تولید نسخه V کادیلاک ATS

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲

تولید نسخه V کادیلاک ATS

کادیلاک این هفته در دیترویت از ATS کوپه خود با ظاهری اسپرت رونمایی کرد اما این خط تولید صرفا شامل این مدل نخواهد بود بلکه مدل ATS-V عملکرد بالا نیز به آن اضافه خواهد شد.

2014cadillac-ats

این خودروساز رسما در مورد برنامه ارتقای این سدان اسپرت کامپکت بیانیه ای صادر نکرده اما طی چندین ماه گذشته تصاویری از ATS با لوله اگزوزهای چهارگانه فاش شده است. دیگر مدل های این خودرو دارای لوله اگزوزهای دوگانه هستند. در حال حاضر قدرتمندترین ATS از موتور دمش طبیعی 3.6 لیتری V6 کادیلاک با قدرت 321 اسب بخار بهره می برد.

ATS-V علاوه بر موتور V8 که در نسل قبلی سری V مدل های CTS به کار می رفت و هنوز در نماینگی های کادیلاک به فروش می رسد، دارای موتور V6 خواهد بود که برای نسخه ای تواین توربو با قدرت 104 اسب بخار بیش تر تنظیم شده و به طور کلی قدرت 425 اسب بخار دارد.

شایعه شده است که جنرال موتورز یک گیربکس دستی هفت سرعته برای این مدل در نظر دارد.

کادیلاک در تلاش برای رقابت با برندهای آلمانی است تا مجددا به مقام اول خودروسازان لوکس تبدیل شود و ATS برای این استراتژی مدلی ضروری محسوب می شود.

کادیلاک مدعی است که مدل های V اسپرتش به جای یک بسته ارتقایی عملکرد کامل، گزینه ای پرمیوم شناخته شده اند. این مدل ها برای کسانی که خودرویی از بخش M بی ام و می خرند، گران تر و سریع تر خواهند بود.

 


بدون دیدگاه