جک J4 مدل 1397

جک J4 ادامه دهنده ی راه خودروهای جک است که از سال 1391  و با همکاری کرمان موتور پا به جاده های ایران گذاشتند . در شرایط آن روز بازار ، که خودرو سازان مطرح بین المللی نظیر شرکت های کره ای از ایران خارج شدند و خودروهای وطنی نیز در مسیر افزایش قیمت و کاهش کیفیت قرار گرفتند ، خودروهای جک توانستند با ظاهر دلچسب برای مشتری ایرانی و بهره بردن از موتورهایی با تکنولوژی میتسوبیشی ژاپن خوش بدرخشند و نظرات را به سمت خود جلب کنند.

 

برند جک در بین برند های چینی حاضر در بازار ، بسیار محبوب است و به خصوص مدل S5 آن طرفداران بسیاری دارد. سدان جک j4 نخستین بار در جریان نمایشگاه گوانگژوی سال 2012 میلادی رونمایی شد. این خودرو در بازار داخلی با نام Heyue A30 عرضه می شود و برای عرضه به بازار های صادراتی ، جک j4 نام گرفته است. این خودرو یک سدان اقتصادی محسوب می شود و با توجه به تجربه ی موفق خودروهای پیشین این برند در ایران و دید مثبت مشتریان نسبت به جک ، می تواند ادامه دهنده ی موفقیت های گذشته باشد.

 

در زمینه ی شتاب توقع نداریم که این خودروی اقتصادی با این وزن بدنه ، موتور و جعبه دنده شتاب اعجاب انگیزی داشته باشد ، و شتاب این خودرو نیز 13.5  ثانیه اعلام شده که احتمالا در شهرهای مرتفع ما این عدد بیشتر نیز خواهد شد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 180 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

در مورد مصرف سوخت جک j4 مانند لقبش اقتصادی ظاهر می شود . نسخه ی دنده دستی این خودرو مصرف سوخت ترکیبی برابر با 5.9 لیتر در هر صد کیلومتر و نسخه ی اتوماتیک نیز مصرف سوختی برابر با 6.2 لیتر در هر صد کیلومتر دارد که ارقام مطلوبی به نظر می آیند.

 

در ادامه می توانید مشخصات فنی این خودرو را مشاهده کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا