال سیتروئن My امی درساحل بریتانیا عرضه می‌شود – چیزی که خودروساز فرانسوی امیدوار است حمل‌ونقل در کنار ساحل مناسب و بی‌صدا و شیک باشد.
در دوره قبل فقط 50 دستگاه از این خودرو تولید شده است و درعرض چند دقیقه فروخته شد. در این دور، 1000 کالسکه ساحلی Ami در 9 کشور از جمله بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، بلژیک، یونان، پرتغال، مراکش و ترکیه به فروش می رسد.

در حال حاضر این خودرو علاقمندان زیادی دارد ولی اگر شما هم می خواهید از این تولید ستروئن داشته باشید باید جیب پر پولی داشته باشید . این خودرو در حدود 10 هزار پوند قیمت خورده است و از اواخر همین ماه ثبت نام برای عرضه شروع می شود.

چه چیزی سیتروئن آمی را تقویت می کند؟
Ami از یک بسته باتری 5.5 کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی 8 اسب بخار نیرو می گیرد. سیتروئن می گوید می تواند به حداکثر سرعت 45 کیلومتر مایل در ساعت برسد و 75 کیلومتر را قبل از نیاز به شارژ مجدد طی می کند. این خیلی به نظر نمی رسد، اما سیتروئن معتقد است که مسافت پیموده شده برای اکثر رانندگان شهری دو برابر مسافت پیموده شده لازم است.
از آنجایی که باتری بسیار کوچک است، می توان آن را از یک سوکت سه پین در حدود سه ساعت به طور کامل شارژ کرد. اگر خارج از منزل هستید، Ami را می‌توان با استفاده از کابل نوع 2 به شارژر دیواری یا یک نقطه شارژ عمومی متصل کرد، اگرچه این باعث نمی‌شود شارژ باتری سریع‌تر شود.
اگرچه آمی چهار چرخ و دو در دارد، اما از نظر فنی یک ماشین نیست. مانند رنو توئیزی، این خودرو یک چهار چرخه برقی خالص است، به این معنی که از نظر قانون به یک موتور سیکلت نزدیکتر است تا یک خودرو. برای مثال، در فرانسه، کودکان 14 ساله می توانند بدون داشتن گواهینامه کامل رانندگی کنند.

کوچک است و تنها 2.41 متر طول دارد. همچنین دارای یک دایره چرخشی 7.2 متری تاکسی مانند لندن است، به این معنی که برای پارک کردن باید یک دایره باشد. بیش از 50 درصد از قسمت بالایی بدنه آن نیز دارای لعاب است، که باعث می شود هنگام تردد با زیپ در شهرهای شلوغ به راحتی بتوان موتور سواران کامیکاز و دوچرخه سواران سرکش را دید.
سیتروئن می گوید آمی به عنوان یک راه حل امن تر حمل و نقل شهری نسبت به اسکوتر یا دوچرخه طراحی شده است و قیمت آن برای رقابت با حمل و نقل عمومی است. سیتروئن برای رسیدن به این قیمت پایین، خودرو را تا حد امکان متقارن ساخت تا در ساخت قالب‌های زیادی صرفه‌جویی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا