رشدشدید قیمت خودرو در

شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

رشدشدید قیمت خودرو در

نوسان قیمت‌ها در بازار خودرو ادامه دارد؛ به طوری که طی ۲۴ ساعت گذشته قیمت انواع خودروهای داخلی شاهد رشد یک تا ۱۰ میلیون تومانی قیمت‌ها بود.

به گزارش دنده 6 –  بررسی روند بازار خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته حاکی از آن است که پراید ۱۵۱ در بازار با افزایش یک میلیون تومانی، ۳۲۰میلیون تومان به فروش رفته است. پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز ۲ میلیون تومان گران شده و در حدود ۶۳۲ میلیون تومان قیمت خورده است.
اما قیمت پژو۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ در طول ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۲ میلیون تومانی، به قیمت ۸۸۷ میلیون تومان به فروش رفته است. این در حالی است که پژو۲۰۷ تیپ۵ مدل ۱۴۰۲ در حدود ۲ میلیون تومان گران شده و ۶۷۷ میلیون تومان قیمت خورده است. پژو۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم ۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشته و به قیمت ۷۴۲ میلیون تومان به فروش رفته است.
در این میان، قیمت پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵ میلیون تومان گران شد و ۷۹۵ میلیون تومان قیمت خورد. قیمت پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۵ میلیون تومانی، به قیمت ۷۸۰ میلیون تومان به فروش رفت.
تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲ با افزایش ۵ میلیون تومانی، در حدود ۸۱۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. در مقابل، البته قیمت تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ در حدود ۲ میلیون تومان گران شده و به ۳۸۷ میلیون تومان رسیده است. تیبا هاچ‌بک EX هم ۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشته و به قیمت ۳۹۲ میلیون تومان به فروش رفته است.
گزارش‌های میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد قیمت دناپلاس اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ در بازار ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و یک میلیارد و ۱۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. قیمت دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ هم با افزایش ۲۰ میلیون تومانی، به قیمت ۷۶۵ میلیون تومان رسیده است.
اما راناپلاس در طول ۲۴ ساعت گذشته به قیمت ۶۰۵ میلیون تومان به فروش رفت. در عین حال، ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ با افزایش ۵ میلیون تومانی، به قیمت ۴۱۵ میلیون تومان رسیده است. ساینا S اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز ۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشته و به قیمت ۴۸۵ میلیون تومان به فروش رفته است.
در این میان، سمند سورن پلاس EF۷ بنزینی مدل ۱۴۰۲ در طول ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۱۰ میلیون تومانی، ۶۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۱۵ میلیون تومانی، به قیمت ۸۳۰ میلیون تومان به فروش رفته است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کوییک R پلاس اتوماتیک هم با افزایش ۳ میلیون تومانی، به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان به فروش رفت.

شوک شدید به قیمت خودرو/ آخرین قیمت پژو، تیبا، سمند، دنا، شاهین و کوییک + جدول

 

 


بدون دیدگاه