اخباراخبار خارجیاسلایدر

آلپاین و جایگزینی A110 الکتریکی و مدل های آینده

Alpine در حال کار بر روی جایگزینی برای A110 است، یک موتور پیشرانه هیبریدی – در عوض BEV خالص خواهد بود. هم آلپاین و هم لوتوس فاش کرده‌اند که دیگر روی یک پروژه خودروهای الکتریکی ورزشی با هم کار نخواهند کرد.
ماشین اسپرت برقی؟ مشکل به نظر می رسد…
همانطور که پورشه بی سر و صدا ثابت می کند که با برقی کردن 718 دست و پنجه نرم می کند، ترکیب یک خودروی اسپورت سبک و جمع و جور با یک پیشرانه EV به طور اجتناب ناپذیر سنگین دشوار است. رنو دانش الکتریکی بیشتری نسبت به سایرین دارد که از نسل‌های Zoes و نیسان لیف آموخته شده است و اکنون پلتفرم همه کاره CMF-EV را تولید کرده است .

هدف با همان حس و شخصیت A110 فعلی برای مهندسان آلپاین و همچنین مدیرعامل بسیار مهم است، زیرا او معتقد است که آلپاین هنوز یک شرکت خودروهای اسپرت است. اگر اشتراک‌گذاری پلت‌فرم امکان‌پذیر باشد – همانطور که همیشه در مورد خودروهای برقی به نظر می‌رسد – A110 الکتریکی سازش کمی خواهد داشت .

لوران روسی، مدیرعامل آلپاین گفت: “ما امیدواریم DNA A110 را در واقع حفظ کنیم . ممکن است علیرغم اشتراک پلت فرم با بقیه خودروها کاملا متفاوت باشد.” شما همچنان مزایایی را از نظر دینامیک شاسی و چابکی حفظ خواهید کرد. اگر از آلومینیوم در مقابل فولاد استفاده کنید.
وی افزود: “بنابراین جاه طلبی ما این است که ویژگی ها و DNA A110 را دست نخورده و متمایز از سایر [خودروها] به عنوان یک مزیت رقابتی حفظ کنیم.”

سرنوشت A110 فعلی چه خواهد شد؟

رئیس جدید گروه، لوکا دی میو، در یک کنفرانس مطبوعاتی در اکتبر 2020 گفت که A110 موتور احتراقی می تواند از پورشه 911 پیروی کند – دائما در حال تکامل، ارتقاء و تنوع باشد، در حالی که همیشه به ظاهر و احساس اصلی با چرخه عمر منظم وفادار می ماند. ارتقاء پیدا کند .
دی میو در اکتبر 2020 گفت: “ما باید با نوستالژی متوقف شویم. در ذهن من، آلپاین آینده ای دارد و راهی برای رسیدن به آن وجود دارد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا