بی وای دیS7 مدل 1397

بی وای دیS7 سال گذشته و در جریان نمایشگاه خودروی تهران توسط کارمانیا رونمایی شد و به عنوان خودرویی تکامل یافته تر از نسخه ی S6 به شمار می رود.

خودروسازی BYD  یکی از با کیفیت ترین خودروسازان چین است که با وجود سن نه چندان زیاد ، به واسطه ی همکاری با شرکت های صاحب نام در این زمینه نظیر مرسدس بنز ، توانسته مسیر پیشرفت را در مدت زمان کوتاهی طی کند و محصولاتش را به اغلب نقاط جهان صادر کند.

همکار و شریک بی وای دی در ایران ، خودروسازی کارمانیا است که در سال 1386 به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه ی گروه کرمان خودرو تاسیس شد. این شرکت در سال 1394 به عنوان نماینده و شریک بی وای دی چین در ایران معرفی شد و خط تولید این شرکت چند ماه بعد شروع به کار کرد. این شرکت تا کنون دو خودروی بی وای دی S6 در سگمنت شاسی بلند های خانوادگی و بی وای دی F3 در سگمنت سدان های جمع و جور را به صورت انبوه به بازار ارایه کرده است و مدل بی وای دیS7 محصول بعدی این خودروساز است که به صورت انبوه به بازار عرضه می شود.

 

بر خلاف مدل S6 که از یک موتور 2.4 لیتری تنفس طبیعی بهره می برد ، بی وای دی برای مدل S7 یک موتور دو لیتری توربوشارژر انتخاب کرده است که در ترکیب با جعبه دنده ی اتوماتیک دو کلاچه ، نوید بخش رانندگی لذت بخش و سریع با این خودرو است.

 

در ادامه می توانید مشخصات فنی این خودرو را مشاهده کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا